حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب و اثاث خانگی اهمیت پشتوانه وار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>مغازه</span> <span class=changed>تازه</span> <span class=changed>اسباب و اثاث</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب و اثاث خانگی اهمیت پشتوانه واردات مستقیم، مولودی جنس Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب و اثاث خانگی مجموعه مولودی محصول کلیدی بیش از سه ده سال فعالیت رشته ای در حوزه اسباب خانگی، به این معنی که از سال 1370 سرگرم به فعالیت و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، گروه مولودی محصول در راستا فروش اسباب خانگی مهم دقت به استانداردها و نیاز مشتریان اصلی بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، عمل خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم درحال حاضر مولودی مال مفتخر میباشد که اساسی اعتنا به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار اسباب و اثاث خانگی ایران باشد. در گفتگویی که با مادح مولودی مدیریت ارشد همین گروه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین گروه یار آوردیم:

امید میباشد که مشتریان همیشگی و سابق نیز اساسی حضور در باشگاه مشتریان سایت مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه سایت اینترنتی اسباب و اثاث خانگی مولودی مال به جهت مشتریان دیرین به کارگیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن مشتری عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وب سایت مولودی متاع میتوانید از آدرس تحت استعمال نمایید:

آدرس وب سایت قانونی گروه مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالهای قبلی به عنوان یکی از از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین شرکت عمل خود در زمینه اثاثیه خانگی را از سال ۲۰۱۸ دارای واردات محصولات اصلی کیفیت دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا مهم برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این کمپانی از به عبارتی در آغاز بر این اورجینال بوده میباشد که لیاقت خرید کننده کالی ناب خرید یک متاع حیاتی میزان مرغوب بودن و رضایت بخش هست و نیکی هر کلایی دارای هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی است هنگامی که هدف شما هم ارائه محصولات اصلی کیفیت و نیز قیمت مناسب و رقابتی است فعالیت فراوان پیچیده و مشکلی را پیش روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. ولی این تیم امیدوار است که به امداد پروردگار و کارایی همکاران همچنان که تا به امروز در تحقق همین دارای موفق بوده‌اند در آینده هم جهت جلب رضایت مندی اکثر مشتریانشان همت ببیشتری رخ بدهند.

کالی ناب بی رقیب در قیمت محصولات شیائومی در بازار

در ضمن فروشگاه کالی ناب رو در حوزه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اهمیت قیمت رقابتی و دوچندان عالی به نسبت بازار قیمت محصولات شیائومی در نظر گرفت.

برای مراجعه به دکان کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی پیوند تحت کلیک نمایید:

آدرس وب سایت فروشگاه اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو فروشگاه کالی ناب

فروشگاه محصولات خانه و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک سایت آیتم پسند به جهت بانوان و نوعروسان نقص‌ پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به صورت حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته هست و از در آغاز سرمایه خود را بر تهیه و تنظیم محصولات اساسی کیفیت سازه گذاشته است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره فروشگاه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا با خدماتی متعدد و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای کلیه چیز فروشی و فروش نامطمئن، حیاتی نگاهی دارای و هدف رضایت مشتریان خود را از بین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش انتخاب کند؛ مطمئن‌تر، کلیدی کیفیت‌تر و اهمیت بها های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی اورجینال

در رابطه دارای تارنما خانگی لند با رئیس فروش متشخص این مجموعه توانمند و با میزان مرغوب بودن صحبت کردیم و از کیفیت محصولات و تنوع زیاد دوچندان این وبسایت به نسبت بقیه سایتها فروش اینترنتی محصولات لوازم خانگی سوال پرسیدیم، ولی پاسخ آقای هیمن عبداله پوری بسیار دیدنی و کافی بود:

در سال چهارم عمل خواستیم کاری بزرگ‌تر نماییم و گامی جدید برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اصلی مجموعه‌ای از بهترین مرکز ها مستقیم صادرات محصولات اثاثیه خانگی و لوازم جانبی بر سر میز مذاکره نشستیم و حیاتی متخصصین همین زمینه در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و راهنمایی خرید کردن مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش مجموعه خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات وبسایت خانگی لند پیشنهاد میشه، به خصوص به جهت بانوان و دوستانی که به جهت تهیه و تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو مغازه اینترنتی خانگی لند

آدرس تارنما خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تنظیم و خرید جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک سایت جامع از لوازم خانگی و محصولات تکنولوژی روز جهان pishromall

سایت فروشگاه اینترنتی پیشرو مال ، از تحت گروه سایتهایی می باشد که تمرکز حساس آن‌ها بر محصولات یگانه و تکنولوژیک است، این دکان در سال 1400 کلیدی فروش محصولات وبسایت آمازون در کشور ایران و حیاتی ارزش کاهش از این وب سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به صورت جدی، فعالیت خویش را در راستا محصولات 'خانگی گجت و جانبی اساسی میزان مرغوب بودن و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف همین مجموعه فروش محصولات اصلی میزان مرغوب بودن و کلیدی بها های مطلوب و خدمات متمایز از دیگر سایت ها می باشد. تیم پیشرومال عملکرد بر ارسال محصولات در پر سرعت ترین زمان و بالاترین سرویس ها را دارد.

مشاوره خرید کردن و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمانه ممکن را دارد. ارزش محصولات موجود در پیشرومال عملکرد شده همواره به روز باشد و میتوانید اهمیت تصور راحت ثبت پیشنهاد نمائید.

در واقع مسئله خاصی که پیشرو متاع را در بخشی همین نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات وب سایت غالب آمازون در محصولات همین وبسایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین وبسایت بزنید، ممکن است شما نیز نظیر ما محصولاتی رو اونجا پیدا نمایید که در سایر سایتها یا این که سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو مغازه پیشرومال

یک سایت بینظیر به جهت خرید کردن لپ تاپ استوک، برند اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمی آیتم از لیست معرفی 1+4 دکان برتر، فروشگاهی غیر اسباب خانگی ولی حتمی برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید لپ تاپ، مغازه اینترنتی آبیدر استوک به عنوان تارنما فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به عمل شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت و امکان را به جهت مشتریان آماده می‌آورد که ارزش ها را مقایسه کنند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته جالب در گزینه لپ تاپ استوک قیمت آن است. دارایی گزینه نیاز به جهت خرید لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم بودجه آیتم نیاز به جهت خرید کردن یک لپتاپ تازه اهمیت مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه مغازه لپ تاپ آبیدر استوک را از بقیه رقبا متمایز می کند، علاوه بر بها منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی حیاتی همین تیم در ارتباط باشید و محصولات این فروشگاه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید فارغ از نگرانی

مسئله حساس در خرید لپ تاپ های استوک میزان مرغوب بودن و اطمینان از کارکرد و تندرست بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب به جهت راحتی تصور مشتریان، مطلقا قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای کامل دستگاه را برای مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استفاده مشخصی را برای اعضا در نظر گرفته اند که در صورتی که در روزگار استعمال مشکلی متوجه دستگاه شد بدون هزینه دستگاه را بازگشت دیتا و یا هزینه را به حساب خریدار واریز می نمایند و یا دستگاهی بدون اختلال احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که به وسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت و امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. حساس دقت به حجم بالای سفارشات، همت کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا بازدید جور های محشر لپ تاپ استوک مسلما به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و قیمت لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در غایت در یک جدول میتونیم همین چهار فروشگاه رو کلیدی هم مقایسه کنیم:

در جدول تحت عملکرد کردیم بهترین ویژگی های هر مغازه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه سرویس ها 1+4 فروشگاه معرفی شده

در صورتی که شما نیز دکان مهربانی میشناسید مسلما معرفی کنید.

نکات دارای در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید و فروش امن از طرز اینترنت، عاملی اهمیت برای برد کسب‌وکارهای اینترنتی است. بخش اعظمی از مشتریان نسبت به این نوع معاملات شک دارند چون نگران‌اند که داده ها شخصیشان توسط هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. حساس یاری علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در اکنون پیشرفت‌ هستند و هر روز برای امنیت و راحتی عمده خرید کردن و فروش اینترنتی یک راهکار تازه ابتکار عمل می‌شود. اهمیت وجودِ این، هنوز نیز بخش اعظمی از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در به کارگیری از internet شک و تردید دارا هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته اساسی که در خرید کردن اینترنتی باید به آن دقت کنید همین هست که خرید کردن خویش را از یک وب سایت اعتبار و خوش سوابق انجام دهید. مطلقا نظرات کاربران در رابطه اهمیت ارآیه متاع و راضی بودن مشتریان را در لحاظ بگیرید.

به همین نکته دقت نمایید که برای پیدا کردن وبسایت های اعتبار در نتیجه های کاوش ممکن می باشد تقلبی صورت دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس کارایی کنید سایت هایی که میشناسید را انتخاب کنید نیکی لزوما سایت هایی که در نتایج ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در نام وبسایت مراقب خطا املایی یا دامنه ی آن (به عنوان نمونه .net به جای .com .net) باشید و قطعا از صدق و صدق آدرس سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای اصلی ssl دارای خرید کردن کنید

هرگز با استفاده از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاشتن نکرده هست ، هیچ خرید آنلاین و یا این که پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. اما این گزینه را چطور متوجه شویم؟ سایتی که اصلی SSL رمزگذاری شده هست آدرس اینترنتی آن اساسی HTTPS شروع می شود خیر تنها حیاتی HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل کوچک هم در نشانی توشه آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا این که نوار وضعیت پایین قرار دارااست که مقام قرارگیری آن ، بستگی به نوع مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS هم اکنون حتی در سایت هایی که خرید اینترنتی را ارائه نمی دهند نیز فعال می باشد ونشانه ای از امن بودن آن وبسایت دارد. همین استاندارد تا جایی با است که گوگل Chrome هر صفحه ی بدون رمزگذاری SSL را به تیتر “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا به کار گیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از اصلی‌ترین مورد ها امنیتی به جهت خودداری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی اساسی روش‌های متعدد برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مرز و بوم زیاد گسترده شده و بسیاری از افرادی که اطلاعات پاره ای از روش‌های سارقان امروزی دارا هستند در گیر ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در وضعیت رمز اثبات شما به جهت خرید کردن اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم دائمی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مثل شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به روش فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک صفحه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا به عبارتی رمز پویا راهکاری برای رسیدن به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در درمقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار دارااست و به معنای واژه و کلمه رمزی است که می‌تواند تنها به جهت یک بار در تراکنش مورد به کار گیری قرار گیرد. بر مبنا آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ برهان شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مرز و بوم است. به این خاطر به کار گیری از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در امر فعالیت قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود حساس جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی کلیه بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استعمال از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید کردن اینترنتی یا پرداخت‌های نیازمند رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، استفاده کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین فعالیت هایی که در سال های اخیر در داخل مرزوبوم آغاز شده، تصویب و هدایت دکان های اینترنتی است. نماد اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به دکان های آنلاین دیتا می شود بهترین رویه به جهت تشخیص و شناسایی یک وب تارنما دارای از وب تارنما های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی دکان های آنلاین می توانند اهمیت ثبت نام اینترنتی در سامانه آرم اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir درخواست تصویب اطلاعات و اختصاص آرم اعتماد را داشته باشند. همچنین همه دکان های آیتم تایید می بایست علامت اعتماد الکترونیکی را (که به رخ یک e آبی رنگ به همراه یک یا تعدادی نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی عمل چندان سختی نیست. در سرانجام در صورتی که می‌خواهید از امنیت یک وب وب سایت کاملا مطمئن گردید کافی هست به ورقه کسب و کارهای اهمیت آرم اعتماد الکترونیکی در همین وب تارنما مراجعه کنید و اصلی یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وبسایت آیتم نظر اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید کردن های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد استعمال می کنند. پس در همین در آغاز باید توجه داشته باشید که هیچ گاه به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید از شماره کارت شخصی به کارگیری می نماید اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اصلی استعمال از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را اهمیت بانک آیتم نظر برقرار می کنند. به همین ترتیب در صورتی که به نوار نشانی وب تارنما بانکی که از شیوه مغازه به آن متصل شده اید دقت کنید، در شروع آن می بایست کلمه https را مشاهده کنید. در صورتی که ورقه خزانه مورد نظر اهمیت عبارت http میباشد هیچوقت داده ها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در زمان وارد نمودن داده ها کارتتان در صفحه بانک گزینه نظر، حتی درصورتیکه همه موقعیت دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از صفحه کلید های مجازی (Virtual Keyboard) استفاده نمایید تا ضریب امنیتی کار شما فراتر باشد. همچنین تا حد قابلیت از کافی نت ها و رایانه های موجود در مرکزها عمومی مانند مدارس و دانشگاه به جهت انجام خرید کردن اینترنتی به کارگیری نکنید.

از مرورگر به روز استعمال کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای دیرین و غیراستاندارد نظیر اینترنت اکسپلورر نسخه ۶ یا مرورگرهای کهن دیگر به کار گیری می‌کنند.

توجه نمائید که در صورتی که به سلامت داده ها خود اساسی می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صحت بر روی مرورگر خود ببینید، از آخری ورژن مرورگر گزینه علاقه‌تان استفاده کنید. زیرا در اصل مرورگرها خویش دارای مشکلات و حفره‌های امنیتی میباشند که اصلی کشف آنها نسخه‌ای نو جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخری نسخه مرورگرتان به جهت خرید الکترونیکی استفاده کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا به جهت خرید کردن اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی صرفا و صرفا توسط بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خویش به شعب آن بانک مراجعه کنند. همینطور دریافت رمز پویا از طرز اس ام اس و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های آماده شده به جهت ارائه آن به مشتریان توسط بانک‌ها است. بانک مرکزی نیز حیاتی هدف تحلیل و راهبری این پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از شروع دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بیشتر بانک‌ها باجه‌ای به منظور ارائه سرویس ها الکترونیک در لحاظ گرفته شده و مشتریان هر بانک به جهت اخذ هدایت و سرویس ها دارای ارتباط حیاتی رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات اخذ کنند. همینطور در رخ پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند همین کلیدی را از نحوه روابط‌عمومی مدیر شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا کلیدی مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از نحوه یکی از از بانک‌های سرزمین اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین زمانی می‌خواهید سطح پرداخت وجه را از طریق کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی حساس طراحی و ساخت درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های اهمیت بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار کاربران قرار دیتا و به محض وارد نمودن داده ها بانکی، مبادرت به سرقت داده ها حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا می بایست نسبت به فعال کردن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود مبادرت کنند.

مجرمان سایبری اساسی ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقاد و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، لوازم خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که کاربر را وارد ورقه جعلی و شبیه سازی شده خزانه کرده یا در بعضا از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مانند دیوارو شیپور اقدام به گرفتن قسمتی از پول فرآورده به تیتر پیش پرداخت یا این که به عبارتی بیعانه کرده و آن گاه قطع رابطه می‌کنند.

در نقطه نهایی گشوده هم باید به این نکته اشاره نماییم که یک دکان معتبر را نمی توان تنها اساسی اعتنا به درجه آن در وب تارنما هایی نظیر الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن میباشد یک صفحه فروشگاهی بی آلایش در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب سایت پر زرق و برق اینترنتی اهمیت هزاران مشاهده کننده و درجه جهانی بالا داشته باشد. حساس رعایت این نکته ها ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در دهه اخیر، اهمیت توجه به شتاب بالای خرید، شتاب بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید اینترنتی تمایل بسیار زیادی نشان داده‌اند البته نکته‌ای که همواره از آغاز کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که حساس توجه به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از جهان گریز ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواقعی می باشد که می‌تواند به جهت اعتماد به یک مغازه اینترنتی به شما کمک نماید و آگاهی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا غالب شود تا در نهایت خرید کردن اینترنتی بدون دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم همین نوشته توانسته باشد به جهت شما در خرید اینترنتی بهتر امداد کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن