چرا هک 7 از 10 غول های بازی در برابر داجرز در جاده این MLB فصل ؟

فایل - در این Oct. 25, 2017, فایل, عکس, Houston Astros و لس آنجلس داجرز بازی در بازی 2 بیس بال س

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 تیر 1399

MLB منتشر شد برنامه خود را برای به صورت مختصر 2020 فصل در روز دوشنبه و آن را شامل برخی از عجیب و غریب خصلت با توجه به ماهیت بیماری همه گیر کوروناویروس و لیگ های بعدی برنامه ریزی تنظیمات.

یک چنین تغییر ناگهانی واقعیت این است که هفت نفر از ده بازی بین غول سان فرانسیسکو و لس آنجلس داجرز برگزار خواهد شد در ورزشگاه طفره زن در این فصل در مقایسه با فقط سه در Oracle پارک. این اختلاف نتیجه لیگ را سیاست که در هر بازی تیم خود را بخشی از مخالفان ده بار هر یک از این ده بازی برگزار خواهد شد در طول سه سری جداگانه.

به این دلیل که لیگ را نمی خواهم به هر یک از تیم میزبان یک سری و انجام یک تقسیم صفحه اصلی/دور سری از بازی به صورت سوم هر تیم بازی خواهد کرد برخی از بخشی از مخالفان در جاده ها اغلب در خانه و بالعکس برای دیگران. در Giants' مورد آنها برگزار خواهد شد San Diego Padres شش بار و بازی آنها را در جاده ها چهار بار میزبان رشته کوه های راکی کلرادو چهار بار و بازی آنها را در جاده ها شش بار میزبان آریزونا دایاموند بکس هفت بار و بازی آنها را در جاده ها سه بار.

هر تیم 60-برنامه بازی شامل 40 بخشی بازی و 20 بازی در برابر اینتر-لیگ مخالفان از همان منطقه جغرافیایی به کاهش سفر در میان همه گیر. برای غول این 20 بازی برگزار خواهد شد در مقابل اوکلند دو و میدانی لس آنجلس فرشتگان تگزاس رنجرز, Seattle Mariners و هوستون آستروس.

شما می توانید ببینید که تیم کامل برنامه در صدای جیر جیر بالا.

اریک تینگ است SFGATE دیجیتال خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب