چرا فرانسه دست به آلمان در سال 1940?

سرعت که با فرانسه هم پاشیده و تسلیم در برابر ماه مه 1940 تهاجم آلمان است که هنوز هم تکان دهنده از 80 سال است.

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 اردیبهشت 1399

سرعت که با فرانسه هم پاشیده و تسلیم در برابر ماه مه 1940 تهاجم آلمان است که هنوز هم تکان دهنده از 80 سال است. چگونه این فاجعه اتفاق می افتد ؟

تبلیغات

پس از چند ماه از "جنگ phoney", ارتش آلمان در نهایت با حمله فرانسه و کشورهای کم در 10 مه 1940. در کمتر از دو هفته به ورماخت از طریق این کشور از شمال.

ارتش فرانسه شد و یکی از قدرتمند ترین در جهان است اما به نظر می رسد که آن را قادر به نگه دارید – که منجر به فرانسه فوق العاده افتضاح قرن 20 زمانی که در 22 ژوئن 1940 مارشال فیلیپ Pétain دولت امضا آتش بس با آلمان نازی و شروع به رسوا داستان فرانسوی همکاری.

چگونه این اتفاق می افتد ؟ و به همین دلیل سرعت ؟ فرانسه 24 به سخن مورخ Michaël Bourlet سابق استاد تاریخ در Saint-Cyr Coëtquidan آکادمی نظامی که ساختار شکنی برخی از افسانه ها در مورد فاحش شکست در نبرد فرانسه.

وجود یک درک مشترک است که ارتش فرانسه شد و به شدت آماده برای حمله آلمان – است که انعکاسی از واقعیت ؟

ارتش فرانسه از 1939-40 است که به شدت در ارتباط با inglorious "جنگ phoney" پس از شکست نظامی در ماه مه-ژوئن سال 1940 پس از فروپاشی آن سیاست به همکاری در ژوئن سال 1940. این است که هنوز هم به عنوان یک شکست در حافظه جمعی.

این ایده که ارتش شد و به شدت آماده انگیزه های ضعیف و بد مجهز در برابر شکست ناپذیر ارتش یک اسطوره ساخته شده توسط Pétain را ویشی رژیم است. متاسفانه, آن را هنوز هم استفاده می شود چرا که این باعث می شود یک بهانه خوب: آن را بسیار آسان تر به اعتراف به شکست اگر به شما می گویند شما تا به حال یک ارتش ضعیف رو به یک مقدار قوی تر یکی.

>> Exodus: پناهندگان به خاطر فرار از 1940 تهاجم آلمان

ارتش فرانسه بود و تجهیزات و پرسنل و پنج میلیون نفر بیشتر از آنها در سال 1914 – واقعا خود را در آلمان ، دفاع صرف شده بود رو به افزایش از اواسط دهه 1930 ساخت این امکان را برای تقویت نیروی هوایی قدرتمند برای ساخت ناوگان دریایی اطمینان از مجهز شدن ارتش برای ساخت Maginot line یک غنی مرز در فرانسه در مرزهای شرقی.

بنابراین فرماندهی عالی بود به دور از غیر فعال قبل از جنگ. آنها تا به حال به این منابع و آنها ایجاد یک استراتژی برای استفاده از آنها – کوچک تهاجمی با تعریف اهداف مستمر در جبهه ها و استفاده از قدرت شلیک به قطع دشمن حرکات.

هر دو در فرانسه و در سطح بین المللی ارتش فرانسه از سال 1940 دیده می شود که فاقد شجاعت است. آیا شما فکر می کنید این تصویر دقیق است?

این درست است که برخی از فرماندهان نمی دانم چگونه واکنش نشان می دهند در این صورت از یورش و که برخی از واحدهای – پس از عدم فعالیت از "جنگ phoney" – دست پاچه و یا منحل کرد. اما برای اکثر نیروهای فرانسوی در مبارزه با شجاعت و سرسختی است.

آمار نشان می دهد که چقدر وحشیانه جنگ بود. حدود 60000 سرباز فرانسوی کشته شدند بین ماه مه و ژوئن. ارتش آلمان از دست داده و 30 درصد از آن تانک و هواپیما در طول جنگ فرانسه. آن مرگ و میر در برآورد 27,000 کشته و مفقود در ماه ژوئن و 21,000 است.

آیا ارتش فرانسه هنوز هم برخی از موفقیت ؟

خوب مثل همیشه آن را یک چند وجهی مبارزه نظامی و درجه خود را از موفقیت وابسته به زمین, کیفیت, رهبری, کیفیت سلاح آنها بود ، وجود دارد برخی از موفق قسمت مانند شکست ارتش ایتالیا در باغچه جلوی در ژوئن سال 1940. و اگر چه شما واقعا نمی تواند توصیف آنها به عنوان موفق در برخی از جنگ های فرانسوی به آلمانی یک زمان سخت.

'خون و رنج و اشک و عرق': چرچیل 'الکتریک' سخنرانی 80 سال در

برای مثال در Stonne در Ardennes از 15 به 27, آنها سعی در تحت فشار قرار دادن پهلو از حملات آلمان پس از ورماخت معروف دستیابی به موفقیت در سدان. این روستا در نظر گرفته شد و گرفته حداقل 17 بار اما فرانسه موفق به از طریق شکستن. با این وجود آنها تحمیل خسارت قابل توجهی در آلمانی.

من هم فکر دعوا و جنگ در نبرد Scheldt در بلژیک. فرانسه پیاده نظام مانع آلمانی ها از عبور از Scheldt کانال بین مارس 21 و 26 ماه مه در نتیجه تاخیر در ورماخت را در پیشبرد شمال. شش بخش پیاده نظام فرانسه 1st ارتش با ارائه یک مثال خوب دیگر. آنها محاصره شده توسط آلمان ها در لیل منطقه اما در انجام مبارزه تا 1 ژوئن در نتیجه تسهیل بریتانیایی اعزامی نیروی معروف از تخلیه دانکرک.

پس چرا فرانسه از دست بدهند تا به سرعت ؟

آلمانی ها در زمان خطرات در طول جنگ فرانسه. آنها متمرکز تانک های خود را در Ardennes در زمین سخت بین Maginot Line و بدنه اصلی ارتش فرانسه در شمال. سپس آنها را شکست طریق Ardennes در حالی که ارتش فرانسه به شمال رفته بود به مبارزه با ارتش بخش که رفته بود از طریق بلژیک. به طوری که آنها محاصره نیروهای متفقین وافرش به نگارش آنها را به سمت زبان انگلیسی, کانال های قبل از سمت جنوب به سمت پاریس. این زمانی بود که ارتش فرانسه سقوط کرد.

از سال 1945 یک میلیون و یک توضیح قرار داده شده است رو به جلو برای توضیح شکست فرانسه از طبیعت پل بر روی رودخانه بود به نهادهای سیاسی جمهوری سوم به Maginot line – که به تازگی استفاده شده است به عنوان یک قیاس است که توضیح می دهد که ظاهرا فرانسه مشکلاتی در چهره coronavirus.

به عنوان ما را دیده اند ارتش فرانسه تا به حال مقدار زیادی از مردان و تعداد زیادی از تجهیزات با کیفیت خوب و بازوها. آن روحیه خوب بود – با وجود اینکه تخلیه یک بیت توسط "جنگ phoney".

دلایل شکست خود شد فکری و اعتقادی. آن را قدیمی و کلیشه مبارزه قبلی جنگ. فرماندهان بیش از حد متمرکز بر درس هایی از جنگ جهانی اول; آنها نمی تواند فکر می کنم در مورد جنگ واقعی آنها تا به حال به دستمزد در حال حاضر. آنها قادر به وفق دهند. آلمانی – مقابل – در زمان خطرات.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب