رزمندگان ممکن است باید صبر کنید تا سپتامبر برای پیش نویس

رزمندگان ممکن است باید صبر کنید در حالی که برای استفاده از آنها در دور اول پیش نویس انتخاب کنید. به گفته

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1399

رزمندگان ممکن است باید صبر کنید در حالی که برای استفاده از آنها در دور اول پیش نویس انتخاب کنید.

به گفته نیویورک تایمز برخی از تیم NBA انتظار می رود پیش نویس به عقب رانده شود و تا ماه سپتامبر با آژانس باز به عنوان اواخر به عنوان Oct. 1. این می آید چند هفته بعد از لیگ به طور نامحدود به تعویق افتاد قرعه کشی درفت (در اصل برنامه ریزی شده برای مارس 19) و ترکیب (ممکن است 21-24).

NBA که به حالت تعلیق در آن فصل در 12 مارس به دلیل coronavirus همه گیر است و هیچ اعلام جدول زمانی برای از سرگیری کرده است و در عین حال به طور رسمی عقب راندن پیش نویس از آن زمان 25 ژوئن تاریخ. اما بسیاری در لیگ محافل معتقد به تعویق افتادن اجتناب ناپذیر است.

برای اولین بار از سال 2002 رزمندگان در مسیر انتخاب کنید در صفحه پنج. به عنوان لیگ بدترین تیم رزمندگان را 14 درصد شانس در شماره 1 انتخاب 13.4% شانس در شماره 2 انتخاب 12.7% شانس در شماره 3 انتخاب کنید 12 درصد شانس در شماره 4 انتخاب کنید و 47.9% شانس در شماره 5 انتخاب کنید.

— کانر Letourneau

در جای دیگر

Pac-12 ورزشکاران برای از سرگیری تمرینات

Pac-12 اعلام کرد که اجازه خواهد داد که به صورت داوطلبانه در فرد ورزشی, تمرینات برای تمام رشته های ورزشی به آغاز ژوئن 15, منوط به تصمیم هر فردی پردیس و در آن جا توسط دولتی دستورالعمل.

کنفرانس COVID-19 پزشکی کمیته مشورتی ایجاد یک سری از دستورالعمل ها و پروتکل ها برای مدارس به دنبال زمانی که آنها تصمیم به باز کردن به صورت فردی تمرین.

• 10 FBS کنفرانس ها و تلویزیون و رسانه ها — CBS, ESPN و فاکس — توافق برای عقب راندن آخرین مهلت برای اعلام کیکآف بار و پوشش تلویزیون برای اوایل فصل بازی. این مهلت به طور معمول ژوئن 1.

چند تیم از جمله کال (در UNLV) در حال برنامه ریزی برای باز کردن فصل Aug. 29. اکثر تیم ها میله میله برای شروع بازی هفته بعد.

تنیس: اگر World TeamTennis می شود راه خود را گرند اسلم قهرمان صوفیه Kenin و اسلون استفنز می تواند در میان بازیکنان تنیس به رقابت در مقابل طرفداران پس از coronavirus همه گیر باعث مستندات در سراسر جهان است.

WTT گفت: این برنامه ریزی است که اجازه می دهد تا به 500 تماشاگر در هر یک از آن, هوای آزاد, مسابقات در طول یک هفته سه فصل از تاریخ 12 اوت. 2 در یک رفت و آمد مکرر در غرب ویرجینیا.

فوتبال: با یک برد بلند چاق و چله, جاشوا Kimmich قرار دادن بایرن مونیخ در آستانه یک هشتم متوالی تیمشان با 1-0 برنده بیش از نزدیکترین رقیب بوروسیا دورتموند.

اگهی: Chris Dufresne برنده جایزه دیرین سابق sportswriter برای لس آنجلس تایمز در 62 سالگی درگذشت.

او روز شنبه در حالی که ناهار خوری با خانواده اش در خانه در چین هیلز (سن برناردینو کانتی) با توجه به یک بار کارکنان یادداشت ارسال شده در سه شنبه Facebook. "کریس تا به حال شده است در انتظار نتایج جستجو برای آنچه به نظر می رسد اواخر مرحله ملانوم عود" این یادداشت گفت.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن