سلاح های مورد استفاده در برابر عربستان سعودی شد 'از ایرانی تبار' سازمان ملل متحد می گوید

صادر شده در: 13/06/2020 - 16:32بروز رسانی: 13/06/2020 - 16:32 موشک های کروز و هواپیماهای بدون سرنشین مورد اس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

موشک های کروز و هواپیماهای بدون سرنشین مورد استفاده در حملات سال گذشته در عربستان سعودی شد "محسن نامجو" از جمله قطعات است که تا به حال ساخته شده در ایران و یا صادر شده وجود دارد و با توجه به گزارش دبیر کل سازمان ملل متحد.

تبلیغات

سند را پوشش می دهد که اجرای 2015 سازمان ملل متحد توافق هسته ای با ایران شد و توسط AFP در روز جمعه ارائه می دهد یک بررسی دقیق باقی مانده از سلاح های مورد استفاده در این حملات است.

حملات هدفمند نفت عربستان تسهیلات در عفیف در فرودگاه بین المللی در ابها در ماه های ژوئن و اوت و دولت غول نفتی آرامکو را پردازش امکانات در Khurais و بقيق در ماه سپتامبر.

"دبیرخانه ارزیابی که موشک های کروز و/یا قطعات آن استفاده می شود در چهار حملات "محسن نامجو" این گزارش که توسط سازمان ملل متحد رئیس آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت.

سند ارائه شده پنج شنبه به شورای امنیت اضافه شده است که هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می شود در ماه مه و سپتامبر حملات به طور کامل و یا جزئی از ایران است.

ویرانگر چند جانبه علیه آرامکو باعث آسیب گسترده و به طور خلاصه به قطع تولید نیمی از تولید نفت این کشور.

فرانسه و آلمان و بریتانیا پیوست و ایالات متحده در ماه سپتامبر سال گذشته در ایران متهم از انجام این حملات است.

ایران به طور رسمی رد هر گونه دخالت و اشاره به این حادثه تلخ به نقل از چند بورس تهران با رد اتهامات عنوان شده علیه.

گزارش تساوی در سلاح های ضبط شده توسط ایالات متحده آمریکا در سواحل یمن 2019 در ماه نوامبر و فوریه این سال است که به احتمال زیاد به مقصد این کشور یمن.

کسانی که سلاح و یا بخش هایی از آنها "محسن نامجو" از جمله موشک های ضد تانک و یا تا به حال شده است "تحویل به جمهوری اسلامی ایران" از جمله نوری سلاح های دیدنی, این گزارش گفت:.

موارد ممکن است منتقل شده اند "در یک شیوه ای مغایر با قطعنامه 2231" 2015 دبیر کل گفت و اشاره کرد که برخی از کشف و ضبط سلاح شدند و یکسان یا شبیه به بخش هایی از بهبود 2019 موشکی و حملات هواپیماهای بدون سرنشین.

در نامه ای خطاب به اشاره به این حادثه تلخ از ایران در سازمان ملل متحد و به تاریخ مارس 22 تهران گفت: نبود سیاست به صادرات سلاح "در نقض مربوطه اسلحه embargoes شورای امنیت."

اما این نامه همچنین اصرار داشت که 2015 قطعنامه "منع نمی کند انتقال سلاح از ایران است."

ایران را رد کرده و پیدا کردن در روز جمعه گفت: گزارش سازمان ملل متحد موجود "تعدادی از معایب جدی و اشتباهات و اختلاف."

"به دبیرخانه سازمان ملل متحد فاقد ظرفیت و تخصص و دانش به انجام چنین پیچیده و حساس بررسی" هیأت نمایندگی ایران گفت.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب