که گزارش نزدیک به 260,000 تک روز Covid-19 عفونت یک رکورد

کشورها از آمریکا به آفریقای جنوبی به هند بودند در تلاش برای پایین نگه داشتن نرخ رو به افزایش از coronavirus ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 تیر 1399

کشورها از آمریکا به آفریقای جنوبی به هند بودند در تلاش برای پایین نگه داشتن نرخ رو به افزایش از coronavirus به عنوان جهانی مرگ و میر ناشی از COVID-19 رسید گذشته 600,000 در نشانه ای از چگونه دور جهان باقی مانده از بازگشت به حالت عادی.

تبلیغات

در حالی که آمریکا فروش جهانی عفونت آفریقای جنوبی در حال حاضر در صفوف به عنوان پنجمین بدترین ضربه را در این کشور همه گیر با 350,879 موارد — تقریبا نیمی از تمام کسانی که تایید در قاره آفریقا. آن دست به گريبان هستند نشانه ای از مشکل آمده برای سازمان ملل با حتی کمتر منابع مراقبت های بهداشتی.

هند روز یکشنبه گزارش داد یک 24 ساعت رکورد افزایش 38,902 جدید, موارد مصرف این کشور در مجموع به 1,077,618. در جای دیگر در آسیا و چین تایید شده 13 نفر در شمال غربی شهر اورومچی در حالی که کره جنوبی گزارش شده کمتر از 40 موارد اضافی برای دومین مستقیم بعد.

این اورومچی شیوع آخرین به پاپ پس از چین تا حد زیادی موجود داخلی گسترش این ویروس در ماه مارس است. حداقل 30 نفر آلوده شده اند و مقامات در حال انجام تست در جوامع که در آن موارد کشف شد بعدها با گسترش به سایر نقاط شهرستان و کسب و کار.

کره جنوبی مقامات نیز در تلاش برای سرکوب یک چشم انداز مثبت در عفونت های محلی با 34 اضافی موارد 21 از آنها داخلی و 13 از خارج از کشور و بالا بردن کشور در مجموع به 13,745 با 295 مرگ و میر.

هر دو کشور الزامی تست و اجرای دو هفته قرنطينه در همه خارج از کشور ورود.

پس از یک روز استراحت COVID-19 نفر در ایالت ویکتوریا استرالیا دوباره افزایش یافت, باعث حرکت به ایجاد ماسک اجباری در شهر ملبورن و در نزدیکی شایر از میچل. مقامات بهداشت در روز یکشنبه ثبت 363 موارد جدید در 24 ساعت گذشته. دو مرد و یک زن در 90s درگذشت مصرف ملی تلفات از COVID-19 تا 122.

'اردک نشسته'

سازمان بهداشت جهانی در روز شنبه دوباره گزارش یک روز رکورد جدید عفونت با 259,848.

آفریقای جنوبی در حال حاضر مسیرهای آمریکا و برزیل و هند و تمام مراتب بیشتر پرجمعیت کشور — در تعدادی از عفونت فراتر پرو, پس از مقامات بهداشتی اعلام کرد 13,285 موارد جدید.

آفریقای جنوبی جدید کروناویروس کانون Gauteng استان میزبان شهرهای ژوهانسبورگ و پرتوریا و یک چهارم از جمعیت کشور از 57 میلیون با بسیاری از مردم فقیر زندگی در شرایط شلوغ در وسط سرد نیمکره جنوبی زمستان است.

"این واقعیت ساده است که بسیاری از مردم آفریقای جنوبی در حال نشستن اردک چون آنها نمی توانند مطابق با سازمان بهداشت جهانی پروتکل در بهبود بهداشت و اجتماعی فاصله بنیاد سابق اسقف اعظم آفریقای جنوبی و برنده جایزه صلح نوبل برنده دزموند توتو و همسرش, لی, هشدار داد, در بیانیه ای.

جهانی COVID-19 مرگ و میر, آمار 601,549 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است. ایالات متحده در صدر لیست با 140,119 مرگ و میر به دنبال 78,772 در برزیل و 45,358 در انگلستان و 38,888 در مکزیک که در آن افزایش موارد نا امید برنامه ای برای بازگشایی اقتصاد است.

تعداد تایید عفونت در سراسر جهان را تصویب کرده است 14.2 میلیون که 3.7 میلیون نفر در ایالات متحده است. وجود دارد بیش از 2 میلیون نفر در برزیل و بیش از 1 میلیون نفر در هند است. کارشناسان بر این باورند که اعداد واقعی در سراسر جهان بالاتر به دلیل تست کمبود و جمع آوری داده ها مسائل در برخی از کشورها.

'هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه این"

عفونت های سر به فلک کشیده در آمریکا مانند فلوریدا و تگزاس و آریزونا و سوخت اتفاقی, بلند کردن اجسام از مستندات و مقاومت برخی از آمریکایی ها به پوشیدن ماسک.

تیم های نظامی پزشکان مستقر شده اند در تگزاس و کالیفرنیا برای کمک به بیمارستان های مقابله با سیل از بیماران که در حال جاری شدن سیل در اتاق های اورژانس در بخش هایی از ایالات متحده برخی از بیماران در حال نقل مکان کرد و به راهرو به اتاق را برای بسیاری به طور جدی بیمار و پرستاران در حال کار اضافی شیفت را نگه دارید تا با خروش.

بیماران تلاش برای نفس کشیدن قرار داده شده در هواکش در اورژانس بيمارستان از بخش های مراقبت ويژه هستند, مقامات می گویند.

بیماران در حال انتظار "ساعت ها و ساعت" برای گرفتن اعتراف کرد گفت: دکتر آلیسون ماهی از کالج پزشکی بیلور در ایالت تگزاس که گزارش جدید رکورد روزانه برای ویروس مرگ و میر جمعه و بیش از 10 ، 000 مورد تأیید برای چهارمین روز متوالی. بیش از 80 نوزادان دارای آزمایش مثبت برای این ویروس در دولت است.

"من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این COVID خروش گفت:" ماهی که مشغول به کار در اتاق های اورژانس پس از سال 2007. "ما در حال انجام بهترین های ما, اما ما نه یک ICU."

افزایش عفونت بدان معنی است که میلیون ها نفر از کودکان آمریکایی بعید به بازگشت به کلاس های درس تمام وقت در پاییز.

محلی مستندات در اسپانیا, هند

پلیس در بارسلونا در حال محدود کردن دسترسی به برخی از سواحل این شهر به دلیل sunbathers نادیده گرفتن قوانین و مقررات در میان حیات coronavirus. مقامات در آمستردام در حال ترغیب مردم به بازدید از این شهر معروف منطقه نور قرمز و بسته کردن برخی از منطقه تاریخی را در خیابان های باریک زیرا آنها بیش از حد شلوغ است.

دولت های محلی در هند ادامه داد: به reimpose متمرکز مستندات در نقاط مختلف این کشور پس از افزایش موارد است. و در ایران رئیس جمهور ساخته شده شگفت انگیز اعلام کرد که به عنوان بسیاری از 25 میلیون ایرانی می تواند آلوده شده اند دولت-اجرای خبرگزاری ایرنا گزارش شده است. حسن روحانی اخبار جدید وزارت بهداشت مطالعه است که ساخته شده است. ایران در خاورمیانه بدترین شیوع با بیش از 270,000 موارد تایید شده.

در بنگلادش تایید موارد پیشی گرفته 200,000 اما کارشناسان می گویند این تعداد بسیار بالاتر است که این کشور فاقد کافی آزمایشگاه برای تست. بسیاری از افراد در مناطق روستایی را متوقف کرده اند و با پوشیدن ماسک و thronging مراکز خرید پیش از اسلامی جشنواره عید قربان در این ماه.

دانشمندان در ضمن ریخت آب سرد در انگلیسی, نخست وزیر بوریس جانسون امید است که این کشور ممکن است به حالت عادی بازگشت کریسمس و گفت که بدون یک واکسن زندگی عادی شد یک راه طولانی ،

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن