رئیس WHO برای اروپا از کشورها خواست قرنطینه های کروناویروس را حفظ کنند

صادر شده در تاریخ: 17/09/2020 - 16:26 مدیر اروپایی سازمان بهداشت جهانی روز پنجشنبه به دولت های ملی نسبت به کا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 17/09/2020 - 16:26

مدیر اروپایی سازمان بهداشت جهانی روز پنجشنبه به دولت های ملی نسبت به کاهش دوره قرنطینه برای افرادی که به طور بالقوه در معرض ویروس کرونا قرار دارند هشدار داد، حتی در حالی که اذعان داشت که COVID-19 "خستگی" با مقاومت عمومی رو به رشد در برابر اقدامات مورد نیاز برای کنترل همه گیر تنظیم شده است.

تبلیغات
ادامه

دکتر هانس کلوج گفت که «حتی کاهش اندکی در طول قرنطینه» می تواند تأثیر قابل توجهی بر گسترش این ویروس داشته باشد که در ماه جاری به «نرخ های هشدار دهنده انتقال» در اروپا بازگشت.

کلوژ اصرار داشت که کشورها تنها در صورتی باید دوره قرنطینه استاندارد دو هفته ای را کاهش دهند که توجیه علمی داشته باشد. او پیشنهاد داد در صورت لزوم بحث های علمی در این باره تشکیل دهد.

وی گفت منطقه ۵۳ کشوری جهان در اروپا در هفته گذشته بیش از ۳۰۰ هزار مورد تأیید شده کروناویروس را ثبت کرده است و بیش از نیمی از کشورها از افزایش بیش از ۱۰ درصدی موارد در طول دو هفته اخیر خبر داده اند. از آن کشورها، هفت مورد خود را بیش از دو برابر پرش کرده بودند.

کلوج گفت: چنین آمارهایی باید «فراخوانی بیدار کننده برای همه ما» باشد.

وی خواستار «انسجام منطقه ای» شد و گفت که پاسخ اروپا زمانی مؤثر بوده است که «سریع و سرسختانه» باشد. اما ویروس نشان داده است (به) بی رحم هر زمان که پارتیزانی و بی اطلاعی غالب است."

هفته گذشته فرانسه زمان قرنطینه مورد نیاز خود را برای افرادی که احتمالا در معرض کسی با COVID-19 قرار دارند از 14 روز به هفت روز کاهش داد و گفت بسیاری از مردم به هر حال دوره کامل دو هفته ای را رعایت نمی کنند.

کیتی اسمالوود، افسر ارشد اورژانس سلامت سازمان بهداشت جهانی اروپا، توصیه آن را این است که مردم پس از قرار گرفتن در معرض احتمالی بر اساس درک آژانس از دوره جوجه کشی و الگوهای انتقال این بیماری، خود را به مدت ۱۴ روز قرنطینه می کنند.

او می گوید: «ما فقط در این مورد تجدید نظر می کردیم که بر اساس تغییر در درک ما از علم، و تا کنون چنین نیست.»

اسمالوود افزود که چندین کشور در نظر داشتند دوره های قرنطینه مورد نیاز خود را کاهش دهند - اقدامی که توسط سازمان جهانی جهانی تأیید نمی شود.

او می گوید: «ما واقعا ً دوباره تاکید می کنیم که موضع ما این است که قرنطینه ۱۴ روزه برای بیمارانی که در معرض ویروس قرار گرفته اند مهم است.»

خستگی پاسخ های مورد انتظار و طبیعی به یک بحران دیرینه بهداشت عمومی است که برای همه پیامدهای قابل توجهی برای زندگی روزمره داشته است. @hans_kluge

— WHO/Europe (@WHO_Europe) September 17, 2020

در جریان یک جلسه توجیهی مطبوعاتی با هر دو ماده و نمادگرایی، دو مقام اروپای جهانی هر دو در جریان یک کنفرانس ویدئویی از کپنهاگ ماسک پوشیدند.

این تصمیم بیانیه ای مشخص در مقایسه با یک کنفرانس خبری بود که یک ساعت پیش از آن در مقر جهانی سازمان بهداشت جهانی در ژنو برگزار شد، جایی که نه مدیر کل تدروس آدهانوم گبریسوس، رئیس فوریت های او، دکتر مایکل رایان و نه هیچ مقام دیگری نقاب نداشتند.

سوئيس و فرانسه که همه به جز ژنو را احاطه کرده اند، هر دو از افزايش موارد تائيد شده ويروس در هفته های اخير خبر داده اند.

>> 'شما می توانید آن را واقعا جدی بود': قفل فرانسه, شش ماه در

کلوج گفت تصمیم او برای پوشیدن ماسک «سیگنال روشنی است که ما به وضعیت بدتری می رویم.»

"در حال حاضر... ما خستگی و مقاومتی را در رفتاری می بینیم که مفید است» در مبارزه با ویروس.» "دادن سیگنال بسیار مهم است و قطعا نشانه قوی همبستگی است."

کلوج گفت موفقیت های گذشته در اروپا حاکی از آن است که این قاره دوباره قادر خواهد بود ریباند اخیر ویروس را سرکوب کند.

وی تصریح کرد: در بهار و اوایل تابستان توانستیم تاثیر اقدامات سختگیرانه قفل شدن را ببینیم. تلاش هامون، فداکاري هامون، تموم شد. در ماه ژوئن موارد به پایین تمام وقت برخورد کرد.» "شماره مورد سپتامبر، با این حال، باید به عنوان یک تماس بیدار برای همه ما خدمت می کنند."

(AP)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن