که اعزام تیم به چین برای بررسی ریشه های کروناویروس

صادر شده در: 29/06/2020 - 21:32بروز رسانی: 29/06/2020 - 21:32 شش ماه از رمان coronavirus شیوع این که گفت: از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

شش ماه از رمان coronavirus شیوع این که گفت: از آن اعزام یک تیم به چین برای همکاری در جهت پیدا کردن منبع آن را به عنوان هشدار به همه گیر شد به مراتب بیش از.

تبلیغات

و سازمان بهداشت جهانی هشدار داد که در یک فضای جهانی را بدست آورد و سیاسی از Covid-19 بحران آن می ترسید بدترین بود هنوز به آمده است.

این آژانس سلامت سازمان ملل متحد ابراز تاسف "بسیار غم انگیز" نقاط عطف از 500 ، 000 مرگ و میر و 10 میلیون تایید عفونت رسید فقط آن را به عنوان نشانه در روز سه شنبه شش ماه پس از آن برای اولین بار اطلاع از شیوع این بیماری در چین در شهر ووهان.

این است که اعزام یک تیم به چین هفته آینده در ارتباط با جستجو برای منشاء این ویروس است که موجب جهانی همه گیر.

این سازمان شده است با فشار دادن چین از اوایل ماه مه به دعوت در آن کارشناسان برای کمک به بررسی حیوانات ریشه های کروناویروس.

"ما می توانیم مبارزه با ویروس بهتر است زمانی که ما می دانیم همه چیز در مورد ویروس از جمله چگونه آن آغاز شده است" که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفته مجازی کنفرانس مطبوعاتی.

"ما خواهد شد ارسال یک تیم هفته آینده به چین برای آماده شدن برای که و ما امیدواریم که که منجر به درک چگونه این ویروس آغاز شده است."

او مشخص نکرد آرایش تیم و نه آنچه که به طور خاص ماموریت خود را شامل.

دانشمندان معتقدند که این ویروس شروع به پریدن کرد از حیوانات به انسان احتمالا از یک بازار در ووهان فروش حیوانات عجیب و غریب برای گوشت است.

"ما ترس بدترین'

"شش ماه پیش هیچ یک از ما می تواند تصور چگونه جهان ما و زندگی ما خواهد بود — پرتاب به آشفتگی توسط این ویروس جدید" گفت: Tedros.

"همه ما می خواهیم این را به بیش از. همه ما می خواهید برای دریافت با ما زندگی می کند. اما این واقعیت سخت است این است که حتی به نزدیک بودن بیش از.

"در سطح جهانی و همه گیر است که در واقع بالا بردن سرعت.

"ما همه در این با هم و همه ما در این برای مسافت های طولانی.

"ما در حال حاضر بسیار از دست داده — اما ما نمی توانیم امید را از دست بدهند."

Tedros همچنین گفت که این بیماری همه گیر آورده بود بهترین و بدترین بشریت با استناد به اعمال محبت و همبستگی بلکه اطلاعات غلط و سیاسی از ویروس.

مگر بین المللی وحدت جایگزین متمرد بخش "بدترین هنوز به آمده است. من متاسفم که می گویند که" او گفت:.

"با این نوع از محیط زیست و وضعیت ما از ترس بدترین."

>> می توانید به دریدن چین Covid-19 'ماسک دیپلماسی' بنیادی پکن جهانی قدرت گرفتن ؟

در حالی که مسابقات جهانی برای پیدا کردن امن و موثر واکسن و درمان در برابر Covid-19, Tedros گفت: کشورهایی مانند کره جنوبی نشان داده است که این ویروس می تواند با موفقیت سرکوب و کنترل شده و بدون آنها.

او گفت: دولت نیاز به "جدی" در مورد اقدامات مانند تماس با ردیابی و شهروندان به مسئولیت شخصی مراحل مانند حفظ بهداشت دست.

بازتاب جهانی مرگ و میر و عفونت شماره Tedros گفت: "هنوز این مانع شده اند می تواند از طریق ابزار ما در دست است."

وی افزود: "این سوال بسیار مهم است که همه کشورها روبرو خواهد شد در ماه های آینده این است که چگونه زندگی می کنند با این ویروس. که طبیعی جدید است."

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن