هفته در بررسی: سوئد Covid-19 استراتژی نتیجه معکوس مبتکر اجتماعی فاصله و دلتنگی برای جشنواره کن

صادر شده در: 22/05/2020 - 14:19Modified: 22/05/2020 - 14:19 این هفته فرانسه 24 در نگاه چگونه در سوئد Covid-1

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

این هفته فرانسه 24 در نگاه چگونه در سوئد Covid-19 استراتژی منجر به افزایش عفونت در مقایسه با شمال اروپا همسایه, چرا فرانسه به ارتش سقوط به سرعت در آلمان در سال 1940 و در صورتی که سازمان بهداشت جهانی بررسی آن پاسخ همه گیر خواهد شد تحت تاثیر چین است. ما همچنین نگاهی به سفر کردن خط حافظه برای کسانی که از دست رفته جشنواره فیلم کن.

تبلیغات

مقالات

سوئد Covid-19 استراتژی باعث شده است که 'تقویت اپیدمی'

سوئد معروف است یکی از چند کشور برای تصمیم گرفتند در برابر یک مستند شامل گسترش coronavirus. اما با توجه به این که کشور خیلی بالاتر مرگ و میر در هر میلیون از آن نوردیک همسایگان بسیاری از ناظران پیشنهاد کرده اند که سوئد رویکرد شکست خورده است.

چرا فرانسه دست به آلمان در سال 1940?

سرعت که با فرانسه هم پاشیده و تسلیم در برابر ماه مه 1940 تهاجم آلمان است که هنوز هم تکان دهنده از 80 سال است.

که ربوده که می توانید آن را تحت تاثیر Covid-19 whodunnit?

تایوان خروج از این هفته در نشست سالانه سازمان بهداشت جهانی حاکم بدن برجسته چین قدرت گرفتن از موسسات چند جانبه. با پکن را تجدید تعهد به آژانس سلامت سازمان ملل متحد و تهمت را به قطع کمک های مالی بین المللی تحقیقات به احتمال زیاد به فاش کردن اتفاقات ناگوار و پوشش یو پی اس از Covid-19 همه گیر?

Covid-19 ایجاد برجستگی در چین 'جاده ابریشم'

تعداد بیشتری از کشورهای در حال توسعه که پیوست پکن "جاده ابریشم جدید" ابتکار عمل را در مواجهه با مشکلات اقتصادی موجب شده توسط coronavirus بحران است. چین در حال حاضر می یابد خود را در مواجهه با یک معضل بین تلاش برای نجات اقتصاد خود را و یا آمرزنده و renegotiating شرکای آن' وام.

گزارش تصویری

Covid-19: مبتکر اجتماعی فاصله در سراسر جهان

از غیر معمول با سر به لباس منحصر به فرد حالت های حمل و نقل شهروندان در سراسر جهان تبدیل شده اند به اختراع وسیله ای برای رفتن در مورد زندگی روزانه خود را در حالی که هنوز احترام اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

People around the world have turned to inventive social distancing methods to keep safe during the coronavirus crisis.
مردم در سراسر جهان تبدیل شده اند به مبتکر اجتماعی فاصله روش برای امن نگه دارید در طول coronavirus بحران است. © AFP / FRANCE 24

Covid-19: نادیده گرفته شده توسط دولت آمازون قبایل به نوبه خود به طب سنتی

با Covid-19 همه گیر در نظر گرفتن تلفات سنگین در برزیل, Amazonas, دولت, برخی از قبایل آمازون در حال تبدیل شدن به طب سنتی برای درمان این بیماری در میان آنها چه می گویند عدم کمک از دولت این کشور.

A member of the Sateré Mawé collects ingredients for traditional medicine in the Amazon rain forest on May 17,2020.
عضو Sateré Mawé جمع آوری مواد تشکیل دهنده برای طب سنتی در جنگل آمازون در آوریل 17,2020. © AFP / FRANCE 24

نشان می دهد که تلویزیون آنلاین

مصاحبه

OECD رئیس می گوید: مقابله با Covid-19 است نه یک انتخاب بین زندگی و معیشت

اقتصاد جهانی تبدیل شده است بر سر آن با این بیماری همه گیر کوروناویروس با پیش بینی از بدترین رکود اقتصادی در سال 90. رئیس سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD), فرشته Gurria می گوید فرانسه 24 که آن را "نادرست معضل" به می گویند که ما مجبور به انتخاب بین "زندگی و معیشت" و مقابله با ویروس ها و عواقب اقتصادی پیوسته.

باربارا هندریکس در پناه در محل: 'این است چگونه پناهندگان احساس در همه زمان ها'

باربارا هندریکس استفاده از صدای خود را برای دو چیز: در خدمات عالی موسیقی حرفه ای و به عنوان یک مدافع سرسخت حقوق بشر است. به عنوان یک عمر سفیر سازمان ملل متحد کمیساریای عالی پناهندگان او برگزاری یک کنسرت از استکهلم Vasateatern برای کمک به این بخش های آسیب پذیر جامعه است.

THE INTERVIEW
مصاحبه © فرانسه 24 screengrab

شما اینجا هستید

کشف فرانسه کمتر شناخته شده موزه ها

فرانسه پر است از موزه ها که جابجایی تاریخ آن است. در جنوب غربی شهر اژان, موزه هنرهای زیبا, خانه 3,000 آثار هنری. اعم از دوران باستان تا به امروز آنها قرار دارد در چهار رنسانس دوران قصرها شده اند که graced با حضور کاترین د مدیچی و ملکه مارگوت. در ضمن 800 کیلومتری شمال کوچک نرماندی بندر Honfleur اختصاص داده شده است یک موزه محلی هنرمند یوجین بودین. او یکی از اولین نقاشان امپرسیونیست به تصرف خود در تغییر نور در این کشش از ساحل فرانسه.

VOUS ETES ICI
تو اینجایی © فرانسه 24

ENCORE!

گم کن? سفر کردن خط حافظه

فرانسه 24 قرار بود در 73 نسخه از جشنواره فیلم کن برجسته سینمایی سال است. در عوض ما یک سفر کردن خط حافظه به نقد و بررسی گذشته ما جشنواره کن پوشش از جمله مصاحبه با استیون اسپیلبرگ, John Travolta, Robert DeNiro و آیشواریا رای.

A l'Affiche!
A l'Affiche! © فرانسه 24

فیلم نشان می دهد: عشق صحنه در زمان تاج

چگونه بازیگران shoot love صحنه در یک زمان اجتماعی فاصله? ما همچنین نگاهی فرانسه pop-up drive-ins;, فرانسوی, مستند "لا Cravate" (کراوات) در مورد یک مرد جوان مشتاق در مورد لوپن و حزب جبهه ملی; و نویسنده و کارگردان Hirokazu Kore-Eda پروژه های خارج مادری خود ژاپن "حقیقت" است که در پاریس و ستاره Catherine Deneuve به عنوان یک بازیگر معروف که خاطرات منتشر شوند.

Encore!
Encore! © صفحه نمایش گرفتن

تمرکز

Covid-19 انتخاب: پاریس, پرستاران, پزشکان فاش کردن تلفات سنگین بر سلامت روان

در بیمارستان در سراسر فرانسه و در سراسر جهان بهداشت و درمان کارگران شده اند رفتن به نبرد روزانه در برابر Covid-19. احاطه شده توسط یک کشنده نامرئی ویروس و مراقبت از بیماران در لحظات پایانی آنها شده اند در خط مقدم برای دو ماه گذشته و روانی تلفات شده است سنگین است. در یک بیمارستان در Saint-Denis در پاریس شمالی حومه یک تیم از روانشناسان دور انجام شده است برای کمک به پزشکان و پرستاران حرکت تروما و صحبت کردن در مورد تجارب خود را.

به دلایل نامعلومی بازداشت شدگان در مقامات روسیه پس از سرکوب قیام زندان

پس از سرکوب یک شورش در آنگارسک زندان در شرق مسکو در آوریل 10, 2020, خانواده بیش از 60 زندانی هستند از جان گذشته برای اخبار از بستگان خود را. آنها می خواهند بدانند که آیا عزیزان مرده یا زنده است. مقامات زندان گزارش کرده اند مرگ یک زندانی "حلق آویز" اما گفت: همه دیگران بودند زندانی در شرایط خوب است. برای نگران همسران و بستگان مبارزه برای پیدا کردن حقیقت همچنان ادامه دارد.

FOCUS
تمرکز © فرانسه 24 screengrab

پایین به زمین

زباله های مواد غذایی: تبدیل زباله به گنج

به عنوان مردم در سراسر جهان در خانه بمانند در میان coronavirus همه گیر مسکونی سطل زباله به طور چشمگیری افزایش یافته. در حالی که خانواده ها استفاده می شود به طبخ به طور متوسط یک یا دو بار در روز بسیاری از ساخت در حال حاضر حداقل سه وعده غذا به صورت روزانه تولید در طول راه فراوان هنوز بهرهبرداری نشده منبع: زباله های مواد غذایی.

51 درصد

زنان مبارزه Covid-19: Pandemic برجسته عدم حضور زنان

ما را در فقدان رهبران زنان در بخش علمی و رشته های پزشکی و بحث در مورد آنچه در آن به معنی برای مبارزه با Covid-19 با استاد سارا هکس متخصص در جنسيت و سلامت در دانشگاه کالج لندن است. ما همچنین دیدار با برخی از معدود زنان دانشمندان و پزشکان که منجر به نبرد در برابر ویروس.

خبرنگاران

پوپولیسم و همه گیر: شکاف بزرگ در برزیل

پوپولیستی رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro است که حاضر به قربانی کردن اقتصاد به خاطر سلامت عمومی در میان Covid-19 بیماری همه گیر. مانند او هواداران خود را تطهیر بحران و محکوم "coronavirus استبداد". اما مقامات محلی به تصویب رسید مستند اقدامات در برابر رئیس جمهور ، و در تنگ طبقه کارگر فقیر نشین مردم محلی می ترسند از Covid-19 و در حال انجام آنچه آنها می توانند برای مبارزه با پتانسیل سلامت فاجعه است.

مد

رایگان افریقایی مو! پیام از انگلیسی خواننده و ترانه سرا Shingai

لباس پوشیدن و در او خوش شانس, قدیمی, ضد آب توسط طراح فرانسوی Jean-Charles de Castelbajac انگلیسی خواننده و ترانه سرا Shingai است که اضافه کردن لمس نهایی به تک آهنگ جدید "طبل جنگ". این عضو سابق پاپ, روح, گروه Noisettes دارای یک پیام است. او معتقد است که زمان Covid-19 بحران را فراهم می کند یک فرصت هیجان انگیز برای تبدیل جامعه است. اما چگونه ؟ به عنوان بعید است به عنوان آن را برای تلفن های موبایل, محصولات مراقبت از مو می تواند یک جای خوب برای شروع است.

Fashion
مد © فرانسه 24


tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب