"ما احساس توهین': پلیس فرانسه در اعتراض به سبد بان

صادر شده در: 12/06/2020 - 18:14Modified: 12/06/2020 - 18:14 پلیس فرانسه در اعتراض کردند در این هفته بیش از ی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

پلیس فرانسه در اعتراض کردند در این هفته بیش از یک ممنوعیت دولت در استفاده از chokeholds برای جلوگیری از متهمان با این روش در آینده تحت بررسی پس از مرگ جورج فلوید در آمریکا و یک رشته از حوادث مشابه در فرانسه.

تبلیغات

در شهرستانها در سراسر فرانسه روز پنج شنبه پلیس انداخت پایین دستبند خود را برای نشان دادن خشم خود را بیش از این ممنوعیت اعلام شده توسط وزیر کشور کریستف Castaner در روز دوشنبه.

"امروز همکاران احساس توهین آنها عصبانی هستند. به همین دلیل آنها تصمیم به بیرون رفتن با دستبند بر روی زمین برای نشان دادن نارضایتی خود را," خاویر Leveau یک نماینده اتحادیه پلیس به خبرگزاری فرانسه گفت در یک تظاهرات در لیل.

تظاهرات برگزار شد در پاریس روز جمعه با صفوف پلیس در وسایل نقلیه و در پا همراه شانزه لیزه.

استفاده توسط اجرای قانون از chokeholds که در آن فشار اعمال شده به گردن به قطع عرضه از خون یا هوا به مدت طولانی مورد بحث بوده است. اما مرگ فلوید که کشته شد پس از یک افسر زانو در گردن او برای بیش از 8 دقیقه به ارمغان آورده است این موضوع را به تمرکز شدید.

فلوید از مرگ برانگیخته تظاهرات در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان است. در فرانسه, تظاهرات نیز سوخت توسط خشم بیش از مرگ آدما Traoré که درگذشت در حالی که مهار در بازداشت پلیس در سال 2016.

"چه اتفاق می افتد در ایالات متحده امروز پژواک با فرانسه است. چه در ایالات متحده است و متاسفانه به نور آورده چه در فرانسه" Assa Traoré, آدما Traoré خواهر گفت: تظاهرات در پاریس در ژوئن 2.

"آنها هر دو را در chokeholds, آدما در زمان وزن سه پلیس در او جورج فلوید در زمان وزن سه پلیس در او. آنها تا به حال همان کلمات: "من نمی توانم نفس بکشم. من نمی توانم نفس بکشم. من نمی توانم نفس بکشم."

Chokeholds ممنوع شده است در چندین کشور اروپایی و تعدادی از شهرهای آمریکا از جمله لس آنجلس و نیویورک.

اما در فرانسه این روش استفاده شد 2,350 بار در سال 2019 به تنهایی برابر با شش بار در روز و افزایش 30 درصد در سال قبل است.

چنین محدودیت تکنیک های ذکر شده است به عنوان یک عامل متعدد مرگ و میر در فرانسه در سال های اخیر از جمله Cédric Chouviat تحویل درگذشت مردی که پس از مهار توسط پلیس در پاریس در ماه ژانویه است.

اما پلیس فرانسه استدلال می کنند chokeholds یک ابزار حیاتی در اجرای این قانون بود.

"سر عین حال بسیار مهم در طول جوراب توری, جوراب. ما قصد داریم به نگه داشتن او را برای هشت دقیقه, ما قصد داریم به نگه داشتن او را فقط برای جوراب توری, جوراب," Leveau گفت: در روز پنجشنبه گذشته ،

"و امروز ما ندارد و یک جایگزین روش. به طوری که آنها نیاز به توضیح به ما چه بکنیم."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن