فروش ماشین چینی با ۷۰۰ میلیون

این روزها بیماری تورم در پیکره‌ی اقتصاد ایران، تمام بازارهای مالی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. این تورم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 آبان 1399

این روزها بیماری تورم در پیکره‌ی اقتصاد ایران، تمام بازارهای مالی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. این تورم مهار ناشدنی اثر خود را در بازار خودرو نیز گذاشت و ما را با قیمت‌های لحظه‌ای و افزایشی خودرو روبرو ساخت. افزایشی ناگهانی و نامعقول که خرید و فروش ماشین را در رکود فرو برد. با این حال همچنان کسانی هستند که ترجیح می‌دهند سرمایه‌های سرگردان خود را به این بازار وارد کنند. در این میان این افراد برای داشتن بهترین انتخاب، باید با اطلاعات کافی در مورد خودروی انتخابی شان وارد عمل شوند. تا متناسب با بودجه‌ای که کنار گذاشته‌اند بهترین تصمیم را بگیرند. در این نوشتار سعی داریم به اختصار سه خودروی چینی که در محدوده‌ی قیمتی 700 میلیون تومان قرار دارند را مورد بررسی قرار دهیم.

بی وای دی اس ۶ اتوماتیک مدل ۹۷ _محدوده قیمتی ۷۱۰ میلیون تومان

شرکت بی وای دی یک شرکت معتبر چینی است که در ساخت خودرو نسبت به دیگر رقیبانش بسیار بهتر و باکیفیت‌تر عمل کرده است. این خودرو در ایران توسط شرکت کارمانیا عرضه و تولید گشت. شرکت کارمانیا نیز تا جایی که توانسته سعی کرده است از بهترین و مرغوب‌ترین متریال در ساخت این خودروها استفاده نماید. تا خودروی تولیدی بسیار شبیه نسخه‌ی اصلی آن شود. با توجه به کیفیت بالای خودرو از هر لحاظ شما در فروش آن مشکلی نخواهید داشت.  طراحی بسیار زیبای این خودرو به همراه دکمه‌های فراوانی که در داخل کابین آن مشاهده می‌شود، یادآور نسل دوم لکسوس RX می‌باشد. و اگر از تفاوت‌های جزئی مثل دریچه‌ی هوای خودرو و پنل میانی داشبورد آن چشم پوشی کنیم، می‌توان گفت این خودرو بسیار شبیه به کراس اوور جذاب ژاپنی است.

از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به 6 عدد کیسه هوا و 5 ستاره‌ی ایمنی موسسه تست تصادف CNCAP چین اشاره کرد. این خودروی خانوادگی دارای اتاقکی جادار است. و حسگر پارک عقب، سانروف، دیلایت، اتولایت، صفحه نمایشگر لمسی 7 اینچی، صندلی‌های راحت و .... از امکانات رفاهی قابل قبول آن است. اما یکی از معایب این خودرو که قابل چشم پوشی نیست پایین بودن ضریب ایمنی خودرو به دلیل نداشتن سیستم کنترل پایداری است.

هاوال اچ ۲ اتوماتیک مدل ۹۷ محدوده قیمتی 700 تا 740 میلیون تومان

 این خودرو در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت خودروی هاوال چین رونمایی شد. از لحاظ ایمنی هاوال اچ ۲ اتوماتیک 5 ستاره‌ی موسسه تست تصادف ا CNCAP چین را در کارنامه‌ی کاری خود دارد. از لحاظ فنی باید گفت که این خودرو دارای مصرف سوخت ترکیبی 8.2 لیتر به ازای هر صد کیلومتر است. و توانسته است حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند. در این ماشین موتور قادر به توان خروجی 148 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر می‌باشد. از امکانات رفاهی مورد توجه در این خودروی چینی مواردی مانند صندلی 6 حرکته راننده و صندلی ۴ حالته شاگرد به همراه صندلی‌های قابل تنظیم عقب هستند. همچنین سانروف برقی چند حالته، مانیتور لمسی ۷ اینچی با ورودی بلوتوث، ریموت کنترل، قفل مرکزی داخل کابین، سیستم تهویه مطبوع دیجیتالی دوگانه با فیلتر تصفیه هوا را نیز باید به این امکانات اضافه کرد.


جک s۵ اتوماتیک مدل ۹۷ _محدوده قیمتی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیون تومان

جک s۵ اتوماتیک خودرویی زیبا با ظاهری به‌روز و اسپرت است. امکانات رفاهی مناسبی چون اتاقک جادار، این ماشین را به یک گزینه‌ی جذاب برای خانواده‌های پرجمعیت تبدیل کرده است. چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، فرمان برقی دوحالته، استارت بدون سوییچ، دوربین عقب، صندلی برقی 6 حالته ی راننده، روکش چرمی صندلی و ساندروف از دیگر امکانات رفاهی این خودروی دوست داشتنی است.

 از مشخصات فنی این شاسی بلند چینی می‌توان به یک پیشرانه‌ی 4 سیلندری که توان تولید 174 اسب بخار و گشتاوری معادل 265 نیوتن متر را دارد اشاره کرد. علاوه بر آن، این خودرو به دلیل مصرف بهینه‌ی 7.7 لیتر سوخت در هر صد کیلومتر از دسته‌ی خودروهای اقتصادی و کم مصرف به شمار می‌رود. در بررسی خودرو از لحاظ ایمنی می‌توان به 4 عدد کیسه‌ی هوا، حسگر فشار باد تایر، ترمز abs، ترمز کمکی و ... توجه نمود. با ذکر تمامی این خصوصیات جذاب در خصوص این خودرو می‌توان آن را به عنوان یک گزینه‌ی مناسب در نظر داشت. خودرویی که برای فروش آن مشکلی نخواهید داشت.

فروش ماشین در بهترین شرایط با همراه مکانیک 

اگر تصمیم به فروش ماشین گرفته‌اید بهتر است با مراجعه به وبسایت همراه مکانیک، این بازار بزرگ آنلاین خودرویی کشور این کار را انجام دهید. بدین ترتیب علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و انرژی به‌راحتی می‌توانید بهترین خریداران خودروی خود را پیدا کنید. برای انجام این کار کافیست به وبسایت همراه مکانیک مراجعه کرده و مشخصات خودروی خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته  و پس از تعیین زمان برای کارشناسی خودروی شما به محل شما مراجعه خواهند کرد.

 از مزایای فروش ماشین در سایت همراه مکانیک می‌توان به پیدا کردن بهترین گزینه برای فروش خودرو و همچنین استفاده از کارشناسی فنی و کارشناسی حقوقی خودرو برای تنظیم قرارداد فروش خودرو خواهد بود.

 همچنین لازم به ذکر است فروش خودرو در سایت همراه مکانیک هیچ‌گونه هزینه‌ای برای شما در بر نخواهد داشت.

آخرین مطالب