هفته در بررسی: ضد پلیس در اعتراض به فرانسه و آلیس کوپر سنگ Covid-19

به عنوان ضد نژادپرستی تظاهرات در سراسر جهان مارتین لوتر کینگ سوم می گوید فرانسه 24 که او "هرگز دیده می شود هر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

به عنوان ضد نژادپرستی تظاهرات در سراسر جهان مارتین لوتر کینگ سوم می گوید فرانسه 24 که او "هرگز دیده می شود هر چیزی مثل این". در همین حال فعالان محیط زیست هشدار می دهند از "پلاستیک همه گیر" به عنوان ماسک و دستکش ها را دور انداخته یکهو سنگ افسانه آلیس کوپر می دهد coronavirus شوک-سنگ درمان و جورج فلوید عمو برادرزاده اش می گوید تا به حال یک "قلب بزرگ".

تبلیغات

مقالات

در پی جورج فلوید را کشته و یک گروه کر در حال رشد به کاهش بودجه پلیس

فقط چند هفته پیش تماس پال خواستار قطع بودجه دولت ادارات پلیس گردش در درجه اول در میان فعالان. امروز, افزایش تعداد شهرستانها اقدامات به انجام این کار و کارشناسان در حال انتظار برای دیدن اگر جنبش های مشابه ممکن است نگه دارید در اروپا و جاهای دیگر.

هیئت تجاری از جورج Floyd: ما شرکت نگاه به سرمایه گذاری در یک حرکت

به عنوان اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس باید فوران در سراسر ایالات متحده و جهان, بسیاری از شرکت های ایالات متحده به دنبال سرمایه گذاری در حال حاضر با حمایت همبستگی با معترضان و صحبت کردن در برابر نژادپرستی نظاممند. اما برخی اشاره می کنند که شرکت را مجبور به رفتن بیشتر برای اطمینان از برابری در درون صفوف خود را.

پلیس فرانسه تحت بررسی برای به بیرون درز نژادپرستانه نظرات

به بیرون درز نظرات خصوصی Facebook برای افسران پلیس باید سوخت خشم بیش از نژادپرستی در میان فرانسوی اجرای قانون باعث پاریس دادستان برای باز کردن یک بررسی.

به عنوان جورج فلوید خشم گسترش می یابد و فرانسه در برابر خود شیاطین

خشم جهانی باعث جورج فلوید به قتل در آمریکا پرسیده است: بحث در مورد پلیس در فرانسه قومی متنوع حومه که در آن معترضان می گویند از آن زمان این کشور از خواب بیدار به خود ناگفته میراث سوء استفاده و مصونیت از مجازات.

A protester wears a protective mask reading "I can't breathe" at a rally in Paris on June 2, 2020.
یک معترض می پوشد یک ماسک محافظ خواندن "من نمی توانم نفس بکشم" در یک تجمع در پاریس در تاریخ 2 ژوئن سال 2020 است. © Gonzalo Fuentes رویترز

آلمان است که 'عظیم' طرح بهبود در نقش یک مدل برای دیگر coronavirus-آمار اقتصاد?

آلمان اولین کشور اروپایی به اعلام یک پست-coronavirus بسته محرک اقتصادی در هفته گذشته تخصیص €130 میلیارد دلار است که به دنبال اولیه رول از اقدامات اضطراری برای نجات اقتصاد از عواقب این بیماری همه گیر. این طرح بلند پروازانه می تواند الهام بخش سایر کشورهای منطقه یورو نیز از جان گذشته برای یک راه اندازی مجدد.

Pro-Haftar قدرت 'به دنبال جایگزین' مخالفان پس از تصرف همه از غرب لیبی

در تصرف همه از غرب لیبی در سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده و دولت توافق ملی قرار دادن یک توقف به شورشی فرمانده خلیفه Haftar را توهین آمیز است. Haftar بین المللی متحدان در حال حاضر به نفع یک راه حل دیپلماتیک و نشانه هایی وجود دارد که آنها به دنبال یک جایگزین شریک در شرق لیبی است.

از "تحت کنترل' به 'بحرانی': چهار سناریوهایی را برای Covid-19 در فرانسه

ملی فرانسه شورای علمی است و پیش بینی چهار احتمال زیاد در آینده برای این کشور Covid-19 اپیدمی از یک وضعیت که در آن ویروس باقی می ماند "تحت کنترل" به "بحرانی" بحران بهداشتی. فرانسه 24 طول می کشد نگاه در حالات ممکن است.

چین revels در آمریکا تظاهرات می بیند ناآرامی به عنوان روابط عمومی فرصت

ناآرامی ها در آمریکا بیش از جورج فلوید مرگ در زندان کشف و ضبط شده است توسط چین و تجدید گفتمان "پایان آمریکا دوران". اما در هنگ کنگ مبارز تظاهرات این هفته نشان می دهد واشنگتن سقوط ممکن است پکن را به دست آورید.

A protester raises a fist near a fire during a demonstration outside the White House over the death of George Floyd on May 31, 2020.
یک معترض را بالا می برد یک مشت نزدیکی یک آتش سوزی در طول یک تظاهرات در برابر کاخ سفید بیش از مرگ جورج فلوید در 31 ماه مه سال 2020 است. © ساموئل کروم AFP

گزارش تصویری

'یک نوع جدید از آلودگی': Covid-19 زباله تا پایان در جهان اقیانوس ها

این Covid-19 بحران است که منجر به یک منبع جدید آلودگی به عنوان تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) مانند دستکش و facemasks باعث می شود راه خود را به جهان دریاها و اقیانوس ها در یک گروه زیست محیطی هشدار داده است.

چین حذف pangolins از طب سنتی لیست

این pangolin حیوانات برخی معتقدند ممکن است نقش مهمی در شیوع Covid-19 ویروس دیگر خواهد بود مجاز برای استفاده در طب سنتی چینی ارائه یک تاسیسات حیاتی به نادر و در معرض انقراض است.

A pangolin in a cage in Surabaya, Indonesia, on March 27, 2019.
یک pangolin در قفس در سورابایا اندونزی, در تاریخ 27 مارس 2019. © AFP / FRANCE 24

نشان می دهد که تلویزیون آنلاین

مصاحبه

مارتین لوتر کینگ جونیور پسر جورج فلوید تظاهرات: "من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه این"

مارتین لوتر کینگ سوم از مارتین لوتر کینگ جونیور بازگو خشم و سرخوردگی او احساس پس از یادگیری در مورد مرگ جورج فلوید یک آمریکایی آفریقایی تبار غیر مسلح خفه توسط یک افسر پلیس است. شاه گفت که در حالی که خود را یک بر یک لیست طولانی از جمله کشتار فلوید قتل اتحاد گالوانیزه کشور و جهان در راه او هرگز قبل از شاهد.

THE INTERVIEW
مصاحبه © فرانسه 24

جورج فلوید تا به حال یک قلب بزرگ', عموی خود می گوید فرانسه 24

تظاهرات در برابر مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس در مارس 25 فوران در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان است. اما از آن است که در کارولینای شمالی که جورج فلوید متولد شد و در آن بسیاری از خانواده اش زندگی می کردند برای نسل های. عمویش راجر فلوید توافق برای نشستن با فرانسه 24 در آرام, اتاق هتل به دور از تظاهرات.

Roger Floyd
راجر فلوید © فرانسه 24

در داخل آمریکا

نژادی و خشونت در آمریکا: هرگز پایان دادن به داستان ؟

این هفته در داخل آمریکا با تمرکز بر مکالمه مشتعل در ایالات متحده توسط جورج فلوید مرگ در حالی که در بازداشت پلیس. 46 ساله آمریکایی آفریقایی تبار غیر مسلح کشته شد و پس از یک افسر پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. فیلم فلوید مرگ موجب تظاهرات در سراسر جهان خواستار پایان دادن به خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند.

Rosa Parks in 1955. She became a key figure of the civil rights movement for refusing to give up her seat to a white passenger on a bus.
رزا پارکس در سال 1955. او یکی از چهره های کلیدی جنبش حقوق مدنی برای امتناع از دادن صندلی خود به یک مسافر سفید در یک اتوبوس. © فرانسه 24

مردم و سود

چرا Covid-19 بحران تشدید نابرابری نژادی

جهانی اعتراضات پس از مرگ جورج فلوید قرار داده اند یک نور افکن در نابرابری نژادی در ایالات متحده و در سراسر جهان است. ما نگاهی دقیقتر به این نابرابری اقتصادی در مواجهه با آمریکایی های آفریقایی تبار و چگونه Covid-19 تحت تاثیر جوامع مختلف در راه های مختلف. ما همچنین بحث در مورد وضعیت در فرانسه که در آن مطالعات شواهدی از تبعیض در شیوه های استخدام.

فرانسه اتصالات

'لا' Covid-19: چگونه coronavirus تحت تاثیر زبان فرانسه

Covid-19 ممکن است در دراز مدت تاثیر در جامعه شروع با زبان. با توجه به Académie française رسمی سگ نگهبان را از زبان فرانسه Covid-19 زنانه است. دیگر چه واژه ها و عبارات ظهور کرده اند و در پی این بیماری همه گیر? در ضمن به عنوان کافه ها و رستوران ها با احتیاط دوباره باز بسیاری از مردم فرانسه در حال هیجان زده به بازگشت به ظاهر عادی.

پایین به زمین

ماسک: پلاستیک جدید اپیدمی

طراحی شده برای محافظت از ما را از بحران بهداشت و درمان تعدادی از ماسک و دستکش را دور انداخته در فضاهای عمومی در حال کمک به یکی دیگر از بیماری همه گیر: پلاستیک آلودگی است. فرانسه فقط دو برابر جریمه برای littering ماسک صورت از €68 به €135. این می آید پس از مأیوس کننده در زیر آب تصاویری از فولاد ماسک و دستکش در مدیترانه بستر.

Down to Earth
پایین به زمین © فرانسه 24

ENCORE!

C است که برای Covid-19: کودکان کتاب گرفتن با ما از طریق یک بیماری همه گیر

از برنده جایزه اسکار بازیگر دونالد ساترلند روایت جدید کتاب کودکان "رنگین کمان در ویندوز" توضیح می دهد که جهانی همه گیر به دالی پارتن خواندن هفتگی داستان های زمان خواب را به پدر و مادر از خانه تحصیل کودکان, کتاب تبدیل شده اند و مهم تر از همیشه در ماه های اخیر. کمیک ها و کارتون ها یک راه قدرتمند برای آموزش بچه ها در مورد Covid-19 بلکه برای کمک به آنها فرار از دنیای واقعی است.

شوک چوب زیر گهواره آلیس کوپر در coronavirus در آهنگ جدید خود

که آیا آن را قطع سر خود را بر روی صحنه با یک گیوتین یا غلط شایعات که او کمی سر یک مرغ روی صحنه تئاتری خود را نشان می دهد باعث رسوایی در اوایل 1970s. سی و آلبوم های بعد و با 50 میلیون رکورد به فروش می رسد – برای اولین بار به عنوان آلیس کوپر گروه و بعد از آن به عنوان یک عمل انفرادی – او به ما داده راک کلاسیک سرودهای مانند "من هجده", "مدرسه" و "میلیارد دلار نوزادان". آلیس کوپر صحبت می کند در مورد خود محوری سرود "نمی دهد" چگونه او شوک لرزاند مخاطبان برای پنج دهه و که مرغ حادثه است.

Alice Cooper speaks to FRANCE 24 about his rallying anthem "Don't Give Up".
آلیس کوپر صحبت می کند به فرانسه 24 در مورد خود محوری سرود "نمی دهد". © فرانسه 24

شما اینجا هستید

یک نگاه اجمالی از فرانسه در حکایات و افسانه ها

فرانسه بسته بندی شده با افسانه است. در جنوب Hérault منطقه معجزه آسا چشمه لونا اعتقاد بر این است که یک اثر شفا در چشم و کسانی که به طور منظم مجهز به دستمال را یک آیین از آن است. در ضمن در بالاترین نقطه از بریتنی (ارتفاع 385 متر) به Arrée کوه پر از عجیب و غریب به دنبال موجودات: این Korrigans.

کشف پاریس کانال Saint-Martin

افتتاح در سال 1825 کانال Saint-Martin امتداد بیش از پنج منطقه از شرق پاریس. یک بار ضروری برای حمل و نقل آن به طور عمده مورد استفاده قرار امروز با تور قایق ها و کشتی لذت. در طول آن چهار کیلومتر کانال اجازه می دهد تا هر دو پاریسی و گردشگران کشف پایتخت فرانسه از یک دیدگاه متفاوت است.

Canal Saint Martin
کانال سن مارتین © Screen grab, فرانسه 24

51 درصد

وی با اشاره انگشت: چرا زنان مقصر همه چیز ؟

ما نگاهی به چرا زنان همواره متهم برای ارتکاب جرم علیه آنها و صحبت به انگلیسی, علمی جسیکا تیلور که یک کتاب نوشته شده است که موضوع بسیار. همچنین چگونه زنان به دنبال سقط جنین در ترکیه صورت قابل توجهی خطرات و بسیاری از موانع با وجود این در حال حاضر روش قانونی است.

مد

مد جوایز در زمان Covid-19

مد جوایز به مدت طولانی با توجه طراحان جوان یک فرصت برای اثبات ارزش خود را. معتبر باز من Med جایزه, تامین شده توسط مزون حالت Méditerranée ارائه می دهد طراحان این فرصت را برای مربی گری و قرار گرفتن در معرض. اما همه چیز بسیار متفاوت هستند در زمان Covid-19. در میان این سال برندگان, Flore گیررد د Langlade در مارسی و Romzy در داکار در حال ساخت بهترین یک وضعیت بد در حالی که Quoï الکساندر در پاریس سوال که آیا او هنوز هم در آینده در مد.

Romzy in Dakar is among the winners of this year's Open My Med award.
Romzy در داکار است که در میان برندگان این سال باز من Med جایزه. © mediatv / ROMZY


tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب