هفته در بررسی: Thomas Pesquet در سوار اژدها مد به عنوان پادزهر و Keith Urban نشان دهنده

صادر شده در: 31/07/2020 - 12:42 این هفته فرانسه 24 به صحبت فضانورد Thomas Pesquet در مورد آماده شدن برای سوا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 مرداد 1399

صادر شده در:

این هفته فرانسه 24 به صحبت فضانورد Thomas Pesquet در مورد آماده شدن برای سوار SpaceX Dragon 2 و نوازنده Keith Urban در آخرین نسخه خود "سرعت در حال حاضر". ما همچنین کاوش خواننده مصری ام Kulthoum را میراث تکان دهنده احساسات گرفتاری از ماماها و غیر معمول حج برای شانس چند کوچک در میان coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

مقالات

فرانسه به ممنوعیت بخاری در هوای آزاد, کافه ها و رستوران ها

فرانسه معروف, هوای آزاد, کافه فرهنگ ممکن است به یک ضربه زمانی که ممنوعیت بخاری در فضای باز تراس اثر طول می کشد در اوایل سال 2021 به عنوان بخشی از یک فشار به سمت یک اقتصاد سبزتر.

زن فرانسوی عفو برای قتل شوهر پس از سال ها از خشونت خانگی می میرد 72

A Frenchwoman شد که باعث célèbre برای کسانی که مبارزه با خشونت خانگی درگذشت در سن 72. ژاکلین Sauvage محکوم شد در سال 2012 برای قتل شوهرش پس از او و خانواده اش را تحمل دهه از سوء استفاده شد اما پس از آن عفو توسط رئیس جمهور فرانسوا اولاند.

پس از خفگی حوادث, فرانسوی, وزیر جرقه خشم گفت: انتقاد او را 'چوک'

فرانسه و بحث برانگیز وزیر کشور جدید Gérald Darmanin باعث تازه خشم این هفته زمانی که او گفت: اتهام خشونت پلیس او را "چوک" انعکاس کلمات از یک مرد که فوت ژانویه 5 بعد از دوخته شدن به زمین توسط پلیس فرانسه در حالی که بارها و بارها التماس: "من خفگی."

A pregnant patient awaits care at the Maison de Santé du Pré-Saint-Gervais health centre northeast of Paris on July 25, 2020.
یک بیمار در انتظار مراقبت در Maison de Santé du Pré-Saint-Gervais مرکز بهداشت شمال شرق پاریس در ژوئیه 25 سال 2020 است. © سارا Leduc / France 24

فرانسه پس از Covid بهداشت و درمان اصلاحات هل ماماها به آستانه

اگر چه آنها در خط مقدم در سراسر اوج Covid-19 اپیدمی ماماها احساس فراموش شده توسط بهداشت و درمان اصلاحات در فرانسه به تصویب رسید و در پی آن coronavirus بحران است.

تصمیم به افتخار افسانه ای خواننده مصری در اسرائیل خشم جناح راست

شاید هیچ مدرن فرهنگی مصر گنج بیشتر محبوب تر از ام Kulthoum. هر کسی که جهان عرب است و به احتمال زیاد شنیده حرکت تن از او متمایز رزونانس صدا. اسرائیل در شهر حیفا به تازگی به افتخار او میراث – و هم زده تا بحث در این فرآیند است.

از اموی امپراتوری عثمانی از شاهکارهای هنر اسلامی

از گسترش امپراتوری اموی در قرن هفتم تا زمان سقوط عثمانی در اوایل قرن 20th, مسلمان, هنرمندان تولید یک جریان از شاهکارهای است که گردش در سراسر جهان – adorning مکان های عبادت دادگاه های سلطنتی و بزرگ خوابگاه از اشراف.

فرانسوی سینما نگاه به شناور ماندن در میان Covid-19 خشکسالی از فیلم های پرفروش هالیوود

فرانسوی, سینما بازگشایی شد و در 22 ژوئن با برخی پمپ پس از سه ماه coronavirus وقفه. حداقل یک پاریس خانه فیلم Les 5 Caumartin حال مشتاق علاقمندان به سینما به انتظارنشسته بودند که بسیار پیش بینی رستاخیر با یک غربالگری یک دقیقه پس از نیمه شب. اما یک ماه بعد سینما در زادگاه متوسط هستند احساس اثر به عنوان یک صنعت جهانی همچنان در خواب.

People attend the screening of the French movie "Le Grand Bain" in La Villette basin on the first day of the "Paris-Plages" event on July 18, 2020, in Paris.
مردم با حضور در نمایش فیلم فرانسوی "Le Grand Bain" در La Villette حوضه در اولین روز از "پاریس-Plages" رویداد در 18 ژوئیه سال 2020 در پاریس. © Geoffroy Van Der اسلت AFP

گزارش تصویری

به عنوان توریست های فرانسوی کشف پاریس, رستوران های محلی کشف خواستار مشتریان

ترس از coronavirus همراه با محدودیت های مسافرتی را ساخته اند گردشگران خارجی نادر بینایی در پاریس. به جای آن فرانسوی است که در حال همگرا در این شهرستان به کشف دوباره سرمایه خود را. اما فرانسه شدیدتر رشته کیف پول از ما و یا آسیایی, گردشگران, و آنها در حال صرف نیست به اندازه کافی برای جبران از دست دادن درآمد گردشگری.

Covid-19: کوچک شده حج آغاز می شود برای خوش شانس چند زائران

حجاج در آغاز ورود در مسجد اعظم مکه, عربستان سعودی, برای شروع مراسم حج در روز چهارشنبه. اما در میان این بیماری همه گیر کوروناویروس در این سال حج شده است به طور چشمگیری کوچک شده.

Pilgrims at the Grand Mosque, Mecca, on July 29, 2020.
زائران در مسجد مکه در 29 جولای سال 2020 است. © AFP / FRANCE 24

ناسا به نظر می رسد برای زندگی در مریخ و سرب در فضا مسابقه با چین

ناسا پشتکار مریخ نورد شروع به سفر خود به مریخ در روز پنج شنبه با پرتاب موفقیت آمیز از کیپ کاناورال فلوریدا. بلند پروازانه ماموریت ناسا برای اولین بار به دنبال نشانه هایی از گذشته زندگی در مریخ و زیر چین خود ماموریت مریخ نورد به سیاره سرخ در اوایل این ماه.

United Launch Alliance Atlas V transporting the Rover Perseverance Mars 2020 at Cape Canveral on July 30, 2020.
ایالات داد راه اندازی Atlas V حمل و نقل رور پشتکار مریخ در 2020 در کیپ Canveral در تاریخ 30 ژوئیه سال 2020 است. © جو کاپیتان ایسنا

مصاحبه

هنگ کنگ فعال ناتان قانون: "هر زمان که وجود دارد این است که سرکوب وجود دارد مقاومت'

در یک مصاحبه با فرانس 24 پیشرو در هنگ کنگ فعال ناتان قانون که به دنبال مبارزه خود را از پایگاه جدید در انگلستان است. در حالی که او اذعان کرد که دلار هنگ کنگ معترضان مواجه خاموش در برابر پکن شد "دیوید مقابل جالوت" سناریوی او برگزار شد امید که خود را طرف پیروز خواهد با کمک از کشورهای دیگر است.

French astronaut Thomas Pesquet talks to FRANCE 24.
فرانسه فضانورد Thomas Pesquet مذاکرات به فرانسه 24. © فرانسه 24

فرانسه فضانورد Thomas Pesquet: 'من نمی تواند بیشتر هیجان زده برای رفتن به فضا'

فرانسه فضانورد Thomas Pesquet خواهد بود که برای اولین بار به پرواز در هیئت مدیره جدید SpaceX Dragon 2 است که با توجه به انفجار خاموش از کیپ کاناورال برای ایستگاه فضایی بین المللی در بهار 2021. Pesquet در حال حاضر صرف شش ماه در هیئت مدیره ISS از نوامبر تا ژوئن 2016 2017. او به فرانس 24 در مورد آموزش برای بازگشت به فضا, چرا خود را ماموریت جدید است که به نام "آلفا" و به همین دلیل او فکر می کند یک ماموریت سرنشین دار به مریخ اتفاق می افتد در طول عمر خود.

ENCORE!

کیت شهری در رفت و آمد در "سرعت" ،

چند برنده جایزه گرمی نوازنده جلب تا با ما در یک وجودی خلق و خوی تأمل در ماهیت زمان به عنوان او انتشار آخرین آلبوم "سرعت در حال حاضر". بحث ما در مورد هنری فلج او احساس در ابتدای Covid-19 بحران و نحوه زندگی در لحظه است که یک درمان برای تمام انواع از مشکلات. شهری به ما می گوید در مورد شروع در نشویل به عنوان یک کشور خواننده با یک دلار استرالیا لهجه و چگونه متفاوت سبک های موسیقی همیشه ساخته شده راه خود را به صدای خود را.

ENCORE!
ENCORE! © فرانسه 24

تلویزیون های سری نشان می دهد: استرالیا پناهندگی, درام, 'بی' و زن-به کارگردانی رقص, درام, 'P-دره'

تلویزیون منتقد Dheepthika لوران و کلوویس Casali نگاه جدید جلوتر از تابستان است. آنها بحث دلخراش پناهجو بازداشت درام "بدون تابعیت" co-produced by کیت بلانشت به همراه "P-دره" یک درام در مورد کشش در قلب آفریقایی جامعه ما است. آنها همچنین در مورد چت نشان می دهد از NBC جدید جریان پلت فرم "طاووس" از جمله یک اقتباس مدرن از "دنیای جدید شجاع". در نهایت آنها نگاه Netflix شادی بخش جدید دوستیابی واقعیت را نشان می دهد!

Asylum-seeker detention drama "Stateless"
پناهندگی-جستجوگر بازداشت درام "بدون تابعیت" © Netflix/FRANCE 24

تمرکز

تاریخچه مختصری از ماسک را از طریق سنین

به عنوان Covid-19 همه گیر در ادامه به ادعای قربانیان در سراسر جهان بسیاری از کشورها ساخته شده اند, ماسک صورت اجباری در یک پیشنهاد برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. اما در طول تاریخ پزشکی, استفاده از ماسک به مدت طولانی مورد بحث بوده است. چگونه آن را به نمادی از مسئولیت مدنی و عمومی سلامت ؟ ما نگاهی به تاریخچه ماسک را از طریق سنین.

FOCUS
تمرکز © فرانسه 24

مد

مد فیلم: یک پادزهر برای مستند عدم قطعیت

خبرنگار ما با پاسکال Mourier نیز به تدریس علوم ارتباطات در تعدادی از مدارس مد. در فرانسه بی سابقه ای هشت هفته از مستند او از دانشجویان خواست برای نوشتن و تولید یک مد فیلم از محدوده خانه خود را. پروژه: تنها به استفاده از مواد در دسترس و به داستان یک شخصیت در تعامل با یک آیتم از لباس. ما نگاهی به برخی از ارائه.

51 درصد

از زمین تا: زنان در معماری

در بسیاری از معماری مدارس در سراسر جهان را زنان تشکیل می دهند اکثر دانش آموزان است. در عین حال چرا بسیاری از ساختمان ها در شهرستانها و شهرهای کوچک هنوز در حال طراحی توسط مردان ؟ در یک نسخه ویژه از '51 درصد' ما بپرسید چه خواهد شد آن را به ساخت یک رویکرد متعادل تر در دنیای معماری است. خبرنگاران ما در بازدید از یک محله در وین که تبدیل به یک پژوهش و آزمایش برای تست ایده های برابری در طراحی. آنت جوان همچنین به بریگیته Métra یکی از فرانسه منجر زن معماران.

Architect Brigitte Métra on site.
معمار بریگیته Métra در سایت. © فرانسه 24


tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن