زن که به شدت مجروح شد که یک North End, شومینه, سقوط در او و امام جواد متصل به آن شکایت جواد شرکت

یک زن که دچار صدمات دائمی در سال 2017 زمانی که یک دودکش در منشور خیابان در انتهای شمالی سقوط در بانوج او در su

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

یک زن که دچار صدمات دائمی در سال 2017 زمانی که یک دودکش در منشور خیابان در انتهای شمالی سقوط در بانوج او در suing امام جواد, شرکت, شارژ آن نه تنها موفق به مردم هشدار می دهند که اتصال هممککس به سازه های آجری ممکن است خطرناک آن در واقع تشویق این عمل از طریق یک عکس-عنوان مسابقه.

در کت و شلوار واصل این هفته در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون ارین زمینه سامرویل می گوید Eagle Nest Outfitters اشویل NC نادیده تکرار موارد مرگ و میر و صدمات جدی ناشی از عمل و استفاده از عکس ها از مردم نوسانی در هممککس متصل به سازه های آجری - از جمله دیوار بزرگ چین - و دیگر flimsier سازه در آن عکس-عنوان مسابقه و دیگر بازاریابی است.

زمینه و دوست پسر او بودند ملاقات با برادرش, تاد در 43 منشور سنت آپارتمان شب در 10 ژوئیه 2017, زمانی که آنها رفت تا به پشت بام همسایه 45 منشور سنت و تاد متصل خود Eagle Nest امام جواد به همان دودکش او قبلا با هیچ مشکلی در این ماه او تا به حال زندگی می کردند وجود دارد.

پس از مدت کمی پس از نیمه شب ارین درست کردم در بانوج. سپس پسر او پیوست.

بر جک نشسته بر امام جواد آجر ستون که یک طرف متصل شد فرو ریخت در ارین باعث فاجعه بار مادام العمر صدمات.

در شکایت رسمی زمینه می گوید: برادر خود را تنها با استفاده از شومینه به عنوان پشتیبانی برای امام جواد به دلیل Eagle Nest بازاریابی است.

و یا در مورد تاریخ 1 ژوئن 2017, تاد نقل مکان به آپارتمان در 43 منشور استریت در بوستون. پس از حرکت به آپارتمان تاد در ادامه به نقد و بررسی ENO اجتماعی کمپین های بازاریابی و/یا عکس به عنوان مسابقه.

به عنوان یک نتیجه از نفوذ از ENO را بالا توصیف کمپین بازاریابی تاد تصمیم به قطع خود ENO امام جواد در پشت بام ساختمان آپارتمان واقع در 45 منشور خیابان که در دسترس بود از 43 منشور خیابان آپارتمان پشت بام. او متصل به امام جواد با اطلس حلق آویز تسمه به ستون های آجری واقع در پشت بام.

بر اساس نفوذ از ENO را بالا توصیف کمپین بازاریابی تاد در زمان یک عکس در عرض یک ماه در حال حرکت به آپارتمان خود را از نشان دادن خود امام جواد چسبیده به ستون های آجری. تاد متصل یک عنوان به عکس بیان "هیچ درختی بدون مشکل است."

شکایت می افزاید:

به عنوان یک تولید کننده ENO هممککس و حلق آویز تسمه ENO بدهکار وظیفه به شاکی و به تمام افرادی که محصولات خود را ممکن است foreseeably آسیب به ورزش به علت مراقبت در تولید و بازاریابی و فروش آن ENO هممککس و حلق آویز تسمه.

ENO می دانست و یا باید شناخته شده است که الصاق ENO را DoubleNest امام جواد با استفاده از آن اطلس حلق آویز بند به نقاط ثابت شد که پایدار درختان ارائه یک نامعقول بیماری خطرناک است که می تواند منجر به آسیب جدی به کاربران است.

اینو نقض آن وظیفه مراقبت به شاکی توسط بازاریابی و ترویج ENO هممککس و تسمه در یک شیوه ای است که تشویق کاربران به ضمیمه hammocks با تسمه به نقاط ثابت دیگر از پایدار درختان.

به عنوان یک مستقیم و تقریبی نتیجه ENO غفلت شاکی دچار صدمات فاجعه بار.

درست است که به دنبال حداقل 1 میلیون دلار خسارت.

کامل شکایت (1.1 M PDF).



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب