هشدار ویروس ممکن است تجدید حیات, فرانسه, قوانین دیگر "کل مستند'

صادر شده در: 09/07/2020 - 07:27 دولت فرانسه روز چهارشنبه هشدار داد که افزایش در coronavirus موارد در ماه های

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

صادر شده در:

دولت فرانسه روز چهارشنبه هشدار داد که افزایش در coronavirus موارد در ماه های آینده باقی مانده است یک امکان مجزا هر چند آن حکومت دیگر در سراسر کشور مستند که بیشتر فلج کردن اقتصاد کشور است.

تبلیغات

"هدف من این است که برای آماده سازی فرانسه برای موج دوم ممکن است در حالی که حفظ ما در زندگی روزانه ما در زندگی اقتصادی و اجتماعی" ژان کستکس تازه منصوب نخست وزیر در مصاحبه ای گفت: در RTL تلویزیون.

"اما ما در حال رفتن به تحمیل یک مستند مانند یکی از ما در ماه مارس گذشته به دلیل ما آموخته ام... که اقتصادی و انسانی عواقب از مجموع مستند فاجعه" او گفت:.

به جای تعطیلی کسب و کار و یا اقامت در خانه دستور خواهد بود "هدفمند" به مناطق خاص کستکس اضافه شده است.

"Coronavirus است که هنوز هم در اینجا" او هشدار داد و اضافه کرد که او را به سفر روز یکشنبه به فرانسه در آمریکای جنوبی قلمرو گویان فرانسه است که در وضعیتی وخیم از افزایش Covid-19 موارد است.

مقامات 124 گزارش موارد جدید در خاک در روز سه شنبه, آوردن مجموع به حدود 5,200 و دولت اعزام ده ها تن از کارگران بهداشت و درمان از سرزمین اصلی به عنوان به خوبی به عنوان یک بیمارستان صحرایی.

چشم انداز مثبت در موارد

در سراسر فرانسه, شماره جدید کروناویروس موارد و مرگ و میر گزارش شده در چهارشنبه بالاتر از میانگین روزانه دیده می شود در طول هفته گذشته.

تایید Covid-19 نفر افزایش یافت 663 از 475 روز سه شنبه و به طور متوسط روزانه 536 گذشته بیش از هفت روز است. در ماه ژوئن که متوسط بود و در 435 در ماه مه در 715 و در ماه آوریل در 2,582.

در ضمن مرگ و میر افزایش 32 از روز قبل به ایستادن در 29,965. این رقم تقریبا دو برابر شده است به عنوان بالا به عنوان به طور متوسط روزانه 18 اخیر شاهد هفت روز است. در ماه ژوئن در فرانسه شمارش 34 اضافی مرگ و میر در هر روز به طور متوسط در ماه مه 143 و در مارس 695.

سر ملی فرانسه آژانس بهداشت جروم Salomon گفت: مقامات پیش بینی موج دوم از موارد "این پاییز یا زمستان" بسته به فصلی که تاثیر نامشخص باقی مانده است.

"آنچه که ما را به درک این است که این بیماری همه گیر را تجدید حیات اساسا بستگی به رفتار ما," او گفت: در مصاحبه با فیگارو روزنامه.

حتی به عنوان میلیونها نفر از مردم آماده شدن برای استراحت در طول تابستان Salomon خواست اجتماعی ادامه داد و فاصله و استفاده از ماسک صورت "به ویژه در مکان های شلوغ و در داخل خانه."

پاریس مقامات گفت: سرمایه خواهد مرحله سنتی آن آتش بازی نشان می دهد از برج ایفل در جولای 14, ملی, تعطیلات, اما این رویداد خواهد بود بسته به.

'حفاظت از مردم'

کستکس نامگذاری شد توسط رئیس جمهور امانوئل پاکسازی هفته گذشته منجر به یک دولت جدید وظیفه سازماندهی این کشور بهبودی از آن بدترین سلامت و بحران اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم است.

میلیاردها یورو وعده داده شده برای سرمایه گذاری و همچنین اقدامات برای محدود کردن ضرر و زیان کار در یک اقتصاد در انتظار به کوچک شدن حدود 10 درصد در این سال است.

"ما در حال رفتن به محافظت از مردم, اما بالاتر از همه, ما در حال رفتن به سرمایه گذاری در محیط زیست تحول در کشور ما بازیابی" کستکس گفت.

او تایید کرد او افزایش یافته بود پیشنهاد افزایش دستمزد و افزایش بودجه برای کارکنان بیمارستان حدود یک میلیارد یورو در مذاکرات با اتحادیه های کارگری در این هفته در آوردن کل پاکت به 7.5 میلیارد یورو ($8.5 میلیارد دلار).

اما رهبران اتحادیه می گویند که آسانسور ماهانه پرداخت برای پرستاران و تکنسین ها و دیگران در خط مقدم از coronavirus مبارزه تنها 180 یورو در ماه به مراتب کمتر از خواسته های خود برای 300 یورو افزایش دهد.

(FRANCE 24 با خبرگزاری رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب