هفته در بررسی: Covid-19 زندانی منتشر شده, چگونه یک بیماری همه گیر تحت تاثیر فیلم و Rance دره

این هفته ما نگاهی به ایران برای دست زدن به Covid-19 گیر مشکلات پیش رو برای زندانیان در اوایل انتشار با توجه ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 اردیبهشت 1399

این هفته ما نگاهی به ایران برای دست زدن به Covid-19 گیر مشکلات پیش رو برای زندانیان در اوایل انتشار با توجه به کروناویروس و چین "ماسک دیپلماسی". ما همچنین بررسی چگونگی Covid-19 مؤثر است فرانسه با صنعت و نقش نیروهای آمریکایی در منطقه ساحل را در جنگ با ترور است.

تبلیغات

مقالات

چالش های فراوان برای زندانیان منتشر شده اولیه از زندان

انتشار بیش از 11000 نفر از زندان کاسته ازدحام بیش از حد و کاهش پتانسیل برای Covid-19 آلودگی است اما ایجاد یک مجموعه جدید از چالش است.

فروش Covid-19 ماسک در سوپر مارکت ها جرقه جنجال

فرانسوی سوپر مارکت ها وعده داده اند برای قرار دادن میلیون ها نفر از ماسک در فروش برای کمک به محافظت در برابر Covid-19. اما برخی از متخصصان بهداشت خواستار توضیح پس از هفته از ماسک کمبود و سهمیه بندی.

تبعید پاریسی چهره تلخ و شیرین بازگشت به فرانسه برطرف Covid-19 مستند

پاریسی بودند بوداده برای spreadiing coronavirus زمانی که آنها شتافت برای روستاها جلوتر از فرانسه را در سراسر کشور مستند. در حالی که برخی از آنها در حال حاضر خارش برای رفتن به شهرهای دیگر تمایلی به تسلیم شدن خود را به پناهگاه های روستایی برای بازگشت به زندگی شهری در عصر Covid-19.

فرانسه به محدودیت های بین المللی سفر تابستانی بیش از coronavirus نگرانی

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی می گوید بعید است که مردم فرانسه قادر خواهد بود تا از راه دور سفرهای تابستان امسال و حتی سفر در اروپا ممکن است محدود به کاهش خطر ابتلا به حیات coronavirus.

می توانید دریدن نقاب از چین Covid-19 'ماسک دیپلماسی' بنیادی پکن جهانی قدرت گرفتن ؟

این Covid-19 شیوع پیدا چین منحصر به فرد قرار برای یک جهانی نرم-قدرت گرفتن با پکن با استفاده از آن لوازم پزشکی تجهیزات برای راه اندازی یک دور از "ماسک دیپلماسی". اما پس از آن یک جریان ثابت از ضد پکن سرفصل ها به دنبال یک مهاجم یورش دیپلماتیک هم پاشید دستاوردهای.

گزارش تصویری

پاریس در شب: فرانسه 24 در دیدار شب wanderers از Covid-19 مستند

فرانسه و مستند است که در میان دقیقترین در اروپا به عنوان کشور مناقصه به مهر Covid-19. پاریس است که معمولا شناخته شده برای آن شب wanderers اما چند هفته گذشته را دیده اند آن فضای پر جنب و جوش به جای سکوت است. نه همه پاریسی ها احترام مستند اقدامات و فرانسه 24 رفت و برای دیدار با آنها. برخی از آنها به سادگی سرگردان خیابان ها; دیگران هستند و در مورد دلیل این خیابان هستند که در آن آنها را به خانه.

Screengrab of people wandering around at night through an empty Paris.
Screengrab از مردم سرگردان در اطراف در شب از طریق خالی پاریس. © فرانسه 24 screengrab.

ماسک صورت برای ناشنوایان: Covid 19 ارتباطی چالش برای افراد کمشنوا

چگونه به لب خواندن زمانی که چهره هر کس را پشت یک ماسک پنهان است? این چالش رو به افراد ناشنوا در سراسر جهان به عنوان Covid-19 همه گیر باعث می شود ماسک صورت بخشی از زندگی روزانه است. می تواند پاسخ شفاف ماسک صورت اما این ماسک ها در تامین کوتاه مدت منجر به ایجاد خود را.

A transparent face mask on a mannequin in Nonthaburi, Thailand, on April 29, 2020.
شفاف صورت ماسک بر روی یک مانکن در نونتابوری تایلند در 29 آوریل سال 2020 است. © AFP / FRANCE 24

قفل کردن با Covid-19: سازمان ملل متحد با هشدار نسبت به 'فاجعه بار' شرایط در آمریکای لاتین زندان

تظاهرات و شورش آمار زندانها در سراسر جنوب امریکا در هفته های اخیر بیش از ترس از گسترش Covid-19 در دیوار خود را. در حال حاضر سازمان ملل متحد هشدار داده است که ازدحام شرایط غیر بهداشتی و عدم دسترسی به بهداشت و درمان است که باعث "گسترش سریع" این ویروس در بازداشتگاه در سراسر امریکا لاتین.

The UN has warned that overcrowding and poor conditions in Latin American jails is leading to the rapid spread of Covid-19 among inmates.
سازمان ملل متحد هشدار داده است که ازدحام بیش از حد و شرایط بد در زندان های آمریکا است که منجر به گسترش سریع Covid-19 در میان زندانیان. © Reuters / France 24

Covid-19: فرانسه کشاورزان در مقیاس کوچک دیدن 'روشنایی ضعیف تابیدن از امید'

برای بسیاری از کشاورزان Covid-19 همه گیر شده است, وحشیانه, با سفارشات لغو و درآمد انداخت. اما برخی از کشاورزان در مقیاس کوچک متوجه یک افزایش در فروش مستقیم.

NYC مسکن داعش در سراسر کشور #CancelRent اعتصاب

در سخت ضربه نیویورک هزاران نفر از مردم پیوست اجاره اعتصاب جنبش دوبله #CancelRent به عنوان اقتصادی خرید اینترنتی از Covid-19 همه گیر در ادامه به گسترش است. آنها در حال حاضر خواستار یک اعتصاب سراسری.

Dylan is one of many NYC participating in the city's rent strike.
دیلن یکی از بسیاری از نیویورک شرکت کننده در این شهرستان را اجاره اعتصاب. © جسیکا لو Masurier فرانسه 24

WEBDOC

Exodus: پناهندگان به یاد داشته باشید 1940 تهاجم آلمان

سربازان آلمانی رسیده دروازه های پاریس در ژوئن 1940 وادار بسیاری از پاریسی به فرار از شهر از چراغ. در همه 8-10 میلیون پناهنده در سمت چپ خانه های خود را برای فرار از تهاجم نازی ها – تقریبا یک چهارم از جمعیت فرانسه در آن زمان بود.

Exodus: Refugees remember the 1940 German invasion
Exodus: پناهندگان به یاد داشته باشید 1940 تهاجم آلمان © F24

نشان می دهد که تلویزیون آنلاین

فرانسه اتصالات

فرانسه تحت مستند: ماندن در شکل و گشت و گذار با یک تفاوت

چگونه فرانسه در مقابله با زندگی در مستند و چه ترک پاریس ،

FRENCH CONNECTIONS
فرانسه اتصالات © فرانسه 24

ENCORE!

فیلم نشان می دهد: چگونه است Covid-19 تأثیر فرانسه با صنعت ؟

با 6,000 سینما بسته 200 فیلم شاخه اوراق فقط در یک ماه بیش از €150 میلیون از دست داده و بیش از نیمی از جمعیت را امضا کردند تا به یک جریان خدمات ما را به یک نگاه در اثر coronavirus تا به حال در صنعت فیلم. ما همچنین نگاهی غیر منتظره احیای رانندگی در تئاتر در دوران اجتماعی فاصله و انتشار ترنس Mallick را "یک زندگی" در VOD.

ENCORE!
ENCORE! © فرانسه 24

مستند زندگی با, بالا, فرانسوی, DJ Bob Sinclar نوستالژی مجموعه زندگی

میلیون ها نفر در زندان در سراسر جهان و همه ما به دنبال فعالیت هایی برای تشویق ما است. هر روز پس از اواسط ماه مارس, فرانسوی, DJ و تهیه کننده Bob Sinclar شده است جمع آوری صدها نفر از هزاران نفر از مردم برای یک ساعت از, نشاط بخشی, فانک از طریق Facebook و Instagram.

ENCORE!
ENCORE! © فرانسه 24

صحبت کردن در اروپا

"ما لازم نیست که یک استراتژی گله ایمنی' سوئدی FM می گوید:

سوئد و وزیر خارجه ان لینده صحبت کرد و به فرانسه 24 در مورد Covid-19 همه گیر و رویکرد اتخاذ شده در کشور است که تا کنون اجتناب از تحمیل یک مستند است و به جای تکیه بر اعتماد و انضباط. اما او انکار کرد که این رویکرد شبیه به تکیه بر گله ایمنی.

TALKING EUROPE
صحبت کردن در اروپا © فرانسه 24

خبرنگاران

ما نیروهای ضروری به جنگ علیه تروریسم در منطقه ساحل آفریقا?

در مبارزه علیه گروه های تروریستی در آفریقا نیروهای ایالات متحده ارائه مهم پشتیبانی به G5 Sahel گروه (که شامل بورکینافاسو, چاد و مالی و موریتانی و نیجر) با هوش تدارکات و تجهیزات. اما به ترور تهدید همچنان به گسترش در سراسر منطقه آفریقا است که دیگر یک اولویت برای پنتاگون است که به دنبال خروج نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا

خاورمیانه و مسائل

Covid-19: دکتر صحبت می کند در مورد ایران را از دست داده و همه گیر

ایران یکی از بدترین ضربه کشورها در خاورمیانه با مقامات وجود دارد گزارش بیش از 6 ، 000 مرگ و میر. اما ناظران و کارشناسان بهداشت می گویند این شماره ها در واقع بسیار بالاتر است. پس از وزن اقتصادی در برابر خطرات بهداشتی نگرانی رهبری این کشور تصمیم گرفته است برای باز کردن مجدد کسب و کار در اواخر ماه مارس و به دنبال آن مدارس و مساجد. ما صحبت می کنند به یک دکتر از تهران است که در خط مقدم نبرد علیه Covid-19. از او خواست که برای هویت خود را پنهان می شود.

MIDDLE EAST MATTERS
خاورمیانه و مسائل © فرانسه 24

شما اینجا هستید

بریتنی Rance ولی یک جیب آرامش بین زمین و دریا

این جریان فقط برای 100 کیلومتر اما Rance رودخانه در فرانسه, این منطقه Brittany به استثنایی و همیشه در حال تغییر آرایه ای از تنوع زیستی. دهان خود شده است به فرانسه تنها قدرت جزر و مد ایستگاه برای نیم قرن. ما را ببینید که چگونه 400 متر طول سد به عنوان یک پل جاده بین شهرهای Dinard و Saint-Malo. برخی از 17 درصد از خانواده ها در بریتنی توانید قدرت خود را از این منبع انرژی سبز. ما پس از آن سفر دورتر تا دره که در آن ما پیدا کردن قایق پیر میلز ... و معروف مهر به نام Joséphine.

Podcast
پادکست © FMM

تمرکز

ساک حرفه ای فوتبال قرمز زده توسط Covid-19 همه گیر

فوتبال حرفه ای در اروپا شده است در امان توسط Covid-19 همه گیر و نتیجه آن مستندات. با مبالغ هنگفتی از پول را در خطر تاثیر در باشگاه بوده است مالی catastophe. در فرانسه دولت را لغو کرده است بقیه Ligue 1 فصل است. اما در برخی از کشورها از جمله آلمان و اتریش جلسات آموزشی را از سر گرفت و در بازی لیگ به زودی می تواند بازگشت. اما چگونه به بازی فوتبال میان coronavirus تهدید? خواهد شد و هواداران را به دیدن بت های خود را در هر زمان به زودی ؟

پایین به زمین

دوچرخه: سوار از مستند

حمل و نقل از طریق دو چرخ ارزان, تمیز, و اجازه می دهد تا برای توده سفر در حالی که حفظ فاصله امن. از بوگوتا به برلین شهرستانها در سراسر جهان در حال شرط بندی بر روی دوچرخه را بیش از زمانی که coronavirus مستندات سهولت.

DOWN TO EARTH
پایین به زمین © فرانسه 24

فرانسه در تمرکز

درمان Covid-19: تلفات در فرانسه پزشکی کارگران

کادر پزشکی هستند و احساس کامل فیزیکی و روانی اثرات Covid-19 بحران است. در تلاش برای کمک به یاران بسیاری از بیمارستان ها در حال حاضر ارائه بسیار مورد نیاز پشتیبانی می کند. اما بحران پایان نیست در بیمارستان دروازه و مقابل آستر نیز شاهد اثرات آن بر زندگی خصوصی خود را; ما نگاهی به چگونگی این بیماری همه گیر مؤثر است فرزندان خود را. به علاوه در میان استثنایی اقدامات انجام شده برای مقابله با هجوم ناگهانی از بیماران مقامات فرانسوی بی درنگ به نام بر دانشجويان پزشکی و پرستاری به ارائه نسخه پشتیبان تهیه.

51 درصد

یک زن کار: دارای Covid-19 دیده می شود بازگشت از '50s دار?

یک اثر جانبی از مستند شده است بازگشت از 1950s دار با زنان یک بار دیگر تصور می شود مسئول در حال اجرا خانوار حتی در حالی که کار از خانه ؟ و یا داخلی مسئولیت در حال حاضر به طور مساوی تقسیم می شود?

THE 51 PERCENT
51 درصد © Getty Images/SuperStock RM - SuperStock

چیزهای راست: آیا رهبران زن بهتر در مدیریت Covid-19?

در حالی که تعدادی از رهبران به خوبی انجام داده اند در طول Covid-19 بحران چند با رهبران زن بد انجام می شود. بحث ما به مارگارت Heffernan یک کارآفرین و نویسنده از "ناشناخته" در مورد اینکه آیا زنان بیشتر احتمال دارد به از چیزهای درست وقتی که می آید به مدیریت بیماری های همه گیر.

THE 51 PERCENT
51 درصد © فرانسه 24


tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن