یوگا و واقعیت مجازی: چگونه SF Giants' مایک Yastrzemski ماند تیز در قرنطینه

مایک Yastrzemski جلب flyball در طول تابستان آموزش در 5 جولای سال 2020 است. مایک Yastrzemski جلب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

زمانی که لیگ اصلی بیس بال تعطیل آموزش بهار در ماه مارس آن را یک مانع برای همه بازیکنان برای مقابله با, اما به خصوص برای مایک Yastrzemski که آماده بود برای ساخت یک برک آوت 2019 فصل با غول سان فرانسیسکو.

بازی های متعدد خود مواضع Yastrzemski slugged 21 خانه اجرا می شود و 55 RBI را بیش از 107 بازی در حالی که بازی دفاعی خوبی در این زمینه است. او نگاه به قطعه جدایی ناپذیر از اول سال سر مربی گیب Kapler برنامه های. بود که همه به هوا پرتاب هنگامی که COVID-19 coronavirus تعطیل لیگ.

اما Yastrzemski اعتبار خود را از سال تندرست بین جزئی و رشته برای رسیدگی به این چالش همه گیر شده است. "شما هرگز نمی دانید اگر شما در حال رفتن به بالا یا پایین, پس, بازیکنان بیس بال ممکن است راحت تر با عدم اطمینان نسبت به دیگر ورزشکاران حرفه ای" او گمان.

Yaz کنترل آنچه که او می تواند که بود نگه داشتن خود متمرکز شده و در این زمینه با آموزش های خود را در حالی که قفل شده در آریزونا.

قبل از فصل Yastrzemski شروع به تمرین یوگا تحت آموزش آمریکا و سافتبال گیر پیج هلستید. "با من او به من کمک کند با یک روال جسمی از طریق یوگا, ما باقی ماند عاقل از طریق پروتکل," او گفت:. "آن را به خوبی قادر به حرکت و گرفتن برخی از تنفس ریتمیک و آن قطعا مفید است."

خود را به نگه داشتن نوسان تیز Yaz و هم اتاقی کورت Casali, یک شکارچی با Cincinnati Reds در زمان نوبت پرتاب پنبه حلاجی تمرین برای هر یک از دیگر در نزدیکی یک دبیرستان در میدان بیس بال. او همچنین با استفاده از واقعیت مجازی در برنامه های آموزشی به خفاش در برابر کوزه او است به احتمال زیاد در فصل آینده.

در نهایت پس از تصرف این زمینه دو هفته پیش برای تابستان آموزش Yastrzemski احساس می کند که او خود را بدست feet under او و آماده شدن برای رقابتی عمل است. او را در این مخلوط را در بیرون از محیط جوخه که Kapler خواهد بود با استفاده از این فصل و او گفت که او "آماده به انجام هر آنچه که من نیاز به انجام" برای کمک به غول موفقیت این سال است.

سخت ترین تنظیم برای Yaz در طول بازی نمی تواند بازی در این زمینه اما نمی های سلام-سپاس در آغوش گرفتن و دست دادن با هم تیمی.

"که بخشی از آنچه که من خیلی دوست دارم در مورد بازی رفاقت و بخشی از یک تیم" Yastrzemski توضیح داد. "هنگامی که یک مرد نمرات من به معنای واقعی کلمه احساس می کنم بد هم تیمی چون من نمی توانم به او سلام و پنج."

غول را بازی آموزش بازی مقابل اوکلند یک بعدی دوشنبه و سه شنبه قبل از شروع فصل به طور منظم در جاده ها بعد پنج شنبه شب در برابر لس آنجلس داجرز.

ویرایشگر عکس آنلاین داگلاس زیمرمن نظارت SFGATE را Instagram را پوشش می دهد و منطقه خلیج فوتبال در SFGATE این وبلاگ زیبا. مشاهده جدیدترین داستان های .



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب