شما به خواب رفتن با تفنگ جمع شده در زیر بازوی خود را شانس هستند خوب است که شما در حال رفتن به می دانم که اگر آن را لود شد یا نه, قوانین دادگاه

ماساچوست دادگاه تجدید نظر امروز تایید درچستر مرد محکومیت برای در اختیار داشتن غیر قانونی از یک لود اسلحه گرم ک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

ماساچوست دادگاه تجدید نظر امروز تایید درچستر مرد محکومیت برای در اختیار داشتن غیر قانونی از یک لود اسلحه گرم کشف و ضبط زمانی که افسران پلیس بوستون در بر داشت او را در خواب در یک زمین بازی خارج از Oliver Wendell Holmes مدرسه اسلحه جمع شده در زیر بازوی خود را.

در درخواست تجدید نظر خود را از اعتقاد خود را رادنی کوپر 18 در زمان دستگیری او استدلال کرد که دادستان موفق به اثبات فراتر از شک معقول است که او می دانست که اسلحه لود شد اجازه دهید به تنهایی لود شده با چهار گلوله در یک مجله زمانی که او بیدار مدت کوتاهی قبل از ساعت 6 صبح در یک پلت فرم در زمین بازی در نزدیکی خان و Athelwood خیابان در اوت. 17, 2016.

دادگاه اما با موافقت دادستان - بوستون و تفنگ-قاضی دادگاه که کوپر گناه - که شواهد قاطع بود به هیچ وجه کوپر می شده اند در حال خواب خارج از منزل با یک تفنگ تخلیه.

دادگاه آغاز شده و با کوپر اظهارات خود در ایستگاه پلیس که به او شده است می خواهم به ارمغان آورد و پس از دستگیری او شروع با تماس تلفنی او ظاهرا به مادرش:

افسر شنیده متهم اشاره کوچک "تپانچه" را به عنوان دلیلی برای دستگیری او, و او را شنیده و بارها با مراجعه به یک "اخیر قتل" و سپس می گویند: "من نمی خواهم به یک بعدی." در مصاحبه ای با پلیس قانونی بودن آن است و نه رقابت با متهم یک کارآگاه پرسید: متهم "چرا شما حمل آنچه شما حمل می شود؟" متهم پاسخ داد: "آره. . . . من زندگی می کنند در اطراف بسیاری از خشونت است. کسی که کشته شد در اطراف گوشه سمت راست بدون هیچ دلیل."

چهار روز قبل از دستگیری او, کارلوس Fortes Neves-سیلوا به ضرب گلوله کشته شد به مرگ یک زن و شوهر از بلوک های دور در الگانکوئین خیابان.

هنوز کوپر وکیل استدلال مورد قابل مقایسه بود به تصمیم گیری معکوس دیگر لود-تفنگ اعتقادات شامل یک مرد به اتهام اسلحه پر در کنسول از فرد دیگری وانت او رخ داده است به رانندگی دیگری مربوط به یک مرد بازداشت شده برای رانندگی بدون مجوز و پس از آن پلیس یک اسلحه پر در عقب کنسول اتومبیل خود را. از دادگاه عالی قضایی معکوس محکومیت به دلیل دادستان نمی تواند ثابت کند او می دانست که اسلحه لود شد.

اما قضات در کوپر را مورد اشاره کرد که قضات در وانت مورد توافق است که اماره می تواند به اندازه کافی برای حفظ یک حکم گناه. و دادگاه تجدید نظر حکم وجود دارد بیش از اندازه کافی است که در کوپر مورد.

برای شروع با متهم کردن درب ها و تفنگ بود نه holstered و نه پنهان اما کشیده شد. به عنوان ما به تازگی گفت: در کشورهای مشترک المنافع v. میچل "[i]t معقول است به استنباط که یکی است که به ارمغان می آورد یک تفنگ به یک مکان می داند که آیا یا نه آن لود شده است . . . ." 95 جرم است. برنامه. Ct. 406, 419 (2019). بیشتر قاضی می تواند پیدا کرده اند که اسلحه بود جمع به متهم را زیر بغل منطقه است.

با استناد به یک مورد دیگر مربوط به یک مرد با یک اسلحه پر خود را در تسمه دادگاه گفت: آن را یک "عرف عام استنباط" که کسی می دانم که اگر یک تفنگ آنها بطرف خود کش کرد در نزدیک به بدن خود را لود شده است یا نه.

در نهایت متهم در اظهارات نشان می دهد که او تا به حال به دست آمده و تفنگ زیر اخیر قتل برای خود محافظ اهداف - یک هدف که بسیاری از مردم برای به دست آوردن اسلحه گرم - پشتیبانی از یک استنتاج که این یک تفنگ است که متهم به حال به عمد به دست آمده نه تنها او تا به حال برای مثال یافت و یا گرفته شده از کسی. این باعث کاهش احتمال که متهم خواهد بود غافل از اینکه تفنگ لود شد چرا که او تا به حال هیچ توجهی اتصال به آن و در نتیجه تقویت این استنباط که او را شناخته شده است که آیا یا نه آن را لود می شود. بر همه حقایق و شرایط در اینجا پس از آن اگر چه استنباط از دانش است و نه غیر قابل اجتناب آن است که معقول و منطقی یکی از کشورهای مشترک المنافع v. پاول 459 جرم است. 572, 579, cert. رد 565 آمریکا 1262 (2011) و شواهد و مدارک کافی برای حمایت از قاضی پیدا کردن فراتر از شک معقول است که متهم می دانستند تفنگ لود شد.

کتبی و شفاهی در مورد.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن