"ما نمی توانیم هر اونس از گوشت': بحران اقتصادی زکام لبنان

صادر شده در: 03/07/2020 - 18:08اصلاح: 03/07/2020 - 18:08 برای عامر al دان ایده از خوردن گوشت در حال حاضر یک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

برای عامر al دان ایده از خوردن گوشت در حال حاضر یک رویا است. او حتی نمی توانیم نان و بستگی به اعتبار از محلی بقال به خوراک خود و همسر و چهار فرزندش در لبنان شهر طرابلس.

تبلیغات

"ما دیگر نمی تواند خرید گوشت یا مرغ. نزدیک ترین ما به آنها این است که در مجلات و روزنامه ها گفت:" دان, 55, leafing از طریق یک سوپر مارکت بروشور در آپارتمان های تنگ.

زندگی در یکی از فقیرترین خیابان های لبنان را فقیرترین شهر دان و خانواده اش احساس نیروی کامل از یک بحران مالی است که سوخت و پرکن-فقر شدید و مخربی زندگی سراسر کشور است.

در پایتخت بیروت 61 ساله خود را در سر شات مشغول همرا خیابان در روز جمعه. رویترز نمی تواند ایجاد انگیزه اما رسانه های محلی نسبت به خودکشی به گرسنگی است.

تلاش برای راه رفتن به دلیل دیابت و دان در حال حاضر با آن مواجه دشوار زندگی قبل از بحران است که غرق در لبنان توسط 80 درصد از اکتبر رانندگی تا قیمت ها در واردات وابسته به اقتصاد است.

"زندگی تبدیل شده است بسیار دشوار است. دلار است که هنوز هم بالا رفتن و دولت ناتوان از ارائه یک راه حل است."

حتی نخود و لوبیا و عدس - سنتی بخشی از لبنان رژیم غذایی - دور از دسترس هستند برای برخی از.

>>بخوانید: ناامنی غذایی بازدید طبقه متوسط در میان لبنان و بحران اقتصادی

بحران دیده می شود به عنوان بزرگترین تهدید برای ثبات از 1975-90 جنگ داخلی.

"ما در حال صحبت کردن در مورد صدها نفر از هزاران نفر از مردم که سقوط کردن صخره" گفت: Bojar Hoxja کشور مدیر در مراقبت بین المللی کمک به آژانس است. لبنان در برابر یک بحران انسانی است که نیاز فوری بین المللی مداخله او گفت:.

افزایش قیمت نان

لبنان در حال حاضر یک دریافت کننده کمک های بین المللی بخش عمده ای از آن را کارگردانی در 1 میلیون سوری که فرار از جنگ در کنار درب.

طرابلس عمدتا مسلمان سنی شهرستان در دریای مدیترانه است که به برخی از لبنان ثروتمندترین سیاستمداران که منتقدان می گویند تنها به یاد داشته باشید موکلین خود در زمان انتخابات.

"اگر آن را برای همسایگان در اینجا ارسال مواد غذایی به هر یک از دیگر مردم خواهد بود در حال مرگ از گرسنگی" گفت: Omar al-Hakim که زندگی با شش فرزند و همسر در یک آپارتمان یک اتاق.

حقوق از 600 ، 000 پوند در یک ماه او باعث می شود به عنوان یک گارد امنیتی در حال حاضر طول می کشد فقط شش روز. قبل از پوند سقوط آن معادل 400 دلار در ماه. امروز آن است که در حدود $60.

اصول اولیه مانند شکر و برنج و عدس را تبدیل به سخت تر برای خرید او می گوید. این هفته حکیم بود ضربه توسط یک سوم افزایش قیمت, دولت یارانه نان است.

"ما استفاده می شود به خوردن گوشت در روز یکشنبه یا ماهی یا مرغ و ... هیچ کدام از آن در حال حاضر. ما نمی توانیم هر اونس از گوشت" حکیم گفت.

بانک جهانی در ماه نوامبر گذشته هشدار داده که نسبت به لبنان در فقر زندگی می کنند می تواند به 50 ٪ افزایش اگر شرایط بدتر شده است. از آن پس بحران تنها عمیقتر و اقتصاد بیشتر شده است در برخورد با یک COVID-19 مستند.

بسیاری از مردم بستگی دارد خیریه. برخی از آنها با استفاده از رسانه های اجتماعی به داد و ستد کالا مبلمان و یا لباس برای نوزاد فرمول یا پوشک.

مغازه دار ان Abdelrahim 30 و تلاش برای نگه داشتن او در فروشگاه باز او به عنوان گسترش بیشتر و بیشتر اعتبار است.

"آیا شما را از قلب به نوبه خود آنها را اگر آنها می خواهند یک کیسه نان ؟ گاهی اوقات آنها بخواهید برای یک وان از ماست یا 1000 پوند از labneh," او گفت: با اشاره به یک نوع تیره و تار ماست که یک لبنانی اصلی.

"است که یک قاشق مربا خوری که یک مادر در نان برای تغذیه سه فرزند."

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن