Xander Schauffele آگهی PGA Tour چارلز شواب چالش بیش میزبان ستاره

PGA Tour رفت و سه ماه بدون بازی. از آن زمان سه روز به طرفداران نشان می دهد آنچه را که آنها از دست رفته حتی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 خرداد 1399

PGA Tour رفت و سه ماه بدون بازی. از آن زمان سه روز به طرفداران نشان می دهد آنچه را که آنها از دست رفته حتی اگر آنها نمی تواند حضور در فرد است.

هشت بازیکن تا به حال حداقل یک سهم از سرب در برخی از نقطه در شنبه چارلز شواب چالش در فورت ورث ، زمانی که دور سوم در استعمار به پایان رسید, 14 بازیکن از هم جدا شدند توسط سه عکس.

Xander Schauffele میان افزایش ستاره جوان در گلف به پایان رسید خود را شش مرغک دور با 12-پاورقی در آخرین سوراخ برای 4-تحت-par 66 و یک شات سرب در 13-تحت 197.

شش بازیکن با یک ضربه پشت شامل Jordan Spieth که کوتاه بازی به او کمک کرد تا حرکت برخی از اوایل مشکل و اعصاب. او تا به حال منجر شود تا یک مرغک کمتر پشت نه. هنوز هم خود را 68 خود را به او داد بهترین 54 سوراخ موقعیت پس از استعمار از یک سال پیش به عنوان او تلاش می کند به نفع خود و برای اولین بار در سه سال است.

همچنین یک شات پشت بودند جاستین توماس (66) و ایالات متحده باز قهرمان گری جنگل که به سرعت رو به مخلوط با birdies در دو بازی گذشته خود را سوراخ برای 66.

هارولد وارنر سوم هنوز به دنبال اولین PGA Tour پیروزی و تلاش برای تبدیل شدن به اولین بار, سیاه, گلف باز را به نفع خود یک تور رویداد در استعمار آغاز شده با یک شات سرب و birdied باز کردن سوراخ. که او آخرین مرغک. وارنر نمی تواند putts به سقوط از جمله دو مرغک شانس داخل 8 پا نسبت به پایان. او تا به حال به حل و فصل برای یک 70 اما هنوز هم تنها دو عکس پشت سر گذاشت.

Rory McIlroy (69) و جاستین رز (68) بودند و در میان آن سه عکس پشت سر گذاشت. پاتریک رید که birdied سه تا از گذشته خود شش سوراخ جمعه به برش را با یک شات یدکی شات 63 و سه بود بازگشت.

این همه با سختی هر گونه سر و صدا.

"من نمی باید مانند یک اثر بزرگ در جمعیت من می خواهم می گویند بنابراین نه داشتن طرفداران نیست احمقانه ترین چیزی که به من" Schauffele گفت. "این فقط احساس من بازی در خانه و با برخی از رفقا. آن را آرام. شما را به سه birdies در یک ردیف شما می توانید نوع از خودتان پت در پشت."

این بود به طور کامل یک تلویزیون نشان می دهد. چند خانه در استعمار محله خود قرار داده تا مهمان نوازی چادر برای دیدن محدود گلف به rowdiest پشت 16th, توپ را روی گوه و دیگری پایین 15 fairway.

Korn کشتی تور: یوسف Bramlett که بزرگ شد در ساراتوگا و رفت به دانشگاه استنفورد, شات 6-تحت 64 به حرکت به یک کراوات برای مقام دوم پشت سر رهبر خواهد Zalatoris — چه کسانی متولد شد و در سن فرانسیسکو اما بزرگ شده در تگزاس — در Korn کشتی چالش در پونته ودرا بیچ فلوریدا.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب