"ما باید برای مقاومت در برابر': صدها نفر در هنگ کنگ در اعتراض به پیشنهاد چین اقدامات امنیتی برای شهر

صادر شده در: 24/05/2020 - 08:29Modified: 24/05/2020 - 08:29 صدها نفر از مردم اعتراض در هنگ کنگ روز یکشنبه در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

صدها نفر از مردم اعتراض در هنگ کنگ روز یکشنبه در پکن مورد بحث طرح جدید به طور مستقیم اعمال قوانین امنیت ملی در شهرستان که در آن یک پلیس حضور محافظت چین دفتر نمایندگی در مالی توپی.

تبلیغات

این تجمع به عنوان شهر دولت به دنبال برای اطمینان دادن به مردم و سرمایه گذاران خارجی بیش از سختی قوانین امنیت پیشنهاد شده توسط پکن که فرستاده لرز از طریق بازارهای مالی و درو سریع ملامت از دولت های خارجی بین المللی و گروه های حقوق بشر و برخی از کسب و کار لابی.

معترضان با تجمع در شلوغ خرید از کازوی خلیج که در آن پلیس انجام شد توقف و عملیات جستجو و هشدار داد مردم به نقض ممنوعیت تجمع بیش از هشت نفر اعمال شده برای جلوگیری از شیوع کروناویروس.

"در حال حاضر آغاز و پایان و زمان است که واقعا در حال اجرا در هنگ کنگ و این دلیل برای ما حتی تحت شیوع COVID-19. ما هنوز هم نیاز به جمع آوری قدرت ما به اعتراض گفت:" دموکراسی فعال جاشوا وانگ.

در پیش نویس این قانون که می تواند تنظیم از دولت چین سازمان های اطلاعاتی جهانی در مرکز مالی پکن قصد دارد برای دور زدن هنگ کنگ قانونگذاری بدن, شورای قانونگذاری.

این حرکت را برانگیخته نگرانی از سرنوشت "یک کشور دو سیستم" فرمول است که حکومت هنگ کنگ پس از این مستعمره سابق انگلستان را بازگشت به قانون در سال 1997. ترتیب تضمین شهر گسترده آزادی دیده نمی شود در سرزمین اصلی از جمله مطبوعات آزاد و قوه قضائیه مستقل.

مقامات در پکن و هنگ کنگ گفت: پیشنهاد قوانین ضروری است و نمی خواهد آسیب برساند این شهر استقلال.

"این رادیکال ادعا و غیر قانونی خشونت بسیار نگران کننده" دبیر کل متی چونگ گفت: در یک پست وبلاگ خود با اشاره به واکنش شدید در برابر پیشنهاد قوانین و همچنین تظاهرات ضد دولتی که roiled شهرستان برای ماه از ماه ژوئن سال گذشته است.

"ما باید چهره (این موضوع) مستقیما. اگر این وضعیت به طور موثر موجود در آن ممکن است افزایش به سطح خطر انداختن امنیت ملی"است.

وزیر امنیت جان لی گفت: این قوانین کمک خواهد کرد که حفظ هنگ کنگ دراز مدت و رفاه.

یک گروه کوچک از فعالان دموکراسی اعتراض خارج از پکن دفتر ارتباطی شعار "امنیت ملی قانون است و از بین بردن دو سیستم."

آب-توپ کامیون پارک شده بود خارج در حالی که ده ها پلیس ضد شورش مستقر شدند در سراسر شهرستان.

اوری Ng لیگ برای سوسیال دموکرات ها جا به جا اعتراض نشانه های پلاک خارج از دفتر ارتباطی با وجود هشدارهای از پلیس.

او در توصیف آن به عنوان یک "قانون بد" و اعتراض به هنگ کنگ مردم را به بیرون می آیند و اعتراض به آن است.

"این یک قابلیت جابجایی خط قرمز. در آینده می توانید آنها را بازداشت کردن و سکوت هر کسی که آنها می خواهند به نام امنیت ملی است. ما باید برای مقاومت در برابر آن" Ng و گفتگو کرد.

برخی از محلی مفسران را تشریح این پیشنهاد به عنوان "یک گزینه هسته ای" است که بخشی از رئیس جمهور چین را پر مخاطره بازی قدرت.

یک واکنش به شدت در روز شنبه به عنوان نزدیک به 200 چهره های سیاسی از سراسر جهان در بیانیه ای گفت: پیشنهاد قوانین هستند "جامع حمله به این شهر استقلال حکومت قانون و آزادی های اساسی".

چین را رد کرد و دیگر کشورهای شکایات به عنوان "دخالت" و رد نگرانی های پیشنهادی قوانین صدمه خواهد سرمایه گذاران خارجی است.

اعتراض برگزارکنندگان در ابتدا برنامه ریزی شده یک تجمع برای روز شنبه در برابر یک بحث سرود ملی ایران است که دلیل برای خواندن دوم در شورای قانونگذاری در روز چهارشنبه. پیشنهاد قوانین امنیت ملی را برانگیخت تماس برای بیشتر مردم را به خیابان ها.

هنگ کنگ است به طور فزاینده تبدیل شدن به یک پیاده در بدتر شدن روابط بین واشنگتن و پکن و ناظران خود را برای هر گونه نشانه ای از استعفای به شکست در میان گسترده تر جامعه محلی و یا نشانه ای است که فعالان در حال آماده سازی خود برای یک چالش تازه.

تظاهرات ضد دولتی که تشدید در ماه ژوئن سال گذشته سقوط این شهر به بزرگترین بحران سیاسی در دهه کتک اقتصاد و مطرح بدترین محبوب چالش به رئیس جمهور یازدهم پس از او به قدرت رسید در سال 2012.

گاهی اوقات درگیری های خشونت آمیز که roiled این شهر شاهد آرامش نسبی در ماه های اخیر به دولت تحمیل اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع کروناویروس.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن