'به خوبی انجام نیوزیلند': Dan Carter می پیوندد حزب به عنوان طرفداران راگبی درو پاداش از ویروس مبارزه

صادر شده در: 14/06/2020 - 11:52Modified: 14/06/2020 - 11:52 اوکلند بلوز های خود را رنگ آبی تراشه امضای Beaud

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

اوکلند بلوز های خود را رنگ آبی تراشه امضای Beauden بارت برای اولین بار تصرف طوفان ولینگتون 30-20 روز یکشنبه به بازگشت زنده ورزشی در نیوزیلند به خود جلب کرد یک خانه کامل — و سیاه پوستان همه افسانه Dan Carter — به اوکلند پارک بهشت.

تبلیغات

بیش از 43 ، 000 بسته بندی شده زمین در بزرگترین مشارکت مردم در یک سوپر راگبی در نیوزیلند به مدت 15 سال به عنوان طرفداران گرسنگی از ورزش های حرفه ای برای سه ماه جشن بازگشت نامحدود مسابقه کمتر از یک هفته پس از این کشور اعلام کرد خود را رایگان از Covid-19.

قبل از مسابقه صحبت کردن نقطه قبل از ازدواج ظاهر برای بلوز سابق طوفان بی باک بارت دو بار بازیکن جهان در سال.

بلوز بودند بیشتر تقویت شده توسط ظاهر همه سیاه پوستان و Canterbury صلیبیون افسانه Dan Carter ارائه راهنمایی از حاشیه.

اما ورودی از دو پرواز-نیمه تحت الشعاع قرار بود عملکرد بلوز بسته که برجسته از طوفان در این سریع ء بازی و لگد زدن از Otere سیاه که عینک آرزو 10 نیوجرسی با بارت در بیمارستان.

در حالی که سیاه و سفید گل 15 امتیاز کردن بوت بارت عملکرد اشاره شد برای از دست رفته مقابله با اجازه Dane Coles در یک امتحان کنید.

"چشم من روشن وقتی من او را دیدم" Coles گفت: در حالی که بلوز کاپیتان پاتریک Tuipulotu گفت که بارت "آرامش" ساخته شده است که سهم قابل توجهی را به پیروزی.

بلوز underperformers برای چند فصل تا به حال سابقه قوی شروع می شود و فقیر اتمام, اما در نونما نیوزیلند نسخه از سوپر راگبی علاوه بر این از برت جدید تولید ستون فقرات.

این طوفان آغاز شده ترین و قوی بودند تا 3-0 پس از یک Jackson باغ-Bachop پنالتی پیروز شود.

هنگامی بلوز پاسخ امتحان کالیب کلارک تبدیل می شود توسط سیاه و طوفان بلافاصله به دست آورد سرب با Coles مستقر در بال فوق العاده از طریق بارت اقدام مقابله به نمره در گوشه و جشن توسط cheekily ruffling هم تیمی های سابق خود' ،

سعی کنید به TJ Faiane تبدیل می شود توسط سیاه و یکی به طوفان توسط بن لام دیدم بلوز به نوبه خود با باریک 14-13 منجر شود.

بلوز تحت سلطه نیمه دوم با اوایل سعی کنید به دالتون Papalii در حالی که سیاه و سفید اضافه شده یک تبدیل و سه مجازات قبل از جیمی غرفه گل تسلی سعی کنید برای طوفان درست قبل از تمام وقت.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن