یمن و عربستان-حمایت دولت از شمال جدایی طلبان توافق بر سر آتش بس

صادر شده در: 23/06/2020 - 02:58اصلاح: 23/06/2020 - 02:58 یمن و عربستان سعودی حمایت دولت و در راس نیروهای در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

یمن و عربستان سعودی حمایت دولت و در راس نیروهای در حال توافق بر آتش بس و آغاز مذاکرات در عربستان سعودی در اجرای قرارداد صلح با ائتلاف به رهبری عربستان سعودی روز دوشنبه گفت:.

تبلیغات

دولت مستقر در جنوب بندر عدن و جدایی طلبان در حال اسمی متحدان خود در ائتلاف به رهبری عربستان سعودی است که در جنگ علیه ایران-تراز وسط قرار دارد با حوثی که کنترل پایتخت پس از 2014.

اما جدایی طلب جنوب شورای موقت (STC) اعلام کرد خود حکومت در مارس و دو طرف مبارزه شده است در جنوب پیچیده U. N. تلاش برای ایجاد یک آتش بس دائمی به کلی جنگ است.

تنش ها تشدید بیش از آخر هفته پس از STC کنترل ضبط از Socotra یک ریال جزیره در دریای عرب خلع آن فرماندار و رانندگی نیروهای دولت است.

دو طرف توافق کردند که به آتش بس در Abyan استان در امتداد ساحل شرق عدن و همچنین ده-تشدید تنش در Socotra و مناطق دیگر و آغاز مذاکرات در بیانیه ای از ائتلاف به رهبری عربستان سعودی گفت.

"ائتلاف یمن در یمن, سیاسی, اجتماعی و رسانه ها و اجزای قدرت به حمایت از احزاب در واکنش به تشکیل یک جلسه در ریاض و کار مجدانه برای اجرای توافق" در این بیانیه اضافه شده است.

ائتلاف استقرار ناظران در Abyan به رعایت آتش بس و جدایی از نیروهای آن ،

ریاض می خواهد برای جلوگیری از یکی دیگر از جبهه در حال توسعه در میان متحدان آن در یمن را جنگ چند وجهی است که قفل شده است و در بن بست نظامی ،

بیش از 100 ، 000 نفر کشته شده اند عمدتا غیرنظامیان و میلیون ها بستگی بین المللی کمک های غذایی در چه سازمان ملل متحد توصیف به عنوان بزرگترین بحران انسانی.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن