جوان کوبا دکتر کمک می کند تا با ایتالیا در جنگ مقابل Covid-19

صادر شده در: 17/05/2020 - 10:56ویرایش: 17/05/2020 - 10:56 نه شمال ایتالیا سرما و نه آشنا به زبان منصرف یک جو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

نه شمال ایتالیا سرما و نه آشنا به زبان منصرف یک جوان کوبا دکتر که در طول دو ماه گذشته کمک کرده تا در مبارزه با کروناویروس در اروپا هزاران مایل از خانه.

تبلیغات

روبرتو آریاس هرناندز یکی از کوبا به اصطلاح "ارتش سفید کت" فرستاده شده توسط خود کشور در ماه مارس برای کمک به ایتالیا نبرد فزاینده بیماری همه گیر از COVID-19 گفت که او و همکارانش بودند "به سادگی پزشکان است."

"امروز ما این است که به نوبه خود بیش از همیشه به بازی ما نقش" 28 ساله و متخصص داخلی به خبرگزاری فرانسه گفت در اخیر روز صبح قبل از شروع شیفت در کرما ماجیوره بیمارستان در قلب لومباردی منطقه سخت ترین ضربه توسط ویروس.

آریاس است که در اولین ماموریت خود را در خارج از کشور است که بخشی از یک گروه از 51 دیگر پزشکان و متخصصان بیش از نیمی از آنها تجربه مبارزه با ابولا در آفریقا است.

ماموریت خود را آغاز کرد و در مارس 22, یک روز بارانی مشخص شده توسط "abysmal" سرد به یاد می آورد جزایر کارائیب.

این گروه از کوبا اعزام شد تا به شهر کرما که 34,000 نفر بودند رنج می برد تحت یک گیج کننده افزایش تعداد coronavirus موارد و به ظاهر بی امان تعداد مرگ و میر.

در لومباردی بیش از 15000 نفر کشته شده اند از این ویروس نزدیک به نیمی از 31,610 ثبت شده تاکنون در کل کشور با توجه به آخرین آمار در روز شنبه.

ترس

"ترس همیشه احساس می شود چرا که شما در حال رفتن به مبارزه... در کانون این بیماری همه گیر در سراسر جهان" اعتراف آریاس.

"شما می خواهید به آن را انجام دهد, اما شما همچنین می ترسم که شما نمی خواهد به آن" او گفت:, و اضافه کرد که پس از اولیه نگرانی فروکش تیم "به خوبی انجام می شود."

کار در کنار همکاران از طرف دیگر از جهان است که آموزش در دانشگاه های مختلف مطرح شده هیچ مشکلی آریاس گفت. از نظر ویژگی های زبان "ما درک هر یک از دیگر کاملا."

علاوه بر این, آریاس گفت: او قدردانی و طنز خوب و گرمی از ایتالیایی ها حتی در تلاش شرایطی.

"پزشکان ایتالیایی یک شخصیت مانند کوبا," آریاس گفت. "آنها شاد آنها همه شما خوش آمد می گوید آنها با تشکر از شما برای بودن در اینجا. برخی از آنها را جوک."

آریاس شده است که کار بدون توقف پس از او وارد شدند شروع می شود بعد از انجام دور همراه با یک پزشک و یک پرستار بعد از این مجموعه گام از پوشیدن دنده محافظ - یک عبا ماسک, شفاف, رودريها و دستکش.

شدن از خواب سخت ترین بخشی از روز است.

"زمانی که شما احساس خستگی. اما شما دوباره فعال کردن سلول های عصبی خود را و شما متوجه است که شما برای این و این چیزی است که شما در حال مبارزه برای" او گفت:. "شما را و به خودتان بگویید, 'c'mon اجازه دهید این کار را دوباره.'"

غرور و افتخار از حرفه

آریاس, پدر 11 ماهه نوزاد گفت: او را پر شده با "غرور وصف ناپذیر" از شنیدن ایتالیایی کف خود را از بالکن ها و پنجره ها برای پزشکان و پرستاران و کارکنان بهداشتی در قرنطینه.

او دریافت کرده است صدها نفر از پیام ها و نامه های تشکر بسیاری از کودکان است. برخی از مردم در کرما آویزان نشانه هایی از ویندوز خود گفت: "با تشکر از شما کوبا," او گفت:.

سر از کوبا مشروط کارلوس پرز دیاز گفت: این تیم خواهد ماند تا زمانی که لازم است برای مبارزه با کروناویروس که هنوز هم در گردش حتی اگر تعدادی از عفونت و مرگ و میر کاهش شده است.

"ما را به بازگشت به میهن با ما وظیفه انجام," او گفت:.

حتی اگر بسیاری از کوبا پزشکان مذهبی نیست یک چیز آریاس می خواهم به انجام این کار قبل از ترک ایتالیا خواهد بود برای دیدار با پاپ فرانسیس یک آرژانتینی که در امان نیست کلمات ستایش برای پزشکان مبارزه با ویروس.

"قادر به ایستادگی در مقابل اصل شکل در سطح جهانی که ادعای خوب خواهد بود که واقعا بزرگ است."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب