زنی که ادعا می کند او را سالم شکایت دولت بیش از ماسک مورد نیاز

صاحب یک پلیموث فروشگاه که مبادرت به فروش "سالم" مخلوط و مواد غذایی است که در ساخت یک مورد فدرال از دولت Covid-

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 خرداد 1399

صاحب یک پلیموث فروشگاه که مبادرت به فروش "سالم" مخلوط و مواد غذایی است که در ساخت یک مورد فدرال از دولت Covid-19 چهره-پوشش الزامات شارژ که تعدادی از افرادی که فوت کرده اند از این است که واقعا بسیار جزئی هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنم به سختی به ارزش یک "وضعیت اضطراری" اعلام به خصوص از آنجا که اکثر این مرگ و میر در میان افراد مسن در خانه سالمندان و آن را نقض متعدد حقوق اساسی.

در کت و شلوار واصل جمعه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده سالم Vibes صاحب Noreen Bechade می پرسد یک قاضی به بازی شیر یا خط دولت نیاز است که مردم به طور کلی پوشیدن صورت پوشش در عمومی اگر آنها نمی تواند فاصله اجتماعی و کارکنان در فروشگاه ها که دوباره به روی عموم باز است پوشش. او نیز به دنبال به دولت پرداخت خسارت و او را به پرداخت هزینه وکیل را و هزینه های دادگاه.

Bechade استدلال مورد نیاز را نقض و حقوق کارگران به آزادی بیان دادرسی و حفظ حریم خصوصی است و به دلیل Covid-19 واقعا خیلی بد آن را نقض قانون دولت است که اجازه می دهد تا فرماندار اعلام وضعیت اضطراری است.

Bechade شکایت, که همچنین با نام دولت کمیسر بهداشت عمومی و رئیس امور مالی خود استدلال می کند ممنوع است "نه بر اساس علم" - اگر Anthony Fauci نمی تواند را تشکیل می دهند ذهن خود را در مورد ماسک که چارلی بیکر به مردم بگویید که برای پوشش چهره خود را? به عنوان بیشتر از اثبات این که ویروس نیست که او اشاره می کند که در علاوه بر این به بسیاری از مرگ و میر ناشی بودن در خانه های سالمندان برخی از مرگ و میر نسبت به Covid-19 ممکن است ناشی از آنفولانزا.

به طوری که جهنم چارلی بیکر به او بگویید " self-تعریف "سالم" فرد به پوشیدن یک ماسک و در میان چیزهای دیگر محروم کردن او از متمم اول قانون اساسی حقوق با ساخت پوشش ،

بیان صورت یک شکل از بیان است که این متهمان در حال سرکوب با صدور و اجرای ماسک حکم.

شکایت می کند توجه داشته باشید که مقامات در حال حاضر ادعا می کنند صورت پوشش محافظت از مردم در اطراف یک برنامه به طور بالقوه ناقل بدون علامت نه پوشنده لباس خودش اما می گوید که تنها بخشی از سردرگمی بیش ماسک پوشیدن.

شکایت می کند که در اوایل ماه مارس Fauci را به مردم بگویید برای متوقف کردن خرید ماسک, اما پس از آن شامل بخشی از مصاحبه ای است که تامین زمینه برای این بیانیه - که به عنوان بیمارستان ها در برخی از کشورهای گرفتن آب گرفتگی با پتانسیل Covid-19 نفر از آنها در حال اجرا کوتاه از ماسک و تقاضای خود را به سعی کنید برای اطمینان از خط مقدم پزشکی کارگران می تواند ماسک.

شکایت همچنان ادامه دارد که ماسک مورد نیاز نقض Bechade حقوق با توجه به روند -- او تا به حال هیچ می گویند یا راه به تجدید نظر نیاز.

همچنین او مجبور به پوشیدن صورت پوشش نقض حق خود به خود تصمیم گیری پزشکی او شکایت اتهامات عنوان شده علیه.

او شکایت می کند که بیکر اعلام اورژانس تحت یک سال 1950 دولت قانون که در مورد "حوادث بی سابقه ای از اندازه و تخریب" و سپس می گوید که Covid-19 هیچ چیزی که بیماری های قلبی جان به مراتب بیشتر مردم از Covid-19 است و این که حدود 7,000 ماساچوست ساکنان که فوت کرده اند از Covid-19 از ماه مارس است و فقط 0.1 درصد از جمعیت این ایالت و دوباره بر اساس آنچه Berchade می گوید معیوب است علم است.

کامل شکایت (2.9 M PDF).



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن