"ما نمی توانیم به مقیاس': S. Africa چهره شکار غیر قانونی تهدید در میان Covid-19 مستند

صادر شده در: 04/05/2020 - 18:03بروز رسانی: 04/05/2020 - 18:03 با وجود یک کشور گسترده مستند در میان Covid-19

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

با وجود یک کشور گسترده مستند در میان Covid-19 pandemic, آفریقای جنوبی, ضد شکار غیر قانونی رنجرز باقی می ماند در گشت حفاظت از یکی از کشور های با ارزش ترین منابع در زمانی که حفاظت از ترس عدم گردشگران ممکن است قرار دادن حیوانات نادر و در معرض خطر بیشتری از شکار غیر قانونی.

تبلیغات

هر چند اکثر آفریقای جنوبی دستور داده شده است به ماندن در خانه در طول مستند برای جلوگیری از گسترش ویروس ضد شکار غیر قانونی رنجرز تعیین شده است کلید کارگران است. پای در خارج و توسط هلیکوپتر آنها همچنان به صیقلی کردن کشور وسیع پارک ملی نشانه هایی از شکارچیان.

"ما نمی مدرج به عقب بر ضد شکار غیر قانونی فعالیت و یا حیات وحش امنیت و حفاظت مدیریت. ما نمی توانیم برای انجام این کار, ما همچنین ساخته شده تعهد خود را به همکاران ما است که ما نمی که" ایان نواک مدیر در Balule رزرو در بیشتر Kruger پارک کرده و گفته.

"و کار ما این است که برای محافظت از مواد خام است که طبیعت و حفاظت از محیط زیست و همچنین اکوسیستم و این چیزی است که ما فراموش می کنیم و حمل بر انجام آن مستند یا نه."

به طور معمول این پارک خواهد بود پر از گردشگران در سیاحت اکتشافی در افریقا در این زمان از سال است اما در حال حاضر عمدتا خالی است. حفاظت از ترس شکار غیر قانونی تهدید ممکن است افزایش یافته است به عنوان یک نتیجه از معامله گران غیر قانونی و مردم از کار که به دلیل همه گیر ممکن است به نوبه خود به شکار گوشت بوش برای زنده ماندن.

"در طول این زمان معمولا با لژ مشغول بودن وجود دارد مقدار زیادی بیشتر چشم و گوش کردن نیز وجود دارد. نه لزوما ضد شکار چشم و گوش اما چشم و گوش است که انتخاب کنید تا چیز آهنگ یا هر چیز دیگری" گفت: Rian Ahlers یک سرپرست در Balule رزرو.

"که وجود ندارد در حال حاضر. بنابراین ما نیاز به یک مقدار زیادی فعال تر از آنچه که ما در گذشته است."

کرگدن یک نگرانی خاص خود شاخ دلربا قیمت های بالا در بازار سیاه. حداقل نه کرگدن کشته شده اند در آفریقای جنوبی پس از این مستند آغاز شد و در اواسط ماه مارس.

آفریقای جنوبی است که حدود 80 درصد از جهان کرگدن جمعیت: در سال 2019 حدود 600 از حیوانات توسط شکارچیان کشته در این کشور هر چند که تعداد بوده است سقوط تشکر در بخشی به بودجه های بیشتر برای مبارزه با شکار غیر قانونی اقدامات است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن