سفید supremacist که زندگی در انتهای شمالی در حالی که توطئه برای منفجر کردن چیزی یهودی و یا سیاه و سفید می شود کاهش می یابد جمله اما نه به این دلیل که از coronavirus

یک قاضی فدرال در بوستون دیروز, اصلاح کرده, پنج سال خاموش لئو Oladimu را از جمله توطئه برای منفجر کردن یادبود ه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 اردیبهشت 1399

یک قاضی فدرال در بوستون دیروز, اصلاح کرده, پنج سال خاموش لئو Oladimu را از جمله توطئه برای منفجر کردن یادبود هولوکاست در این Zakim پل و یا چیزی از اهمیت به آمریکایی های آفریقایی تبار در تلاش برای جرقه "نژادی جنگ مقدس" در سال 2001 گفت: اصلی خود را حکم قرار بود بیش از حد طولانی به این دلیل که یکی از اتهامات علیه او معلوم می شود unconstitutionally مبهم و دادستان که موفق به ارائه مورد نیاز سه نمونه از او یک حرفه ای جنایی در زندگی خود را قبل از او وارد بوستون.

اما در یک جداگانه حکم قاضی ایندیرا Talwani رد یک درخواست از Oladimu شناخته شده در آن زمان اعتقاد راسخ خود را به عنوان لئو Felton - منتشر می شود بلافاصله به دلیل پتانسیل خطر ابتلا به کروناویروس در حالی که پشت میله های زندان. Talwani گفت که به دلیل سابق Felton 49 هیچ شرایط بهداشتی است که او را در معرض خطر عوارض شديد و دولت گفت: او در حال نگهداری در سلول های خود را نه با سه نفر دیگر از زندانیان فلسطینی او نمی شایستگی هر coronavirus مربوط به اوایل انتشار.

قبل از Talwani را حکم Oladimu برنامه ریزی شده برای انتشار در Jan. 19, 2026.

Oladimu که تغییر نام خود را از Felton در سال 2008 محکوم شد در 12 تعداد برای یک سری از حوادث در سال 2001 که شامل سرقت از بانک توطئه به غارت یک خودرو زره پوش جعل و تقلب و دستیابی به مواد شیمیایی مورد نیاز برای ایجاد یک شهر اوکلاهما-سبک بمب و یک تایمر برای تنظیم کردن بمب که او شروع به ساخت در آپارتمان او با دوست دختر خود را در سالم خیابان در انتهای شمالی به عنوان او به دنبال هدف خود را از شروع یک جنگ برای از بین بردن یهودیان سیاه پوستان و افراد دیگر از نظر او پست تر. Oladimu پدر سیاه پوست سفید.

این جفت ارز را طرح شروع به باز کردن در 19 آوریل سال 2001 زمانی که آنها متوقف در یک دونات Dunkin' در شرق بوستون و سعی کردم به استفاده از یکی از آنها ساختگی 20 دلار اسکناس به خرید یک قهوه سرد و کارمند متهم آنها را از عبور از یک بد لایحه ای که توجه کردم خاموش-وظیفه پلیس بوستون اتفاق افتاده است که به پشت سر آنها ایستاده در خط. تاریخ بود و از قضا سالگرد Okahoma بمباران شهر که پس از آن Felton امیدوار به تکرار.

یک بررسی در نهایت منجر به محاکمه و محکومیت در سال 2002.

Felton را دریافت حکم پنج سال زندان. فلتون در ابتدا محکوم به 21 سال, 10 ماه پس از قضاوت در مورد نانسی Gertner را رد کرد و به اتهام استفاده از یک تفنگ دستی بیشتر به یک جرم و جنایت خشونت آمیز گفت: دادستان به حال موفق به پیوند یک تفنگ محققان به بمب گذاری در طرح. دادستان به دادگاه تجدید نظر که حکم و برنده شد و در سال 2006 Gertner اضافه شده پنج سال بیشتر به Felton آن جمله است.

در حکم دیروز Talwani گفت: 2019 تصمیم دیوان عالی کشور به این معناست که او تا به حال به تفریق کسانی که پنج سال دوباره هر دو به دلیل حاکم تعیین نوع اعتقاد درگیر شد unconstitutionally مبهم و از آنجا که به منظور اثبات Oladimu بود مسلحانه حرفه ای جنایی مستحق یک جمله فرمت دادستان به حال برای نشان دادن خاص حداقل سه نفر قبل از محکومیت جنایات قبلی.

اگر چه Oladimu به عنوان Felton, تا به حال چهار قبل از اعتقادات از جمله ترک خوردگی باز نیویورک راننده تاکسی با تیر آهن و تقسیم باز سر از یک عضو از یک پرینستون برادری که آبجو او سعی سرقت Talwani حکم داد که ما دفتر دادستان تنها ارائه مدرک کافی است که دو رویداد "خشونت" تحت قانون فدرال است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب