ترامپ پیش بینی می کند که آب و هوا در جلسه توجیهی آتش سوزی کالیفرنیا خنک خواهد شد

صادر شده در تاریخ: 14/09/2020 - 22:39 دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه پیشنهاد کرد گرم شدن کره زمین

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 14/09/2020 - 22:39

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه پیشنهاد کرد گرم شدن کره زمین خود را معکوس خواهد کرد و تغییرات آب و هوایی را به عنوان عامل آتش سوزی های وحشی که در جریان یک جلسه توجیهی با مقامات محلی در کالیفرنیا، swaths غرب آمریکا را فرا گرفته بود، رد کرد.

تبلیغات
ادامه

ترامپ که در سومین روز نوسان مبارزات انتخاباتی مجدد به ساکرامنتو در مرکز کالیفرنیا پرواز کرد، علیه رهبران ایالتی که می گفتند تغییرات آب و هوایی بر فروغ های همیشه قوی تر پابرجا است، عقب رانده شد.

"شروع به خنک تر شدن خواهد کرد. شما فقط تماشا می کنید.» او به وید کروفوت، رئیس آژانس منابع طبیعی کالیفرنیا اصرار داشت.

این مقام مسئول پاسخ داد: کاش علم با شما موافق بود.

این اولین دیدار ترامپ از کالیفرنیا از زمان آغاز فروغ های ویرانگر در آنجا و در واشینگتن و اورگن بود.

دقایقی پیش از آن، جو بایدن، چلنجر دموکرات، ترامپ را یک «آتش نشان آب و هوا» نامید که سیاست هایش به بلایای طبیعی کمک می کند.

.@JoeBiden: اگر چهار سال دیگر در کاخ سفید به یک آتش نشان آب و هوا فرصت می دادید، چرا اگر ما بیشتر آمریکا را به آتش بکشیم، کسی تعجب خواهد کرد؟ اگر چهار سال دیگر در کاخ سفید به یک انکار کننده آب و هوا فرصت می دهد، چرا وقتی بیشتر آمریکا زیر آب است کسی تعجب pic.twitter.com/DWtDcDsx98

— CSPAN (@cspan) سپتامبر 14, 2020

در هنگام ورود به پارک مک کللن، در نزدیکی ساکرامنتو، ترامپ استدلال خود را مبنی بر اینکه آتش سوزی ها به جای آن به نگهداری کافی از مناطق جنگلی می رسد تکرار کرد تا آن ها را کمتر قابل احتراق کند.

جمهوری خواه گفت: باید مدیریت جنگل قوی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به جنگل ها وقتی درختان پس از مدت کوتاهی سقوط می کنند، حدود 18 ماه بسیار خشک می شوند. آنها واقعا شبیه چوب مسابقه می شوند.» "اونا فقط منفجر ميشن"

اما در جلسه توجیهی، گاوین نیوزوم، فرماندار کالیفرنیا، دموکرات، مقابله کرد که آتش سوزی ها بیشتر با گرم شدن کره زمین رانده می شود.

نیوزوم اذعان داشت که «ما عدالت را در مورد مدیریت جنگل هایمان انجام نداده ایم» هر چند او اشاره کرد که بیش از نیمی از زمین ها در کالیفرنیا تحت کنترل فدرال است نه کنترل ایالتی.

اما او گفت علت طاقت فرسا این مشکل به مراتب بزرگتر است.

او می گوید: «داغ ها داغ تر می شوند، خشک تر می شوند.» "ما تسلیم علم است و مشاهده شواهد خود آشکار است: که تغییرات آب و هوایی واقعی است و این تشدید این است."

پس از پایان جلسه توجیهی، کروفوت به دنبال به دست آوردن آخرین کلمه بود و توییت می کرد: «در واقع خنک تر نخواهد شد، آقای رئیس جمهور» بر سر نموداری که از دهه ۱۹۸۰ بی امان دمای بالا رفتن در کالیفرنیا را نشان می دهد.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن