که توقف هیدروکسی کلروکین محاکمه Covid-19 بیش از عدم سود ثابت

صادر شده در: 18/06/2020 - 01:37Modified: 18/06/2020 - 01:37 سازمان جهانی بهداشت روز چهارشنبه اعلام کرد که آز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

سازمان جهانی بهداشت روز چهارشنبه اعلام کرد که آزمایش مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین در آن بزرگ چند کشور محاکمه درمان COVID-19 بيمار شده بود متوقف و پس از داده های جدید و مطالعات نشان داد که هیچ بهره مند شوند.

تبلیغات

که متخصص Ana Maria Henao-رسترپو گفت: محققان پیشرو به اصطلاح همبستگی آزمایشی تست مواد مخدر بوده و ترویج شده توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن - تا به حال بررسی های اخیر شواهد و تصمیم گرفت برای جلوگیری از جذب بیماران جدید.

"پس از شور و مشورت آنها به این نتیجه رسیدند که هیدروکسی کلروکین بازوی متوقف خواهد شد از همبستگی محاکمه" Henao-رسترپو گفت: رسانه های توجیهی.

در بیانیه صادر شده بعد از آن روز چهارشنبه گفت که این تصمیم بر اساس شواهد از همبستگی آزمایشی خود را نیز از انگلستان به رهبری محاکمه که پیدا کرده بود به مواد مخدر نداشت COVID-19 بيمار و از بررسی شواهد دیگر بر هیدروکسی کلروکین.

داده ها از کسانی که مطالعات "نشان داد که هیدروکسی کلروکین می کند در نتیجه کاهش مرگ و میر در بیمارستان بستری COVID-19 بیماران" که در بیانیه ای گفت:.

آن گفت: همبستگی محاکمه محققان نمی خواهد اضافه کردن هر گونه بیماران بیشتر به هیدروکسی کلروکین بازو.

اما افزود: "بیمارانی که در حال حاضر آغاز شده هیدروکسی کلروکین اما کسانی که هنوز خود را به پایان رسید البته در دادگاه ممکن است تکمیل دوره خود را و یا توقف در اختیار پزشک نظارت."

داده های از انگلستان به رهبری کارآزمایی بالینی شناخته شده به عنوان بهبود محاکمه در بر داشت هفته گذشته که ضد مالاریا مواد مخدر نشان داد که هیچ سود برای بیماران مبتلا به COVID-19.

سازمان غذا و دارو در روز دوشنبه لغو آن اورژانس با استفاده از مجوز برای هیدروکسی کلروکین برای درمان COVID-19 گفت: این دیگر معقول و منطقی به این باور است که هیدروکسی کلروکین و مرتبط با داروی کلروکين موثر خواهد بود در درمان این بیماری است.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب