رهبران آفریقایی علیه طرح فوق العاده ای مذاکرات روز دوشنبه برای پایان دادن به بحران مالی

صادر شده در: 24/07/2020 - 08:42 غرب و رهبران آفریقایی برگزار خواهد شد مجازی اجلاس فوق العاده سران در روز دوش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

صادر شده در:

غرب و رهبران آفریقایی برگزار خواهد شد مجازی اجلاس فوق العاده سران در روز دوشنبه به پیشنهاد اقدامات برای پایان دادن به تعمیق بحران سیاسی در مالی پس از پنج سران دولت ملاقات با دولت و مخالفان در پایتخت این کشور شهر باماکو در روز پنج شنبه.

تبلیغات

رئیس جمهور از پنج کشور برگزار شد در تمام طول روز با احزاب مختلف به تلاش برای پایان دادن به بن بست سیاسی که را لرزاند کشور و نگرانی از آن می تواند به تضعیف منطقه ای مبارزه با شبه نظامیان اسلام گرا.

"ما تصمیم گرفته اند که ما گزارش را به همه روسای دولت در طول یک جلسه فوق العاده در روز دوشنبه 27 ژوئیه گفت:" Mahamadou Issoufou, نیجر رئیس جمهور فعلی و صندلی از 15-عضو منطقه ای ECOWAS بلوک.

"ECOWAS را به اقدامات قوی است که کمک خواهد کرد به قطعنامه از بحران" Issoufou خبرنگاران گفت: پس از جلسات.

خشم و فساد و اختلاف نتایج انتخابات محلی و ارتش ضرر و زیان به جهادگران دهها هزار نفر از مردم به خیابان آمده اند در هفته های اخیر جرقه درگیری با پلیس در, که سازمان ملل متحد می گوید حداقل 14 معترضان کشته شده در این ماه.

مخالفت یک گروه به نام M5-RFP که نشانده عربستان سعودی-روت روحانی مسلمان محمود Dicko گفت: آن را نمی خواهد ترک تا زمانی که رئیس جمهور ابراهیم Boubacar Keita مراحل پایین, افزایش نگرانی ها در کشورهای همسایه از یک بحران طولانی.

Dicko خبرنگاران گفت: پس از جلسه نهایی اواخر روز پنج شنبه بوده است هیچ پیشرفت و هیچ چیز تا به حال ارائه شده در این لحظه که قابل قبول بود به آنها.

"M5-RFP خواستار استعفای کیتا یا رضایت از ما خواسته" است که شامل ایجاد یک کمیته تحقیق به فرد ملکی کشته و یک دولت انتقالی سخنگوی این گروه Nouhoum توگو گفته بود رویترز روز پنج شنبه.

نیجر را Issoufou گفت: با این حال که ECOWAS به خود جلب کرد یک خط قرمز بر روی تقاضا برای رئیس جمهور کیتا به استعفا.

"وجود خواهد داشت هیچ خلاف قانون اساسی تغییر قدرت در ECOWAS منطقه" Issoufou گفت.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن