با مدارس هنوز بسته در نایروبی بوکس جوانان برنامه ثابت می کند به خصوص مهم

تبدیل شدن به یک ناظر در Mathare شمالی باشگاه بوکس در نایروبی شما نمی خواهد پیدا کردن چاشنی حرفه ای آموز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399
در Mathare شمالی باشگاه بوکس در نایروبی شما نمی خواهد پیدا کردن چاشنی حرفه ای آموزش دیده برای مبارزه در حلقه. به جای باشگاه جوانان برنامه که با هدف محلی را به کودکان و نوجوانان یک خروجی و یک راه برای اقامت کردن خیابان ها. با تمام کلاس مدارس در کنیا بسته تا ژانویه 2021 کودکان و نوجوانان در خطرناک زاغه از Mathare باید چند مکان برای رفتن. جایگزین برنامه های مانند این باشگاه بوکس هستند و حتی بیشتر ضروری است.

Mathare بزرگترین زاغه در نایروبی واقع در شمال شرقی این شهر است. حدود 500 ، 000 نفر زندگی می کنند وجود دارد. باند خشونت شایع و جوانان را می توان تحت فشار به پیوستن به جرایم سازمان یافته. این Mathare شمالی باشگاه بوکس است که عاری از هزینه برای هر کس تلاش می کند به ارائه یک جایگزین. ماموریت آنها این است که برای ایجاد یک فراگیر فضا را برای مردم در جامعه است.

بچه ها با هم مشاجره در Mathare شمالی باشگاه بوکس. جوانان عضو کندی مشترک این فیلم با ناظران تیم.

این Covid-19 همه گیر تغییر زندگی در نایروبی و همچنین عملیات روزانه در Mathare شمالی باشگاه بوکس. دولت کنیا بسته مدارس در 15 مارس سال 2020 و آنها تنظیم نشده برای بازگشایی به مدت شش ماه.

"وجود ندارد بنابراین هیچ [چیز دیگری] به رفتن"

اگر چه همه گیر مجبور بوکس بدنسازی را فاکتور در سلامت پروتکل تعهد به جامعه و جوانان دست نخورده باقی می ماند. چارلز Macharia Mwangi, 28, است که یک رهبر به جوانان برنامه در Mathare شمال. او گفت که ناظران تیم چگونه این بیماری همه گیر تبدیل شده است ،
برخی از کودکان و نوجوانان و جوانان را متوقف آینده. نیز وجود دارد یک زمان ما تا به حال به ورزشگاه. در حال حاضر ما به آرامی بازگشت. Covid همه چیز را تغییر داد اما ما هنوز موفق به نگه داشتن بچه ها مشغول است. وجود ندارد بنابراین هیچ [چیز دیگری] برای رفتن به این نیز یک زاغه.

در کنیا این بیماری همه گیر را گسترش همچنان ادامه دارد. در هفته های اخیر کنیا وزارت بهداشت ثبت بالاترین تعداد موارد مثبت Covid-19 نشده است. ملت در حال حاضر 11,673 مورد تأیید و 217 ثبت مرگ و میر. با وجود افزایش کنیا جمهور اوهورو کنیاتا شروع به شل مستند محدودیت های هفته گذشته است.
"ما در حال برنامه ریزی برای بیشتر بچه ها در لحظه"
 
برای محافظت از اعضای آن ورزشگاه رهبری در Mathare شمالی بوکس تصمیم برای به تعویق انداختن بسیاری از جلسات آموزشی. برای برنامه هایی که مجاز به کار در کارکنان اجرا اجتماعی فاصله و پروتکل های بهداشتی و همچنین محدود کردن تعداد کاربران در هر روز. حتی بدون آموزش بوکس باشگاه ارائه می دهد فضا برای کودکان و نوجوانان به اویختن Mwangi گفت.
عادی است و به طور کامل به دلیل این که تعدادی از کودکان و نوجوانان و جوانان که برای آمدن به مرکز. اما اگر عدد کوچک گاهی اوقات ما ممکن است استفاده از سالن.

آن است که یک جامعه تسهیلات بنابراین آیا ما با قطار یا نه بچه ها هنوز هم به اینجا می آیند به بازی. گاهی اوقات ما قادر به کنترل تعداد بنابراین توصیه می کنیم آنها را به ماندن در خانه.


Mwangi تخمین می زند که حدود 35 کودکان در حال حاضر مشغول بوکس برنامه. با اقدامات ایمنی در محل این باشگاه تقریبا در حد خود.
 
ما در حال برنامه ریزی برای بیشتر بچه ها در لحظه. ما در حال تلاش برای پیدا کردن چگونه ما می تواند مقابله با آنهایی که در حال حاضر در ورزشگاه است. و چگونه ما می توانیم اقدامات امن برای آموزش در این زمان از همه گیر با مشاوره از دولت و فدراسیون بوکس.

مربیان برای جوانترین
 

آموزش محدودیت نیاز به مقدار زیادی از انگیزه خود برای حفظ تناسب. همه انتظار برای قطار خود را. اعضای سازماندهی گروه اجرا می شود و دیگر فعالیت های در فضای باز. کندی Ochwila, 22, یک عضو از باشگاه بوکس که در حال حاضر مربیان برای دانش آموزان جوان.
کندی مشترک این عکس از یکشنبه گروه اجرا با ناظران تیم.

به همسالان کندی است که یک مربی. حتی در حال حاضر زمانی که او در دانشکده کندی طول می کشد زمان برای بازگشت به باشگاه بوکس. به عنوان یک عضو او راهنمایی ارائه می دهد.
 
"اقامت در خارج از مشکل, چگونه احترام به افراد دیگر اجتناب از مواد مخدر و باندهای."
جوانان برنامه همچنین میزبان جامعه خدمات پروژه, مشاوره و مشاوره همکاران کندی گفت: ناظران تیم.
ما همچنین برنامه های آموزشی فقط برای بدنسازی. در اینجا ما در حال تدریس و زندگی در خارج از بوکس.

حتی قبل از همه گیر جوانان برنامه طراحی شده برای بچه ها ارائه یک جایگزین برای حلق آویز کردن در خیابان. برای چارلز, اهمیت بدنسازی فراتر از یادگیری هنر بوکس.
ما همچنین سعی کنید تا آنجا که ما می توانیم برای آموزش بچه ها.

ما لازم نیست که خاص برنامه های ما بحث در مورد دلیل ما معلمان واجد شرایط. در ورزش ما همه چیز را برای خودمان. ما فقط به بحث در مورد زندگی. و چگونه رفتار, چگونه به زندگی می کنند با دیگران در جامعه ما است. اقامت در خارج از مشکل, چگونه احترام به افراد دیگر اجتناب از مواد مخدر و باندهای.

بنابراین برای من, من فکر می کنم آن را همه چیز در مورد بوکس, اما ما همچنین تعداد زیادی یاد بگیرند. بوکس است که بخشی از بازی است.


چارلز مشترک این عکس از یک جوان دانشجو بوکس با مربی است.
 

مقاله توسط Sophie Stuber (@sophiestube)
 


tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب