یانکی ها نزدیک تر چپمن است coronavirus; قاضی خراشیده

یانکی ها نزدیک تر Aroldis چپمن دارای آزمایش مثبت برای coronavirus و در حال تجربه علائم خفیف.نیویورک مدیر Aaron

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 تیر 1399

یانکی ها نزدیک تر Aroldis چپمن دارای آزمایش مثبت برای coronavirus و در حال تجربه علائم خفیف.

نیویورک مدیر Aaron Boone گفت: چپمن "به طور کلی به خوبی انجام می دهند" اما "نمی خواهد در اینجا برای آینده قابل پیش بینی."

ساعت پس از چپمن تشخیص یانکی ها outfielder هارون قاضی خراشیده شد از یک بازی شبیه سازی شده با سفتی گردن. در سال 2017, AL Rookie از سال راه اندازی شد به بت دوم و بازی مناسب زمینه در استادیوم یانکی بود اما خارج از صف در مدت کوتاهی قبل از اولین زمین.

قاضی اعلام کرد خود را "بازی آماده" در اوایل این هفته پس از اینکه تشخیص داده و با دنده شکسته در ماه مارس است. 6-پا-7 مشت زن با استفاده از coronavirus خاموش شدن به سالم بوده و نوسانی در قدرت کامل برای یک زن و شوهر از هفته قبل از گزارش برای اردوگاه هفته گذشته است.

بون گفت: قاضی را گردن "قفل شده" اما او انتظار ندارد آن را به یک مسئله بلند مدت.

"امیدوارم او می تواند در آن وجود دارد فردا" بون گفت.

Yankees closer Aroldis Chapman, seen in a game in July 2019, had 37 saves for the AL East champs.

یانکی ها نزدیک تر Aroldis چاپمن دیده می شود در یک بازی در ماه جولای سال 2019 به حال 37 صرفه جویی برای AL شرق شانزه.

کتی Willens / آسوشیتد پرس 2019

چپمن انداخت اغل گاو یا حشم جلسه روز سه شنبه و بون نمی خواهد اظهار نظر در مورد اینکه آیا چپ دست شده بود در استادیوم یانکی پس از. بون گفت: این تیم انجام داده بود تماس ردیابی و بازیکنان دیگر و یا پرسنل خواهد بود مجبور به جداسازی به دلیل چپمن تست مثبت.

آیا گالو را ؟ تگزاس رنجرز outfielder جوی گالو می گوید: او نمی داند که اگر او در واقع به حال coronavirus با وجود دو تست مثبت از او تا به حال هرگز هر گونه علائم و همچنین تا به حال چندین آزمایش منفی.

"من آرزو می کنم من تا به حال پاسخ او گفت:" روز شنبه یک روز پس از او به این تیم پیوست. "من نمی دانم. من واقعا نمی دانم."

گالو گفت که او برنامه ریزی شده به گسترده تر آزمایش پادتن به مطمئن شوید که پس از یک انگشت-خراش آزمون را نمی نشان می دهد که او تا به حال COVID-19 در هر نقطه.

26 ساله همه ستاره مشت از دست رفته هفته اول رنجرز کمپ تابستانی و جدا از هم تیمی های دو هفته پس از دو تست مثبت است که ساندویچ یک نتیجه منفی در طول مصرف تست. او تا به حال دو تست منفی خود را در خارج از MLB برنامه تست اما نبود پاک برای پیوستن به این تیم تا زمانی متوالی منفی آزمون تحت پروتکل.

به طور خلاصه: طب گالاگر سوم از سه فو در کانزاس سیتی رویالز' 40-مرد فهرستی قرار داده شد مجروح لیست پس از آزمایش مثبت برای coronavirus. او گفت که او بدون علامت است. ... در هوستون آستروس لغو تمرین خود را پس از یادگیری است که یک عضو هیات ممکن است در معرض به یک فرد خارج از سازمان با کوروناویروس. این دومین بار در این هفته آستروس باید از بین برود یک جلسه تمرین به دلیل ویروس نگرانی.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب