آنچه آن را مانند به منظور بالا بردن یک ورزشکار: هفت کال پدر و مادر به اشتراک گذاری داستان های خود را

کال مردان شنا را Reece وهیتلی در حال حاضر پنج-زمان Pac-12 قهرمان با تشکر از سه عنوان فردی در سال

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

داستان همه سخت به شنیدن.

وجود دارد یکی در مورد زمان یک پدر تا به حال به او بگویید 8 سال او را برای رفتن به برفلد. یا یکی در مورد پدر و مادر که تا به حال برای توضیح به او 5th grader چرا او که برای معلق تقلید Steph کاری سه اشاره گر جشن. و حتی یک مورد 16 ساله که به گفته خود او فکر کرد که او قرار بود به مرگ زمانی که او طول کشیده.

چه سخت تر به بشنود, اگر چه, این است که چگونه نگران کننده نرمال همه این داستان ها برای هفت پدر و مادر که به آنها گفتم. چرا که همه از این پدر و مادر مطرح شده سیاه و پسران.

با الهام از این قطعه فوق العاده در اخبار و ناظر ما رسیده به هفت پدر و مادر از ورزشکاران در کال به آنها را بپرسید آنچه در آن بود به تدریس بچه های خود را در مورد نژاد پرستی در حال رشد و چگونه آنها مورد بحث آن در حال حاضر در نور از جورج فلوید کشتن که موجب قیام ملی علیه خشونت پلیس هدف قرار دادن مردم سیاه و نژادپرستی نظاممند به طور کلی.

پدر و مادر اقامت در چهار کاملا متفاوت شهرستانها هر دو در نژادی, آرایش و اندازه: کارل و کیم وهیتلی زنده در Lafayette Hill, پنسیلوانیا (یک شهر از بیش از 10,000 که 89% سفید), Edwin و ابراز پیروزی از اکتشاف Drayden زنده در دسوتو تگزاس (شهر حدود 53,000 69 درصد از آن ها سیاه و سفید) شاؤل و Alana "CC" پتو زندگی در سیاتل (که دارای جمعیت حدود 750,000 66 درصد از آن ها سفید) و جنیفر فیلم کامل زندگی در نارنجی CA (که دارای جمعیت نزدیک به 140,000 70 درصد از آن ها سفید و 5 ٪ از آن ها سیاه و سفید و یا چند نژادی).

کودکان خود را در زمان قطعا متفاوت اما مشابه انجام شده در مسیر به برکلی است. شناگر Reece وهیتلی شده بود دبیرستان ملی شناگر از سال است. جاش Drayden یکی از 200 بازیکنان فوتبال در استعداد غنی تگزاس بیرون آمدن از دبیرستان و linebacker اورین پتو — که چند نژادی (عمدتا آفریقایی-آمریکایی و اهل جزایر پلینزی) — شد این کشور 111th-رتبه بازیکن به عنوان یک دبستان با توجه به ESPN. Nikko Remigio, که همچنین, چند نژادی (مادر او است و آفریقایی-آمریکایی خود پدر فیلیپینی) یکی از بالا 50 دبستان wideouts در کشور با توجه به 247Sports.

این گفتگو با پدر و مادر خود را فراهم می کند یک پنجره را به آنچه در آن مانند به افزایش سیاه و پسران در امریکا امروز به ویژه در پسران که بوده ام در کانون توجه (اغلب پس از مدرسه).

"آموزش بچه های خود را در مورد چگونه به مقابله با پلیس یک نیاز است متاسفانه" ادوین Drayden می گوید.

"به من گفته شده است که سفید هستند و آن را غیر قابل باور به آنها این است که ما برای آموزش کودکان و نوجوانان ما در چگونه به کشته و یا به ضرب گلوله توسط پلیس" سائول پتو می افزاید. "بیشتر مردم آفریقایی-آمریکایی جامعه انجام داده اند که برای مدت زمان طولانی. زمانی که پلیس جلو شما بیش از زمانی که آنها به شما نزدیک ما در حال دادن به بچه های ما آموزش در مورد چه باید بکنید."

در اینجا گفته خود در حال شادی و چالش های بالا بردن کودکان سیاه و سفید, امروز:

SFGATE: چگونه شما در صحبت کردن با کودکان خود در مورد نژاد پرستی زمانی که آنها در حال رشد بودند ؟

ابراز پیروزی از اکتشاف Drayden: "پس اول از همه من از می سی سی پی از یک شهر روستایی و جامعه کوچک بود که عمدتا سفید کشاورزان است. من لنز کمی متفاوت تر از شوهر من که در دالاس. ما سه پسر قرار شد در یک وضعیت جایی که آنها در یک منطقه عمدتا سیاه و محیط زیست با خانواده واحد و حتی با پدر و مادر تنها وجود یک مفهوم روستا به بالا بردن کودکان و نوجوانان. آنها آموخته بودند اعتماد به نفس اصول مسیحی برتری علمی — که چگونه آنها بزرگ شده به طوری که آنها می دانند که آنها چه کسانی هستند که آنها که آنها می تواند هر چیزی که آنها می خواهند به انجام هر کاری که آنها می خواهند به انجام است. آنها به عنوان مسن تر ما تا به حال به حرکت به بیشتر محیط های متنوع و از آن فقط, 'پسران, شما باید آگاه باشید. شما باید جامد اساسا. شما باید بدانید که آنچه شما در حال صحبت کردن در مورد می دانید آنچه شما انجام, شما باید به تمرین و شما باید بهتر از همسالان خود. شما لزوما با توجه به نفع شک.'"

ادوین Drayden: "باور کنید یا نه این آغاز در مدرسه ابتدایی. جایی که آنها تا به حال این بنیاد عمدتا آفریقایی-آمریکایی مدرسه. آنها تا به حال یک برنامه به نام پل, چوگان سرپهن, آن, آوردن, چوگان سرپهن به عمدتا آفریقایی-آمریکایی جوامع است. سال اول ما در تلاش برای قرار دادن با هم یک تیم است. سال دوم ما شروع به برنده شدن است. آنها رفت و از 0-12 به 6-6 چیزی شبیه به آن و ما که تنها اقلیت تیم در لیگ به عنوان ما شروع به برنده شدن ما متوجه شدیم بیشتر تماس علیه ما. آن شروع به پاپ تا در سال دوم به عنوان ما ضرب و شتم بیشتر well-to-do تیم است. سال سوم وجود دارد و البته بسیار واضح است مسائل و من آن را ترک که در آن. من قطعا نه تنها توضیح برای بچه های من اما همه بچه ها: این زندگی است."

کارل وهیتلی: "بالا بردن کودکان که در امریکا برای افرادی مانند ما در واقع شروع می شود قبل از شما را تبدیل به پدر و مادر است. ما احتمالا بسیاری از رسمی مکالمات تا Reece بود در مدرسه. اما ما همه چیز روشن از طریق کتاب او در معرض طریق مردم او را گرفت و به داخل خانواده و خارج از خانواده ما — آن را فقط می شود بخشی از آب نوشیدنی شما بخشی از هوای نفس شما.

زمانی که من برای اولین بار بود که آگاهانه از مسابقه به عنوان آن مربوط به Reece بود که آن را شبیه باراک اوباما ممکن است برنده نامزدی در '08. Reece بسیار می خواستم به یک برچسب بر روی ماشین. من OK داشتن یک دشنه اما من می خواستم آن را به صورت نسبتا کوچک از آنجا که من نمی خواهم آن را برای جذب این نوع اشتباه از توجه که در آن زندگی می کنیم. من در شمال فیلادلفیا در آن بوده ام و OK را داشته اند که در مرکز شهر اما در جایی که ما زندگی می کنند و که در آن ما به مدرسه رفت و در پن منشور که ممکن است ام ارسال یک پیام متفاوت است. بنابراین ما مذاکره به اندازه برچسب و جایی که از آن خواهد بود واقع شده است."

کیم وهیتلی: "Reece همیشه بزرگ برای سن و سال او هنگامی که او 12 او تقریبا به عنوان بلند به عنوان پدر خود را پس از او به مقدار زیادی از توجه. ما در محلات به خصوص در اطراف ورزشی که در آن او گاهی اوقات تنها آفریقایی-آمریکایی که در محیط زیست است. بنابراین ما تا به حال همیشه در حالت آماده باش, اما نه او را بیش از حد مراقب باشند. ما می خواستیم او را به عنوان خالص یک تجربه — به خصوص با ورزش — به عنوان او می تواند. کارل راست وجود دارد نه یک بار می توانم بگویم که اولین مکالمه ما بود اما به جای آن بخشی از کتاب ما به عنوان خوانده شده قبل از او به خواب رفت در شب بخشی از سابقه خانوادگی او بود که در معرض انتقال به یک مطلب عقلانی مکالمه یا گفتگو های شخصی در طول زمان است."

جنیفر Remigio: "به عنوان Nikko در حال رشد بود تا شما همیشه خیاط مکالمات خود را بر اساس سن خود را — هنگامی که آنها واقعا جوان آنها باز و رایگان و اصلا متوجه چیزهایی مانند آن. آنها به عنوان مسن تر ما در تلاش برای مطمئن شوید که او متوجه است که اگر او تنها فرد از رنگ در گروه — بسیاری از دوستان خود او بزرگ شده بودند و نه سیاه — اگر او از رفتن به اماکن عمومی و مراکز و ما باید به صحبت کردن با او در مورد حال و آگاه از محیط اطراف خود. اگر شما به یک فروشگاه برای خرید چیزی مطمئن شوید که شما را دریافت."

Saul پتو: "من فکر می کنم رویکرد ما به نژادپرستی ممکن است متفاوت از دیگران است. ما آدرس نژادپرستی اول با آموزش کودکان و نوجوانان ما در مورد آنها که خود را از اقوام خود, داستان, داستان خانواده ما. ما پیش بینی آن را تمام راه برگشت به محل خود را از مبدا. رویکرد ما شده است: می دانم که شما که در آن شما را از آمد داستان خود را و رسوم و آداب و معاشرت خود را در قومیت و فرهنگ و چگونه است که با این نسخهها کار در امریکا. وجود دارد زمانی که آنها 5 [سال] و یا هر چیزی شبیه به آن زمانی که ما آموزش داده و آنها را در مورد نژاد پرستی."

CC پتو: "در رابطه با تربیت من, من تنها آورده یک طرف — پدر من که آفریقایی بود غایب بود. من بسیاری از یادگیری های فرهنگی, همه چیز در مورد خانواده من تا زمانی که من مسن تر بود. من نمی دانم آنجا که من در حال حاضر. این فوق العاده است برای من و برای بچه های ما را از طریق رفتن کنار من از فرهنگ به عنوان به خوبی."

Cal football's Josh Drayden, who was granted a fifth year of eligibility this season, is currently an American Studies major. Photo: Courtesy Of Edwin Drayden
عکس: حسن نیت ارائه میدهد از ادوین Drayden

کال فوتبال به جاش Drayden که اعطا شد یک سال پنجم از واجد شرایط بودن در این فصل است که در حال حاضر به طور عمده مطالعات آمریکایی.

SFGATE: وجود هر گونه خاص لحظات او با تجربه در حال رشد است که بحث و گفتگو در مورد مسابقه به خط مقدم?

ابراز پیروزی از اکتشاف Drayden: "تا آنجا که جاش نگران جاش همیشه دیدم نیمه پر لیوان. ما می خواهم به او بگویید که شما نیاز به مراقب باشید و تماشا کنید که چگونه شما به خودتان "و او می گفت:" این نمی خواهم که دیگر مادر.' آن نیست تا زمانی که او بازی فوتبال دبیرستان بود که او به نام n-word در huddles و یا بر روی خط. که سوخت یک چیز متفاوت در آنها ساخته شده آنها را آگاه و سپس آن را فقط به نقطه آن رایج شد. اولین بار او بسیار لرزاند اما سپس آن را تبدیل به یک چیز مشترک است. و آنها می دانستند که اگر آنها تا به حال انتقام در این زمینه در راه فیزیکی بیشتری برخوردار نبود که فوتبال آنها می شود آنهایی که گرفتن فشار از عواقب."

Saul پتو: "ما یک دختر و سه پسر و من به یاد داشته باشید ما 5th grader زمانی که ما زندگی می کردند در اورگان اصلی خود را به نام پلیس او را در مدرسه به دلیل او در یک کلاس عکس, و او پرتاب شد تا جیمز هاردن/Steph کاری سه نقطه شات دست نماد است. بچه های ما به عنوان تاثیرپذیر به عنوان بچه های دیگر در سراسر کشور به طوری که او می خواهم آمد به مدرسه بسکتبال بازی میپوشید دنده های ورزشی هر روز به مدرسه و کسانی که خود را heros و او سعی به تقلید از چیزهایی که کسانی که بچه ها انجام می دهند. او و یک زن و شوهر از دوستان خود آن را انداخت تا در یک کلاس تصویر دیگر وجود دارد, کودکان و نوجوانان که پرتاب و دیگر حرکات دست نیز هست. یکی بود یک نشانه صلح یکی را یک سنگ نشانه است. و ما یک تماس تلفنی و گفتند: سلام ما به حالت تعلیق پسر خود را به خاطر او پرتاب باند نشانه ها در مدرسه عکس.'

در حال حاضر ما می دانیم که او یک عضو باند من در یک باند محیط زیست در سیاتل من می دانستم که چیزی را اشتباه رفت و من باید برای رسیدن به مدرسه به کشف کردن آنچه اتفاق افتاده است. من وجود دارد و او در حال حاضر به حالت تعلیق آنها تا به حال به نام پلیس که تایید او انداخت تا یک باند ورود و اعتبار آن یک باند ثبت نام. برای یک, پلیس, یک افسر منابع برای پرداخت و آنها اساسا پروفایل یک بچه. یک صنف پنجم. من انجام بسیاری از کار جامعه در باند محیط و بنابراین شروع کردم به پرسیدن اصلی پرسش: آیا شما تا به حال شده است در یک باند ؟ آیا شما تا به حال رشد در یک محله که در آن شده است وجود دارد باندهای خیابانی? آیا شما شده است آموزش دیده در برخورد با باندهای?' و آن را یک 'نه' به هر یک. ما دیدم بچه ها که سیاه و سفید و قهوه ای شد آنهایی که معلق — پسرم با دو نفر از دوستان و بچه ها که نبودند معلق شد سفید کودکان و نوجوانان. برای من بسیار روشن بود. که یکی از بسیاری از شرایط. این بود که در واقع پس از من در حال حاضر به مدرسه به دلیل وجود داشته است کودکان و نوجوانان در تماس تلفنی با n-word در زنگ تفریح زمین بازی و هیچ کس انجام هر چیزی در مورد آن."

کیم وهیتلی: "وجود یک وضعیت زمانی که Reece جوان بود در مدرسه ای که یک نژادی لکه دار شد استفاده می شود بارها و بارها در زمین بازی وضعیت و کارل و من تا به حال برای رفتن و آدرس آن را با مدرسه. بنابراین من فکر می کنم متاسفانه این موضوع با مردان آمریکایی آفریقایی به خصوص در موقعیت های ورزشی. من فکر می کنم که زمانی که آنها در این محیط به خصوص محیط های ورزشی, احتمالا زمانی که آنها انجام می دهند واقعا به خوبی من فکر می کنم که اغلب زمانی که مردم سعی می کنند اعتماد به نفس خود را از آنها با استفاده از کلمات است که صدمه دیده است. جالب است من فکر می کنم که Reece متوجه شدم خیلی زود است که او باید برای رسیدگی به برخی از این خود را. من فکر می کنم که وضعیت در مدرسه در زمین بازی او بیشتر شد و اعتماد به نفس او می تواند مسئولیت رسیدگی به آن را در خود متاسفانه."

کارل وهیتلی: "Reece است بدیهی است که همیشه شناخته شده است که چگونه او ایستاده بود. چه شده است چشم باز به ما این است که برخی از داستان های — جزئیات ما نمی دانیم — از زمانی که او 10 یا 12 یا 13 یا 14. ما می دانستیم که برخی از این مسائل اما نمی دانم کاملا تا آنجا که ما یاد گرفته ایم چند هفته گذشته است."

جنیفر Remigio: "من به یاد داشته باشید یک حادثه که در آن او در یک هدف با دوستان خود و یک گارد امنیتی بود که پس از او. هیچ چیز از آن بیرون آمد اما این یکی از آن زمان که در آن من گفت: "به یاد داشته باشید که چگونه من به شما گفته که شما به فکر? این است که چرا. با دوران کودکی من در حال رشد در میشیگان من یکی از دانش آموزان سیاه پوست در مدرسه ابتدایی. وجود دارد یک گروه از پنج نفر از ما و من در یک شهر کشاورزی. و به عنوان او آگاه تر از چیزهایی که من می خواهم به اشتراک گذاشتن با او چیزهایی مانند چگونه من می خواهم برخی از دوستان نظرات در مورد چیزی به عنوان ساده به عنوان من یا همیشه مایل به touch my hair, و یکی از چیزهایی که من بر روی بچه های من. زمانی که شما جوان هستید شما آن را دریافت نمی کند اما همانطور که شما مسن شما شروع به اتصال نقطه. بچه ها سهوا در حال ساخت شما احساس می کنید متفاوت است. در حال حاضر, امروز, Nikko آمده است و فعالانه گفت: "من می توانم نگاه کردن به بسیاری از چیزهایی که اتفاق افتاده در دبیرستان و راهنمایی, مانند, مرد, بود که سرد است.'"

Cal football's Nikko Remigio, pictured here with his grandfather, is the Bears' active career leader in receptions, yards receiving, punt returns and punt return yards. Photo: Courtesy Of Jennifer Remigio
عکس: حسن نیت ارائه میدهد از جنیفر Remigio

کال فوتبال Nikko Remigio, تصویر اینجا با پدر بزرگ خود را است خرس های فعال و حرفه ای پیشتاز در پذیرایی متری دریافت, زدن توپ را برمی گرداند و زدن توپ بازگشت متری.

SFGATE: آیا شما تا به حال بحث با پسر خود را در مورد پلیس خاص ؟ مانند آنچه که به انجام اگر او تا به حال کشیده ؟

کارل وهیتلی: "بله حتما. که بخشی از گرفتن گواهینامه رانندگی. به عنوان پدر و مادر ما alarmists اما بدیهی است که ما حس مشترک. به من گفت: Reece وقت پیش راه قبل از دبیرستان 'شما واقعا بزرگ هستند و شما واقعا قهوه ای است. و مردم بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد که آنها در حال رفتن به نگاه شما.' و من احتمالا گفته Reece که زمانی که او 8. آن را بسیار در رابطه با مهمانی با دوستان و یا اینکه در پشت چرخ آن را فقط در مورد گرفتن از طریق روز. او بزرگ است و او با اعتماد به نفس است و در بالا از آن او هوشمند است. آن سه ویژگی نورد را به یکی از بچه ها واقعا تهدید می کند. حتی با معلمان آن را تهدید مانند ما نمی خواهید برای دیدن یک بچه مثل Reece اعتماد به نفس و شاد. ما صحبت در مورد آن است. نه به جنجال آفرینی اما فقط به گفتن " هی شما نمی خواهید به در نظر گرفتن که برخی دیگر ممکن است.'"

کیم وهیتلی: "Reece به عنوان تنها فرزند او واقعا می خواستم برای رفتن برای شنا اردوگاه هر تابستان اگر او تا به حال یک فرصت برای رفتن به یک دانشگاه و یا دیگر شنا منطقه و انجام برخی از آموزش بیش از تابستان او می خواست به این فرصت است. مدت کوتاهی پس از Trayvon Martin, او می خواست برای رفتن به جکسون ویل فلوریدا و من تا به حال یک زمان واقعا سخت اجازه او انجام دهد. شما می توانید تصور کنید که به عنوان مادر یک قد بلند اعتماد به نفس مرد آمریکایی آفریقایی تبار به او اجازه رفتن به فلوریدا به دور در شنا اردوگاه داشتن به او بگویید که شما فقط می توانید به بازار بروید و با دوستان خود را مانند هر کس دیگری شما باید مراقب باشید آنچه که فروشگاه شما به, شما باید آگاه باشید که شما به شرح زیر در سراسر — کسانی که مکالمات تمام موضوعات آغاز شده طولانی قبل از او در حال رانندگی بود."

ادوین Drayden: "این یک نیاز ، حتی من در حال رشد آن را تبدیل به یک نیروی عادت است. اگر شما یک مرد آمریکایی آفریقایی تبار و شما کشیده شدن توسط پلیس, شما با قرار دادن ID خود را بر روی داشبورد. من می خواهم به آن را از پنجره به طوری که آنها می دانم که هیچ چیز در دست من است. من می خواهم آن را از پنجره بیرون را — که یک نرمال. زمانی که من فکر می کنم در مورد جورج فلوید من متوجه شدم من از نوع عادی آن است. هنگامی که شما از عبور از یک ماشین پلیس به نوبه خود و در آینه نگاه کنید. که طبیعی بود به ما."

ابراز پیروزی از اکتشاف Drayden: "یک حادثه بود و ما جوانترین پسر [Jalen] کشیده شد بیش از ترک آهنگ تمرین و او کشیده شدم به عنوان به زودی به عنوان او به سمت چپ تسهیلات. بنابراین او شماره من تماس گرفته شده و از آنچه که من می تواند از شنیدن این افسر پلیس گفت: "آیا شما می دانید آنچه شما انجام دادند ، و Jalen فقط گفت: "دست من در اینجا دست من بر فرمان" و افسر گفت: "من نیاز به گواهینامه رانندگی خود را و بیمه" و من قاطعانه می گویند, 'افسر کیف پول من است در جعبه دستکش, من فقط سمت چپ مسیر عمل و من قصد دارم به حرکت دست من به آن را دریافت کند.' و افسر گفت: "شما خوب است." و پسر من گفت: "آقا کیف پول من است که در محفظه دستکش, من قصد دارم برای هر چیز دیگری.' او به وضوح ترسیده بود و آن را به من صدمه دیده است که او احساس او تا به حال به انجام این کار است. او می دانست که او بود سرعت اما نبود او با پوشیدن یک پیراهن. او رانندگی یک مدل مرسدس بنز در یک نوع متفاوت از محله. او برفلد. Jalen بود 16. او گفت که او فکر کرد که او قرار بود به مرگ آن روز."

Saul پتو: "به من گفته شده است که سفید هستند و آن را غیر قابل باور به آنها را به آموزش بچه های خود را در مورد چگونه به کشته و یا به ضرب گلوله توسط پلیس. اکثر مردم آفریقایی-آمریکایی جامعه انجام داده اند که برای مدت زمان طولانی. زمانی که پلیس جلو شما بیش از زمانی که آنها به شما نزدیک ما در حال دادن به بچه های ما آموزش در مورد چه باید بکنید. این اتفاق می افتد شده است برای نسل های آن فقط خیلی بیشتر قابل مشاهده در حال حاضر."

جنیفر Remigio: "زمانی که Nikko در سنین نوجوانی احتمالا این گفتگو او به خاطر این است که بعد از من و بعد فورا رفت واز کشیده صرفا به این دلیل که به من گفته شد من به نظر نمی آید مانند من باید به رانندگی یک ماشین است که می خواهم. من استفاده می شود که به می گویند, " هی, اگر این اتفاق می افتد به شما مادر و سیاه و سفید مردان در حال حاضر به عنوان یک تهدید این همچنین می تواند برای شما اتفاق می افتد."

Cal football's Orin Patu, who redshirted in 2019, was one of seven scholarship players who were mid-year enrollees in January of 2019. Photo: Courtesy Of Alana Patu
عکس: حسن نیت ارائه میدهد از Alana پتو

کال فوتبال اورین پتو که redshirted در سال 2019 شد و یکی از هفت بورس تحصیلی بازیکنان بودند که در اواسط سال ثبت نام در ژانویه 2019.

SFGATE: هنگامی که شما را دیدم جورج فلوید تصویری, آیا شما فکر می کنم در مورد پسر خود را ؟ چه از طریق رفت و سر خود را ؟

کیم وهیتلی: "بسیاری از احساسات وجود دارد که از طریق شما هنگامی که شما تماشای ویدئو و من فکر می کنم که متاسفانه من فکر کردم که آن را به Reece بود نه تنها من ترس برای او بودن در یک وضعیت مشابه اما چگونه می شد من می خواهم به صحبت کردن با او در مورد این دوباره. چرا که این اتفاق افتاد و پس از چند بار چند بار من باید به این گفتگو با او کسی که فوت نامناسب در دست کسی بود که در انجام آن تا حد زیادی از عدم احترام و نفرت. چگونه من رفتن به آن گفتگو با Reece دوباره."

کارل وهیتلی: "آنچه که می رود از طریق سر من است چه فاسد و نفرت شما باید به کسی که دستبند و انجام این کار است. و پس از آن بیش از حد نیست بعد شما فکر می کنم در مورد فرزند خود را. با Reece بودن 6'9" و بسیار مناسب به دنبال بیشتر پلیس در حال رفتن به فکر می کنم برای خود من رسیدگی نمی تواند او را بدون مقهور ساختن او در برخی از راه است." من در فیلادلفیا با درونی بیمارستان شهرستان و من تعامل با پلیس به عنوان بیماران و همچنین زمانی که آنها را از بیماران در زمانی که آنها دستگیر شده است, بنابراین من می دانم که چگونه از آن است و برخی از آنها تهاجمی و برخی از آنها از آن لذت ببرید. من قطعا فکر Reece تماشای فیلم اما اولین چیزی که می رود از طریق ذهن من است که آنچه را که باید در قلب و سر خود را به انجام چیزی شبیه به آن. به ویژه هنگامی که یک مرد است که واقعا به عنوان یک تهدید. یک تهدید مرگبار حداقل."

ابراز پیروزی از اکتشاف Drayden: "جورج فلوید['s مرگ شد] غم انگیز و غیر انسانی [اما] این وضعیت که بسیاری نهفته بچه ها من Ahmaud Arbery. مرد فقط ورزش کردن برای تنه زدن. ما صحبت کردیم و به آنها در مورد آن, شما می دانید زمانی که شما خانه را ترک نمی شود از اواخر نمی شود پس از منع رفت و آمد و آنها به من گفت: 'مادر مهم نیست که چه زمان آن است. همه ما باید انجام دهید این است که خانه را ترک. همه Ahmaud بود برای تنه زدن در روز روشن.' چه به من می گفتند که فقط زندگی ما یک تهدید است. ما لازم نیست برای انجام هر چیزی موهن ما فقط باید به راه رفتن از درب.

از دیدگاه من من فقط به طور منظم و مادر که می خواهد بهترین ها را برای بچه های خود را. من حرکت جهنم یا آب بالا برای آنها در متن و منابع است. و در موقعیت های مختلف شما متوجه هیچ چیز وجود دارد شما می توانید انجام دهید. آن را دلخراش و ترسناک و آن را فقط به درد. من پسر من تا به حال به ذهن من در سهولت. آنها می گویند: "شما ما مطرح, مناسب, ما می دانیم که درست را از نادرست ما در حال رفتن به انجام هر چیزی را به خودمان دچار مشکل اما ما نمی توانیم فقط قفل خودمان را در یک خانه. ما هنوز به زندگی می کنند و قادر به ایستادن برای آنچه حق است.' مشکل ایستاده است تا برای آنچه حق شما می توانید کشته شدند. و این نوع از چهار راه ما به عنوان پدر و مادر است."

Saul پتو: "دیدن چیزی شبیه به جورج فلوید, من فکر نمی کنم آن را به عنوان تکان دهنده به خانواده ما حداقل به دلیل آن را یک مکالمه مداوم. واقعا بیشتر از یک امداد است که بیشتر مردم در حال دیدن چه اشتباه این چیزها هستند. بدیهی است که این یک فاجعه است و هیچ کس نباید خود را از دست دادن زندگی به خصوص توسط یک افسر پلیس که قرار است به محافظت و خدمت می کنند. من واقعا فکر می کنم جنگ است و لزوما اجرای قانون — مطمئن شوید که وجود دارد کاری که باید انجام بسیاری از اصلاحات و من 1,000% فکر می کنم این باید اتفاق می افتد اما نظر ما این است که آن را به اتفاق می افتد در چیزهایی که در زیر رادار پرواز چیزهایی که شما نمی بینید در همه این میکرو محیطی, چیزهای کوچک است که تجمعی تاثیر — چیزی که در مدرسه به زندان خطوط لوله و مطالعه واقعا حفاری به.

وضعیت ما یک مثال کامل است. اورین کردم در یک مسابقه هل دادن با یک بچه است که هم تیمی اش در دبیرستان و خانواده سعی در مطبوعات به اتهام تجاوز بر او را. هر کسی که در فوتبال برای هر طول زمان می داند که این اتفاق می افتد تمام وقت. آن را نه لزوما درست اما وجود دارد یک راه برای رفتن در مورد وضعیت — شاید او اشتباه, شاید بچه دیگر اشتباه است به هر صورت بود که آن را نمی کند حکم هر نوع اجرای قانون است. اورین هرگز مشکل شده است هرگز به حالت تعلیق هرگز چیزی شبیه به آن. و او تا به حال بدست حداکثر تعلیق معلق دو بازی. و پس از آنها آمدند به ما بعد و گفت: "ما می خواهیم او را تنبیه بیشتر به این دلیل که خانواده را احساس نمی کند مانند او شده است به شدت مجازات به اندازه کافی برای آنچه که او انجام داد.' گفتند: ما قصد داریم به شما بخواهید به مربی و ما قصد داریم به درخواست اورین به دست یکی دیگر از بازی در بالا از آنچه که او در حال حاضر است. من شده است در آموزش و پرورش یک مدت زمان طولانی و من نمی توانم به یاد داشته باشید یک زمان که در آن خانواده ها می تواند در آمده بود نه شاد و با نظم و انضباط خود را و اضافه کردن بیشتر به این جمله اگر شما خواهد شد."

جنیفر Remigio: "بله. فقط بله. هر پدر و مادر هر مادر و هر خواهر یا برادر که دیدم که تصویری را آغاز کند شما فکر کردن در مورد شما عزیزان. آن را بسیار آسیب زا به آن را ببینید و فکر می کنم در مورد پسر خود را در آن وضعیت و این واقعیت است که برخی از آقای فلوید نهایی عبارت بودند خطاب به مادر — که فقط قلب غم انگیز."

مشاهده این پست در Instagram

من می دانم که این نه یک #BlackOutTuesday پست اما من می پرسند که شما احترام این واقعیت است که من صحبت کردن و در عین حال نمی خواهد اجازه دهید صدای من رفتن بی سابقه دیگر هیچ. لطفا این را در تمامیت آن و لطفا با کلیک بر روی لینک در بیوگرافی من. در پی حوادث اخیر من تا به حال مقدار زیادی از زمان به فکر می کنم در مورد من و خانواده و چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من به جای همکار من برادران قتل بدون تردید. این غیر قابل انکار است که اگر من یک 6'9, 250 پوند پوست تیره مرد شد و تا کنون در محل اشتباه در زمان اشتباه مهلک نیروی احتمال آورده شود راه من است. در برخورد با این, آن را بسیار آسان به لغزش به ناسالم حس انزوا. اگر خواهر یا برادر خواندن این احساس روشی مشابه می دانم که شما به تنهایی نیست. بسیاری از این پلت فرم به نظر می رسد نابینا به این واقعیت است که بارها و بارها شاهد وحشتناک ویدئوها از واقعیت می تواند بسیار آسیب زا به کسانی که در واقع می توانید پیدا کردن خود را در پایان. روزمره من فکر می کنم در مورد امکان چیزی اتفاق می افتد به من و پس از آن در حال گرفتن شانس برای خداحافظی به کسانی که من دوست دارم. من معمولا می خواهم به نگه داشتن خانواده من زندگی کردن از رسانه های اجتماعی اما بعد از آن دوباره من ممکن است شانس به پست من و نقش من مدل اگر من صبر بیش از حد طولانی است. اجازه بدهید این یک یادآوری به مردم است که به عنوان یک متحد اهدا به بسیاری از سازمان های کار را تغییر کمک می کند تا بیش از شما فکر می کنم. در آن طول می کشد فقط به عنوان طولانی به پست و یا صدای جیر جیر یک "من احساس می کنم درد خود را' تصویر به عنوان آن را برای اهدا به معنی دار باعث می شود. کمک به ایجاد یک تفاوت. سکوت در برابر بی عدالتی است همدستی. کلمات سازمانها در حمایت از جامعه در این زمان از درد در حال قدرتمند تر از همیشه قبل از. در حال حاضر زمان برای صحبت کردن و حمایتی است که اگر واقعا چگونه شما احساس می کنید. به کسانی که خواندن این در تمامیت آن شما قدردانی می کنم و می دانم که خود را احترام صمیمانه با ارزش. عشق ❤️

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Reece Whitley (@reecewhitley) در

SFGATE: در ژوئن 2, Reece ارسال شده چیزی فوق العاده قدرتمند در Instagram که اذعان به این واقعیت که او در مورد سکوت سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس است اما در حال حاضر متوجه می شوند که یک 6'9", 250 پوند ورزشکار و سیاه اگر او تا به حال به حال شده است در محل اشتباه در زمان اشتباه در آن شده است می تواند او را. و است که او را وادار به سکوت نه بیشتر. چه شما فکر می کنم که هنگامی که شما آن را دیدم?

کیم وهیتلی: "من فکر می کنم زمانی که من آن را دیدم اولین بار آن را واقعا به من زده برای تعدادی از دلایل. یکی Reece فوق العاده خصوصی و او را به ارسال یک عکس از خانواده خود را در Instagram مانند آن است و نه فقط آنچه که او معمولا می کند و به استفاده از این تصویر در یک راه برای جلب توجه بیشتر به نحوه نامناسب جورج فلوید مرگ شد, چگونه ناکافی پاسخ به مرگ او شد و چگونه نا امید کننده آن بود به Reece به به و سپس مقابله با واکنش های است که ممکن است در نظر گرفته شود چگونه او باید احساس می کنم به عنوان یک جوان آفریقایی-آمریکایی ، من تو را دیدم که از آن ساخته شده من افتخار است اما در همان زمان آن را ساخته شده من تعجب می کنم که این نسل بود که رفتن به آنها را به عنوان مبارزه است که در جریان بوده است برای نسل های. [آن را] فوق العاده جدی به من."

کارل وهیتلی: "من راستش کمی غم انگیز است که من 20 سال ارسال شده است که تصویر و اصل گفت: 'اگر من هرگز برای ارسال هر چیزی در اینجا خانواده من در اینجا نقش من مدل.' شما 20 سال است که علنا نظر خود را مرگ."

Cal football's Josh Drayden has played in 39 games since his arrival in Berkeley in 2016 and has contributed career totals of 64 tackles, 4.0 tackles for loss and two interceptions. Photo: Courtesy Of Edwin Drayden
عکس: حسن نیت ارائه میدهد از ادوین Drayden

کال فوتبال به جاش Drayden بازی های برگزار شده است در 39 بازی پس از ورود او در برکلی در سال 2016 و به کمک حرفه ای در مجموع از 64 پردازد 4.0 پردازد برای از دست دادن و دو interceptions.

SFGATE: آنچه در حال شادی از افزایش سیاه و سفید کودکان ؟

کیم وهیتلی: "من حتی نمی دانم که در آن برای شروع است که یک لیست طولانی برای من است. Reece بود که مادر من اولین نوه او سه دختر و چهار نوه بنابراین Reece اولین نوه و بالا بردن یک مرد آمریکایی آفریقایی تبار به تازگی یک شادی آغاز تا پایان. وجود دارد خیلی آفریقایی-آمریکایی و فرهنگ و بسیاری از چیزهایی که برای اشتراک گذاری در تمام طول این طیف چنین تاریخ غنی چنین قدرت تبدیل شده است شادی مطلق. به خصوص از خانواده من بیشتر از یک خانواده در اطراف محور هنر و موسیقی و درام و به همه از این به بعد به یک ورزشکار از سمت راست دروازه بود و چیزی منحصر به فرد و ویژه برای من است."

کارل وهیتلی: "من فکر می کنم بالا بردن یک کودک در امریکا متفاوت است به دلایل صحبت کنم اما شادی هستند به عنوان هر کس دیگری. این تعجب می کنم از کسانی که این فرد در حال رفتن به. شما واقعا نمی دانم زمانی که آنها بیرون آمدن از رحم مادر است. نمی دانم قبل از آنها زبان و یا قبل از شخصیت های خود بیرون می آیند و پس از Reece یک پسر است شما نوع نگاه او را در برابر پس زمینه از زندگی خود را که او به عنوان یک انسان و حقیقت این است که Reece است راه بهتر از من در واقع همه چیز است. اخلاق کار خود را خود استقامت و محبت خود را. به ورزشکاری از گرسنگی. من هرگز گرسنه را به نفع خود. من می خواهم به انجام خوبی در مدرسه ؟ بله. من می خواهم به انجام به خوبی در دانشکده پزشکی ؟ من می خواهم برای رسیدن به یک رقابتی اقامت? بله. در پایان روز, من فقط می خواستم به خوشحال می شود. Reece می خواهد به نفع خود."

ابراز پیروزی از اکتشاف Drayden: "آیا شما تا کنون دیده پسران من ، (خنده) من فقط دستور داد پیراهن یک پسر بچه' پیراهن فقط به خاطر محبت و عشق شما را از خود و پسران خود و پسران است که مانند هر چیز دیگری شما می توانید تصور کنید."

ادوین Drayden: "احساس — و این فقط اتفاق می افتد ما سیاه — آن را به هر گونه افتخار احساس است که شما باید اگر شما کسی است که مطرح شده است و کودکان و نوجوانان این است که زیبایی آن است. یک چیزی که من همیشه به آنها گفت: راستش این است که " ما مطرح شده شما به نسل متفاوت از ما به منظور بالا بردن کودکان خود را به بهتر از ما بود.' من آنها را ببینید عالی آکادمیک ورزشی — آنها متفاوت مجموعه ای از گزینه ها از ما بود."

Saul پتو: "من فرض می کنیم آن را برای هر کسی که به یک بچه. بدیهی است که شما می خواهید به انجام همه بهترین چیزهایی که شما می توانید آنها را آموزش تمام درس من فکر نمی کنم آن را هر گونه متفاوت از هر کس دیگری از نظر بالا بردن بچه به طور کلی. که آیا آنها سیاه و قهوه ای و من لزوما نمی دانم اگر ما می گویند ما شادی بالا بردن سیاه و سفید کودکان و نوجوانان در مقابل هر بچه."

SFGATE: در طول پسر خود را فرآیند استخدام مربیان بدیهی است که آمد به خانه خود را به تلاش برای کسب اعتماد شما و شما را متقاعد کند که آنها را پس از خود ، چقدر مهم می کند که احساس می کنید در حال حاضر و در میان همه گیر و عدالت اجتماعی ،

کیم وهیتلی: "من نمی دانم اگر آن را بخشی از داشتن یک آفریقایی-آمریکایی کودک و یا بخشی از داشتن تنها یک کودک بود اما برای من مهم از سمت راست شروع. من فکر نمی کنم ما ساخته شده Reece بخشی از این گفتگو مطمئنا کارل و من در مورد آن صحبت کردیم اما اگر Reece بیمار بود اگر کسی به دروغ او را متهم کرد از چیزی اگر آنها با هدف قرار دادن او من نیاز به می دانم که مربی خواهد بود وجود دارد برای او. قطعا بخشی از این اعتماد به خطاب در فرآیند استخدام. تجارب ما در سه ماه گذشته نه تنها با بی عدالتی اجتماعی اما با COVID جنبه هم باید اجازه دهید ما می دانیم که ما ساخته شده حق انتخاب است."

Saul پتو: "من فکر می کنم اگر وجود دارد هر گونه استفاده, من می خواهم بگویم آن را من ارتباط این واقعیت است که (Cal, فوتبال, سر مربی) جاستین فروردین ما هم تیمی های ما در همان دفاع از ارزش ها و چیزهایی القا ما از پدر و مادر ما, ما می توانیم پیدا کردن مخرج مشترک. که ما می توانید اعتماد. ما نمی باید برای انجام بسیاری از مؤثر با اورین چیدن Cal. من احساس آن را برای رفتن به یک فرصت بسیار خوب او که قرار بود به انتخاب کال و او انجام داد و این عهد به جاستین Wilcox رهبری و نوع برنامه های او را اجرا می کند."

SFGATE: بدیهی است شده اند وجود دارد بسیاری از تظاهرات در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. این چیزی است که شما بحث خود را با پسر و پتانسیل مشارکت در آنها است ؟

کیم وهیتلی: "که قطعا یکی از اولین مکالمات من با او. به من گفت: شما می دانید من شما را درک مناسب برای بیان خود نیاز به خودتان را بیان و حمایتی و شما در یک محیط و در یک فرهنگ است که شناخته شده است برای تغییر اجتماعی و جنبش اجتماعی. من به او گفت: هنگامی که او دانشجوی سال اول 'شما هستند تا شما چوب در هر جمعیت شما نمی دانید که دانشگاه به خوبی شما نمی دانید که افراد خود را در حال رفتن به.' ما قطعا به او گفت او باید بسیار محتاط و به شدت دلسرد او را از رفتن به تظاهرات خود در سال اول. من به او گفتم: "من قصد دارم به دنبال در هر جمعیت اگر من انتخاب شما وجود دارد برای رفتن به مسائل است.' در حال حاضر بدیهی است که همه چیز متفاوت هستند. ما واقعا سعی کردم به آدرس شرکت در تظاهرات به عنوان آن مربوط به حکومت. ما احساس قرار دادن محدودیت بر این در حال حاضر غیر واقعی است. من احساس به عنوان اینکه ما نیاز او را به رهبری نسبت به خانه قبل از حکومت نظامی ساخته شده آن را یک بحث در اطراف حکومت و حال کردن در اطراف در شب."

Saul پتو: "یک چیزی که ما صحبت در مورد داشتن یک چک لیست. اگر شما رفتن به یک اعتراض داشته باشید که در اطراف شما است. اعتراض یک رویداد عمومی به این معنی که هر کسی می تواند ملحق آیا آنها برای آن یا علیه آن. برای ما آن را فقط بیش از, مطمئن شوید که شما در حال انجام این کار به دنبال این و پس از آن نوبت ناسالم خارج وجود دارد."

جنیفر Remigio: "ما با شرکت در یک تظاهرات مسالمت آمیز به عنوان یک خانواده در لا با هم و با ما صحبت در مورد آنچه در آن به معنای وجود دارد و چگونه ما می خواهم پاسخ و یا واکنش نشان می دهند اگر چیزی نمی هست. ما تا به حال یک تظاهرات بصری از پلیس لس آنجلس که در آن آنها نورد در شورش دنده و سپس نگه داشتم. که ترسناک بود برای من به عنوان یک مادر."

ادوین Drayden: "جاش را شکست این خبر را به من به نظر می رسید مانند او درخواست شد اما او واقعا به من گفتن آنچه که او قرار بود انجام دهد. بدن دانش آموز می خواستم ورزشکاران به حمایت از اعتراض بنابراین آنچه که ما انجام شد به او بگویید که شما باید برادر خود را با شما [Jalen است که در کالیفرنیا زندگی می کنند در حال حاضر با جاش]. شما باید هم تیمی های خود را با شما. اگر وجود دارد هر نوع خشونت در اعتراض به شما را مجبور به ترک و شما باید به این مکالمات به جلو با هر کس که شما در حال رفتن به آنجا. که بزرگترین قطعه. من نمی توانم بگویم که مادر خود را تا روز بعد که اعتراض شد در مورد برای شروع است."

ابراز پیروزی از اکتشاف Drayden: "قبل از این که من از آنها خواست به رفتن نیست. جاش به نام او بسیار پرشور در مورد وضعیت جهان بیان که این درست نیست. او گفت: "من فقط احساس می کنم مثل من نیاز به انجام کاری در اینجا می توانید هر چیزی را انجام دهید.' و من گفت: "پسر من میخوام از شما بپرسم که مامانت راست, در حال حاضر با شورش و همه چیز را من می خواهم به شما بخواهید برای رفتن نیست, نه به خاطر من باور نمی کنم در مورد چگونه شما احساس می کنید وجود دارد اما نه فیلتر با پلیس و یا عواقب و نه ملی یا در سطح دولت است. بنابراین از من خواست او را به رفتن نیست. و وقتی که من در مورد آن دوباره گفت: من فقط آگاه باشید از محیط اطراف که پشت سر شما که در مقابل از شما. اگر کسی دیوانه در نزدیکی شما چنگ زدن به برادر خود و خارج شدن از راه. در پایان من نیست احساس می کنم آن را عادلانه به آنها بگویید که آنها می تواند هر چیزی را انجام دهید. آنها سیاه و سفید هستند و آنها احساس کردند برخی از نوع از راه در مورد آن."

این مصاحبه ویرایش شده و تغلیظ شده برای وضوح از چهار مکالمات.

اعطای Marek است سرمقاله مدیر SFGATE. ایمیل: grant.marek@sfgate.com | توییتر: @grant_marek



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن