که ربوده که می توانید آن را تحت تاثیر Covid-19 whodunnit?

تایوان خروج از این هفته در نشست سالانه سازمان بهداشت جهانی حاکم بدن برجسته چین قدرت گرفتن از موسسات چند جانبه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 اردیبهشت 1399

تایوان خروج از این هفته در نشست سالانه سازمان بهداشت جهانی حاکم بدن برجسته چین قدرت گرفتن از موسسات چند جانبه. اما با پکن را تجدید تعهد به آژانس سلامت سازمان ملل متحد و رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قطع کمک های مالی بین المللی است کاوشگر به احتمال زیاد به فاش کردن اتفاقات ناگوار و پوشش یو پی اس از Covid-19 همه گیر?

تبلیغات

در اوایل ماه آوریل به عنوان بسیاری از نقاط جهان تحت نوعی از Covid-19 مستند, رئیس سازمان بهداشت جهانی (WHO) نوسان به نحو نامشخصی شخصی زمین در طی یک ویدیو کنفرانس مطبوعاتی.

مسیر انحرافی را طی موجب دیپلماتیک گرد و غبار تا در معرض قدرت دسیسه تضعیف آژانس سلامت سازمان ملل متحد و شعلهور سوالات بیش از چگونگی شیوع بیماری های ویروسی در یک مرکزی شهرستان چینی spiraled به همه گیر جهانی است که بیش از کشته 310,000 مردم آورده و جهان را به زانو در.

در مورد انتقادات او روبرو از رهبران جهان از جمله آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus – یا Tedros به عنوان او به طور گسترده ای شناخته شده – پاسخ داد که او را هدف قرار نژادپرستانه با سوء استفاده و حتی تهدید به مرگ آنلاین.

"من می توانم به شما بگویم حملات شخصی است که برای بیش از دو یا سه ماه سوء استفاده و یا نژادپرستانه نظرات تماس با من نام; سیاه و سفید و یا سیاه پوست" شروع سابق اتیوپی بهداشت و وزیر امور خارجه ، اما چه کسی برای اولین بار افریقایی مدیر کل متوقف نمی وجود دارد. "این حمله در آمد از تایوان" او نشان داد. "من خواهد بود مستقیما امروز. از تایوان. تایوان وزارت امور خارجه همچنین می دانستم که مبارزات انتخاباتی. آنها نمی جدا کردن خود است."

واکنش از تایوان سریع بود و محکم: تایپه اعتراض نگاه به اتهامات و ترسیم مخرب پست به چین ایمیل و حساب های رسانه های اجتماعی.

چین اطلاعات غلط مبارزات و تهاجمی "گرگ جنگجو" دیپلماسی تحت موشکافی بین المللی در طول Covid-19 بحران است.

>> اطلاعات بیشتر در دریدن چین ماسک دیپلماسی'

اما برای تایوان – یک دموکراتیک حکومت خود جزیره است که یک خار در چین سمت شرق از سال 1950 – این چیزی جدید است.

از چندین دهه جنگ اطلاعات در امتداد تنگه تایوان تبدیل شده است به خصوص تلخ پس از انتخابات 2016 تایوانی جمهور Tsai و نشستند ون که مخالف وحدت با سرزمین اصلی. پکن views جزیره با آن 23 میلیون-قوی مردم به عنوان یک تبادل نظر استان تحت آن یک اصل چین و تهدید اقدام نظامی علیه جدایی طلبان در تایوان است.

این یک دیپلماتیک مملو زمین که نمایندگان قطعا سابق وزرای خارجه به طور معمول رسیدگی با مراقبت شدید. اما ای نیست که با چه کسی رئیس.

"Tedros نمی بررسي منابع خود او در واکنش به خبر جعلی. برای کسی که با چنین سطح بالایی موقعیت او باید بیشتر مراقب باشید. آن را معکوس آن را ثابت می آمده اند از چین – و وقتی که نازل شد او در واکنش به این اخبار گفت:" دوریان Malovic آسیا سردبیر, فرانسوی, روزانه, La Croixو نویسنده چندین کتاب در چین در مصاحبه با فرانس 24.

Faux pas در معرض مسائل مهم مقابله با جهان فرو رفته در Covid-19 بازی سرزنش و متکی به موسسات چند ملیتی برای کشف حقیقت و اطمینان از آینده جهانی بهداشت در ایران.

پس از بحران فوران Tedros نیست خودداری از upbraiding کشور را ناکافی پاسخ. اما چین به طور معمول دریافت ستایش بالا از این که رئیس آن "تعهد به شفافیت" و برای ایجاد "یک استاندارد جدید" در سلامت عمومی است.

پکن را شکست برای مهار این بیماری در درون مرزهای آن و یا حداقل محدود کردن گسترش آن – بر خلاف اخیر شیوع بیماری هایی مانند ابولا سارس یا MERS – هرگز شایستگی سرزنش.

که, چه, که در آن در تایوان

اختلاف بر روی صفحه نمایش در این هفته هنگامی که Tedros موفق به دعوت از تایوان به عنوان یک ناظر در یکی از مهم ترین بهداشت عمومی جلسات بعد از دوران جنگ.

با وجود یک رهبری آمریکا کمپین که شامل چندین اروپایی و آسیایی قدرت منطقه ای خواستار تایوان ورود تایپه شد نشان داده شده در مارس 18-19 مجازی مجمع است که تصمیم گیری بدن جهان انجمن سلامت (بهداشت).

چین که در نظر دموکراتیک حکومت تایوان خود را با هیچ حق حضور در نهادهای بین المللی به عنوان یک دولت مستقل اعتراض به تایپه مشارکت مگر اینکه آن را پذیرفته و آن را بخشی از چین که تایوانی دولت خودداری کرد.

تایوان شرکت در این بهداشت در گذشته از جمله به عنوان یک ناظر دعوت از سال 2009 تا سال 2016 قبل از تنش بین پکن و تایپه به اوج خود رسید و پس از Tsai انتخابات است.

در حالی که سازمان بهداشت قواعد روش می دهد که مدیر کل حق دعوت متحده "برای ارسال ناظران به جلسات مجمع بهداشت," Tedros حفظ تایوان مشارکت تنها می تواند از تصمیم کشورهای عضو با رضایت از "دولت مربوطه" – اشاره به پکن.

معنایی عقب و جلو در نهایت به پایان رسید اوایل روز شنبه وقتی که همه موافقت کردند به لگد زدن می تواند به پایین جاده و تایوانی وزیر خارجه یوسف وو اعلام کرد دولت وی به "پذیرش این پیشنهاد از متحدان ما و همفکر ملل" برای قرار دادن این موضوع تا زمانی که بعد از این سال.

یک "نتیجه گیری" با پیامدهای آینده

اما قابل توجه محرومیت به دلیل کوچک رقابت جزیره نهفته در قلب مسائل است که جامعه بین المللی موافق نیاز به تحقیقات.

تایپه نصب شده در یکی از جهان بهترین پاسخ به Covid-19 pandemic موجب به گفته کارشناسان آسیا با آن تاریخی بی اعتمادی نسبت به اطلاعات رسمی از پکن است. تایوان همچنین ادعا می کند که نادیده گرفته هشدار اولیه آن فرستاده آژانس سلامت سازمان ملل متحد در پایان ماه دسامبر 2019.

عدم وجود آن در بهداشت مجازی جلسه به طور موثر در معرض ضعف چند جانبه بحث گلشیری که در نتیجه communiques با کمی و یا بدون دندان است.

تایوان خروج از مارس 18-19 جلسه "نتیجه گیری" به گفته J. Michael Cole, Taipei-بر اساس عضو ارشد در Macdonald-Laurier, موسسه, کانادا فکر می کنم تانک. "پکن متنفر توجه مثبت تایوان دریافت کرده است در میان Covid-19 و روشن شد که این امر با استفاده از نفوذ خود بر این است که به اطمینان حاصل شود که تایوان را دریافت نمی کنند دعوت به شرکت به عنوان یک ناظر. شکست یک گروه با نفوذ دموکراسی که تا به حال نام برای تایوان گنجاندن یک نشانه روشن است که ساختار کنونی که سازمان ملل متحد به طور کلی شکست خورده است برای دیدار با واقعیت های جاری. تا زمانی که مشکلات ساختاری حل شدنی نیست و تا زمانی که چین را تحت تاثیر قرار نیست کاهش می یابد و بر این اساس ما ادامه خواهد داد برای دیدن این نوع ناسالم سیاسی" گفت: کول در مصاحبه با فرانس 24.

مانورهای رندانه برای بالا ملل متحد مشاغل

چین muscling در سیستم سازمان ملل متحد را برانگیخته هشدارهای بیش از پکن مسدود کردن فعالان حقوق بشر انجمن ها و پیشبرد آن امضای کمربند و جاده های پروژه بیش از طرح های دیگر.

"از طریق بی توجهی و فقدان رهبری در میان دموکراسی های غربی اقتدارگرا چین انباشته نفوذ ناروا در حقوق بشر سازمان ملل متحد, شورای اقتصادی و اجتماعی شورا و مجمع عمومی سازمان ملل متحد که در آن استفاده کرده است 'بلوک" رای دادن در میان کشورهای عضو برای فعالیت های ضد دستور کار" نوشت کول در یک پست بر روی مک دونالد-Laurier, وب سایت موسسه.

قدرت گرفتن می شود انسان در طول مسابقات برای بالا شغل در سازمان ملل متحد نمایندگی تخصصی مانند که. اتباع چینی امروز سر چهار سازمان ملل 15 تخصصی سازمان: سازمان هواپیمایی کشوری بین المللی از سازمان غذا و کشاورزی (FAO), اتحادیه بین المللی مخابرات و سازمان ملل متحد سازمان توسعه صنعتی.

در فائو رهبری, نژاد, اتحادیه اروپا, ایالات پشت یک نامزد اما موفق به نوسان مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از حمایت از گرجستان مدعی با وجود گزارش های خبری, سوال دومی مناسب برای ارسال. در پایان چینی نامزد انتخاب شد با یک thumping اکثریت دنبال گزارش های رسانه ای که پکن لغو شد کامرون را $78 میلیون بدهی در ازای خروج یک کامرونی نامزد از مسابقه.

پیروزی برای آفریقا و چین

در خرداد ماه سال 2017, زمانی که Tedros انتخاب شد که رئیس شدن مردم به رهبری سازمان آن را مورد ستایش قرار داد به عنوان یک "پیروزی برای آفریقا".

عضو تیگری مردم جبهه آزادی (TPLF) یک مارکسیست-لنینیسم جنبش رهایی Tedros یک اپیدمیولوژی است که آموزش در انگلستان قبل از بازگشت به خانه به عنوان اتیوپی بهداشت و درمان و بعد از آن وزیر امور خارجه ، تجربه خود را در مقابله با مالاریا ساخته شده او را یک نامزد ایده آل برای کسانی که کار بالا است.

اما آن را بدون جنجال.

نامزدهای پیشرو در این که رهبری نژاد بود Tedros و کهنه کار انگلیسی, بهداشت عمومی, متخصص, David Nabarro. اما زمانی که اتیوپی سابقه پوشش شیوع بیماری وبا – از جمله تحت Tedros زمان تصدی به عنوان وزیر بهداشت – آمد تا برای بررسی دقیق حامیان اتیوپی نامزد ناودان "استعمار" طرز فکر از منتقدان خود را.

از دست رفته در پسا-سلام-جشنواره شد پکن منافع مقرره در این مسابقه به خصوص پس از سابق که رئیس سیاستمدار نروژی Gro Harlem Brundtland, انتقاد چین برای به خطر انداختن بهداشت جهانی با تلاش برای سرپوش گذاشتن بر 2003 شیوع سارس.

"Tedros شد پکن مورد علاقه. قبل از انتخابات خود را به او نشان داد و او را پایبند به اصطلاح 'یک اصل چین' و او به عنوان بیشتر متمایل به پکن موقعیت onTaiwan از او رقیب" کول اشاره کرد.

با Covid-19 همه گیر و به احتمال زیاد تمرکز بر روی واکسن اختراع ثبت شده و حقوق توزیع آمریکا موفق به ایجاد همکاری با آسیا و اروپا دموکراسی برای جلوگیری از چین از اعمال ناروا کنترل سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO).

چین نامزد در نهایت از دست داده به سنگاپور Daren تانگ در اوایل ماه مارس.

در پاسخ به رهبری ایالات متحده در مبارزه برای WIPO پست پکن ناودان "زشت" دخالت ما "هژمون".

'جهش بزرگ به عقب'

در حالی که شکی نیست که آمریکا به عنوان یک ابرقدرت است تحت سلطه پس از جنگ جهانی سفارش کارشناسان می گویند که سیستم دموکراتیک از جمله آزاد و انتقادی مطبوعات ارائه می دهد که بیشتر موثر کنترل و توازن.

شفافیت ضعف یک حزب چین قرار گرفتند توسط اوایل cover-ups از شیوع کروناویروس از جمله خاموش کردن حس کرد چینی, دکتر, Li Wenliang.

کارشناسان موافق است و بدتر از رئیس جمهور چین به قدرت در سال 2012 را تشدید کرده است پس از سال 2018 در هنگام یازدهم به طور موثر تبدیل شد چین مطلق حاکم برای زندگی است.

"تا سال 2012 وجود دارد اعتماد به نفس است که چین می تواند در پیوستن به جامعه بین المللی وجود دارد و دامنه های ارزش های لیبرال دموکراسی, اگر چه هیچ یک از ما ساده و بی تکلف" توضیح Malovic. "اما با شی جین پینگ چین گرفته شده است یک جهش بزرگ به عقب در شرایط سرکوب و قلدری و زور."

قیمت دسترسی

اثرات یازدهم را با نام تجاری دیپلماتیک اجبار در زمان بر روی صفحه نمایش شرم آور در راه است.

در اوایل ماه مارس زمانی که یک تایوانی روزنامه نگار خواسته ارشد که رسمی بروس Aylward در مورد تایوان خروج از آژانس سازمان ملل متحد کانادا اپیدمیولوژی را بی دست و پا واکنش موجب نشاط در سراسر جزیره است. کلیپ های ویدئویی ویژه GIF پرندگان پرواز در اطراف به عنوان Aylward مسدود ظاهری وحشت اقدام شنوایی نقایص فنی و اشکالات رو تحریک شده و موفق شد در گفت بیشتر با ترک همه چیز ناگفته.

Aylward شد از علاقه خاص در تایوان پس از او co-رهبری فوریه که ماموریت به چین و اظهار داشت که اگر او تا به حال Covid-19 او می خواهم به درمان می شود در چین که شد یکی دیگر از منبع تایوانی جوک.

کول پین stonewalling ارشد که مقامات در پکن اجبار. "این است که در برخورد با یک بسته با رژیم استبدادی است که رفتار شیوع بیماری به عنوان یک مسئله امنیت ملی است و می تواند قطع دسترسی به چین است. آن را نیز می تواند دسترسی مشروط به برخی از مسائل و تایوان است که یکی از آنها" کول توضیح داد. "پس این است که نادیده گرفتن تایوان برای خوب بیشتر از دسترسی به چین است. این اتفاق بارها و بارها نه فقط با این که بلکه با دولت ها و شرکت ها – آن را به قیمت دسترسی داشته باشید."

دسترسی به 'بزرگ' هتل, وعده های غذایی, سخنرانی

اما زمانی که چین را فراهم می کند دسترسی Malovic حفظ آن در پکن ضوابط و همیشه در جهت منافع بیشتر خوب است. "این ماموریت ها واقعا نمی توانید دسترسی به," او گفت:. "آنها را دعوت به هتل های بزرگ, وعده های غذایی, ویدئو, کنفرانس, که در آن مقامات صحبت می کنند و صحبت می کنند و صحبت می کنند. چینی ها کارشناسی ارشد دستکاری رسمی بازدیدکننده داشته است."

پکن تسلط چند ملیتی اپتیک در صفحه نمایش کامل روز شنبه زمانی که رئیس جمهور یازدهم خطاب جلسه افتتاحیه بهداشت نشست.

به دنبال آرامش و statesmanlike یازدهم ساخته تیتر گرفتن اعلام $2 billion سهم "بیش از دو سال برای کمک به با Covid-19 پاسخ و با توسعه اقتصادی و اجتماعی در کشورها را تحت تاثیر قرار, به خصوص کشورهای در حال توسعه".

یازدهم نیز پشتیبانی می کند "این ایده از یک بررسی جامع از واکنش جهانی به Covid-19 بعد از آن را تحت کنترل در آورده است در مجموع تجربه و کمبود آدرس. این کار باید بر اساس علم و حرفه ای led توسط چه کسی انجام شده در یک هدف و شیوه ای بی طرفانه" او گفت:.

تجزیه طریق شی جین پینگ, متن Malovic بود تحت تاثیر قرار ندارد. "این نوعی توهم خوبی که مایل به کمک به چین" او را رد کرد. "اجازه دهید آن را دریافت مستقیم. نقد و بررسی خواهد شد در راه کشورهای موفق شده اند Covid-19 بحران و هیچ ربطی به مستقل تحقیق در مورد منشاء این ویروس یا چین اولیه دست زدن به شیوع. 2 میلیارد دلار است که بیش از دو سال برای کمک به با Covid-19 دیدگاه در بیاورد و به خصوص کشورهای در حال توسعه. من می توانم هر گونه کمک از چین به کشورهای در حال توسعه بدون معمول را-پشت بانک وام قرارداد همان چیزی است که چین همیشه به قرار دادن پول در کشورهایی که در آنها نیاز به سازمان ملل متحد رای."

چه Xi را انجام Malovic اشاره شد "پر کردن پوچی از ما نبود در صحنه جهانی" با چین 2 میلیارد دلار ارائه متضاد به شدت با مغلوب ساختن پیشی جستن تعلیق از ما بودجه را به چه کسی.

چین تبدیل به یک کمپین موضوع برای مغلوب ساختن پیشی جستن پیش از ماه نوامبر آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری به راه حل های لازم برای مقابله با کسانی که مشکلات به احتمال زیاد به دریافت مبهم است. این شامل تایوان شرکت در سازمان ملل و پتانسیل خود سهم جهانی تلاش موثر برای پاسخ به بهداشت عمومی بحران در آینده است.

آخرین بهداشت جلسه به این نتیجه رسیدند که با اعلام آن را راه اندازی یک بررسی مستقل از آن پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. اما با مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ با کاهش بودجه و "عروسک خیمه شب بازی از چین" طعنه به جای درگیر شدن با سازمان ملل پکن با آن بودجه اضافی و سنگین می گویند در چه بین المللی تحقیقات در حال انجام به نظر می رسد مجموعه ای برای افزایش آن چند ملیتی در نوسان بودن.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن