West Roxbury شهرستان عضو شورا می ایستد با موضوع زندگی; تماس هفته گذشته pro-پلیس تجمع یک اشتباه

عضو شورای شهر مت اومالی (West Roxbury, Jamaica Plain) ایستاده بود با دیگر سیاه و سفید زندگی می کند ماده حامیان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

عضو شورای شهر مت اومالی (West Roxbury, Jamaica Plain) ایستاده بود با دیگر سیاه و سفید زندگی می کند ماده حامیان خود هفتگی شب زنده داری در نام مقدس دوار بعد از ظهر امروز پس از اولین تویت کردن یک پاسخ به هفته گذشته آبی زندگی می کند تجمع ماده در همان نقطه:

من می خواهم به آدرس رالی برای پاسخ اول که برگزار شد در محله ما دیگر شب. من صحبت کردم با بسیاری از ترکیبات که حضور داشتند چرا که آنها می خواستند برای نشان دادن حمایت خود را برای افسران پلیس آنها را می دانیم و عشق است.

آنها احساس به عنوان اینکه هیچ کس ایستاده است برای این مردان و زنان که قرار دادن زندگی خود را بر روی خط در هر روز است. من که. اما به اعتقاد من برگزاری این تجمع در حال حاضر اشتباه بود روش.

کشور در وضعیتی وخیم از مرگ سیاه و قهوه ای افراد در دست اجرای قانون است. Breonna تیلور پاسخ اول. در عین حال این افسران که در زمان زندگی او با این حال باید دستگیر و به جرم آنها متعهد است. وقتی که من می گویند من از اولین پاسخ دهندگان حمایت خود را بیش از حد.

بسیاری از مردم که با حضور در این تجمع احساس می کنید که آنها می توانند هر دو نرم افزار-سیاه و سفید زندگی می کند و نرم افزار-پلیس و من اصلا شک خود صداقت. من همه را تشویق به فکر می کنم این از دیدگاه یک همسایه ماست: یک مرد سیاه و سفید است که احساس خود را در درد و غم و اندوه را رد کرد و با این تجمع است.

فکر می کنم از پیامی که فرستاده می شود زمانی که یک مرد سیاه و سفید تا به حال ماشین خود را بر تف کرد در حالی که به سادگی رانندگی از محل کار به خانه. فکر می کنم سیاه ایران را که تحت پوشش این تجمع به عنوان کسی که ایستاده بود اینچ از چهره اش فریاد و دادن انگشت.

لازم نیست ما همه توافق دارند که نگران کننده است توهین آمیز و به سادگی اشتباه است ؟

اوج از صدای تصدیق این واقعیت است که سیاه و سفید زندگی می کند مهم این است که یک شیپور است که همه ما باید به آن توجه و در نوبت کار نسبت به تغییر. با من سخن گفته اند صدها نفر از ترکیبات ابراز درد خود را و تماس های خود را برای تغییر غیر ممکن است به چشم پوشی است.

در این میان تماس های در حال اجرای قانون حرفه ای و ماموران پلیس با کسانی که می خواهند به بخشی از آن تغییر دهید. #BlackLivesMatter و ما نباید احساس به عنوان اینکه ما نیاز به رقابت با آن پیام و یا تضعیف آن. ما باید به گوش دادن و بخشی از راه حل است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب