زوم رونق فروش ویدئو به جلسات تبدیل به اپیدمی هنجار

صادر شده در: 03/06/2020 - 04:11 زوم در روز سه شنبه گزارش داد که درآمد آن افزایش یافت به عنوان آن تصویری-دیدا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

صادر شده در:

زوم در روز سه شنبه گزارش داد که درآمد آن افزایش یافت به عنوان آن تصویری-دیدار خدمات را تبدیل به محبوب راه به کار و یا معاشرت در حالی که ماندم, به دلیل این بیماری همه گیر کوروناویروس.

تبلیغات

زوم گفت: از آن ساخته شده سود $27 میلیون دلار در درآمد که افتاده 169 درصد به کمی بیش از $328 میلیون نفر در مالی سه ماهه به پایان رسید که در تاریخ 30 آوریل.

در سه ماهه مشابه سال قبل زوم گزارش صفر دلار در هر سهم در درآمد خالص برای سهامداران.

"این Covid-19 بحران هدایت تقاضای بیشتر برای توزیع چهره به چهره و تعامل و همکاری با استفاده از زوم" بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی اریک یوان گفت: در یک نسخه.

سه ماهه منتهی با زوم داشتن حدود 265,400 پرداخت مشتریان با حداقل 10 نفر از کارکنان هر -- افزایش 354 درصد از سه ماهه اول در سال 2019 با توجه به شرکت مستقر در دره سیلیکون شهر سن خوزه.

زوم سهام به پایان رسید که رسمی روز معاملاتی تا کمی به عقب افزایش در بازار معاملات ظاهرا با توجه به نگرانی هایی است که محبوبیت آن کاهش خواهد یافت زمانی که محدودیت در حرکات سهولت و مردم می توانند به دیدن یکدیگر در فرد است.

زوم تحلیلگران گفت که حدود نیمی از رشد پرداخت از مشتریان پرداخت ماه به ماه و آن نوع از مشترکین به احتمال زیاد به ترک از کسانی که مرتکب به عضویت سالانه.

"این یک یادآوری است که زوم دیدن غیر معمول سنبله در طی چه ما امیدواریم که خواهد بود نسبتا کوتاه مدت رویداد" independent tech تحلیلگر Rob Enderle گفت.

"هنگامی که شما لازم نیست که به لحاظ اجتماعی فاصله به شدت دیگر بسیاری از مردمی در حال رفتن به می خواهید برای رفتن به جلسه در فرد است."

آن است که خیلی زود به بگویید اگر ماهانه مشتریان در حال رها کردن زوم در مکان های که در آن همه گیر پناهگاه در محل قوانین کاسته شود چرا که "حتی وجود دارد مردم در حال گرفتن وقت خود را برای بازگشت به کار" با توجه به رئیس امور مالی کلی Steckelberg.

'درس سخت'

درآمد با زوم تحت فشار برای مقابله با امنیت و حریم خصوصی به عنوان پلت فرم چهره موشکافی از افزایش استفاده از.

آن را گرفته و حرارت بیش ناخوانده سایبر مهمانان اخلال در جلسات آنلاین با یک تاکتیک به نام "zoombombing."

زوم در اصل ساخته شده برای کسب و کار با اختصاص این تیم برای رسیدگی به پیاده سازی ویژگی های امنیتی اما کاربران برای اولین بار flocked به این سرویس به محل کار و یا معاشرت از خانه با توجه به همه گیر.

"به عنوان مدیر عامل من باید انجام داده اند و بهتر کار" یوان گفت: در یک درآمد تماس تصویری با تحلیلگران.

"ما باید نقش آن را برای کاربران برای اولین بار. ما آموخته درس سخت; این یک اشتباه بود من ساخته شده است."

به عنوان یک نتیجه از شرکت ریخته منابع به حفظ حریم خصوصی و امنیت.

زوم نیز مشغول کار بر روی رمزگذاری تصویری جلسات end-to-end گفت: از ویژگی های در دسترس خواهد بود تنها به مشتریان کسب و کار و نه در نسخه رایگان از این سرویس است.

زوم به تازگی راه اندازی یک بنیاد بشردوستانه با اولیه کمک های مالی به سن خوزه, دیجیتال, ورود به صندوق مقصد خانه CDC پایه و اساس سازمان بهداشت جهانی و CDE پایه و اساس است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن