'ما به گزاف گویی': نیویورک صورت بیشتر مستند فرمت

صادر شده در: 15/05/2020 - 18:06بروز رسانی: 15/05/2020 - 18:06 مستند اقدامات در شهر نیویورک تمدید شده است و ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

مستند اقدامات در شهر نیویورک تمدید شده است و تا 28 ماه مه تحت یک فرمان اجرایی امضا شده توسط دولت فرماندار اندرو کومو آمریکا را ترک فرهنگی و تجاری سرمایه بدونم که چه آینده خود را نگه می دارد.

تبلیغات

کومو امضا شنبه شب یک روز قبل از ایالت مستند سفارشات بودند با توجه به اتمام می رسد. ماندن در خانه سفارشات کاسته خواهد شد برای دولت حداقل پنج جمعیت مناطق, اما اجازه می دهد کسب و کار وجود دارد برای بازگشت به کار به تدریج.

شهر نیویورک آمریکا کانون این بیماری همه گیر کوروناویروس با بیش از 20 ، 000 نفر به نمایندگی از تقریبا یک چهارم از امریکا Covid-19 تلفات تا کنون.

شهردار بیل د Blasio هشدار داده نیویورکی آنها را مجبور به صبر کنید تا ماه ژوئن قبل از تصمیم گیری را می توان در زمانی که غیر ضروری کسب و کار مانند آن مشهور جهان, موزه ها می تواند بازگشایی شده است.

Sipping کوکتل در نوار پشت بام دیدن یک کنسرت در باغ میدان مدیسون و یا در حال جذب جمعیت از میدان تایمز: فعالیت های نمادین نیویورک وضعیت به عنوان شلوغ و هیجان انگیز شهر غیر قابل تصور به نظر می رسد در آینده قابل پیش بینی.

"من خسته به اشک گفت:" با نشاط 80 ساله رودا شیشه ای که در این زمان از سال به طور معمول خواهد بود تندرست بین چندین سازمان های خیریه که در آن او داوطلب.

"من فقط امید ما دوباره به ظاهر عادی خیلی زود" او به خبرگزاری فرانسه گفت.

برادوی تئاتر باید گفت که نمی خواهد بازگشایی تا سپتامبر در اولین. و رهبران هشدار داده اند نیویورکی است که آنها ممکن است مجبور به تحمل این شهر به شدت سوزان تابستان و ماه بدون دسترسی به آن بسیار محبوب سواحل است.

مقامات در حال حاضر گفت: استخرهای شنا بسته باقی خواهد ماند و اصرار دارند این است که حتی خیلی زود به بگویید که آیا مدارس اجازه خواهد داشت برای باز کردن در ماه سپتامبر برای سال تحصیلی جدید.

"ما باید هوشمند" فرماندار کومو گفت: چندین بار در مورد بازگشایی و اشاره کرد که در کشور کاسته محدودیت سرعت بیش از حد مجبور به تعطیل دیگر از موارد مشخصی.

مستند فرمت 'تصمیم درست'

بیش از 700 ایالت نیویورک ساکنان در حال مرگ بودند هر روز در اوج بحران ماه گذشته. شماره این هفته بوده است معلق در هوا در اطراف 160-خوانده شده را علامت.

شهر نیویورک ضمن دیدار از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل برای بازگشایی که شامل مداوم 14 روز کاهش در مرگ و میر و موارد جدید.

کومو متعهد به معیارهای حتی به کشورهای دیگر بازگشایی بدون ملاقات با آنها است.

در حالی که تظاهرات علیه سلول اقدامات باید ضرب در سراسر ایالات متحده, نیویورک تا حد زیادی به دنبال سفارشات اگر چه sunnier آب و هوا دیده می شود ساکنان گله به پارک در هفته های اخیر.

با وجود اورژانس بیمارستان با داشتن پایین آمده و صدای قابل توجهی کمتر مکرر ساکنان نیاز به پوشیدن ماسک در خارج از منزل و کف زدن برای کارگران ضروری در 7:00 ب. ظ روزانه یادآوری بحران به مراتب بیش از.

اخیر سنبله در کودکان آلوده شدن با نادر سندرم التهابی شبیه به کاوازاکی بیماری است که دانشمندان گمان می کنند مرتبط است Covid-19 نیز پرسیده نگرانی در مورد ویروس.

"در ادامه این مستند تصمیم درست است. واقعا بمکد اما آن چه در آن است" 40-year-old گر شلبی که کاهش یافته است را به او مي گفته.

بحران در معرض نابرابری در امریکا یکی از متنوع ترین شهرهای با آفریقایی-آمریکایی و لاتین در جوامع در حال مرگ نامتناسب در اعداد بزرگ است.

همچنین صدها نفر از هزاران نفر از مردم بیکار و شهر رو به چند میلیارد دلار بودجه بحران را تهدید می کند که بحران مالی دیده نمی شود پس از 1970s. که نیاز به فدرال کمک کند.

نیویورک نگران آن است که شرکت اپل ممکن است هرگز همان خواهد شد دوباره به آرامش در واقع آن را بازیافت از دیگر فجایع یعنی 9/11 حملات و طوفان شنی.

"ما به گزاف گویی. ما نیروهای جدید است. این چیزی است که ما" گفت: شیشه.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن