قیمت خرید هارد اکسترنال External HARD ضد ضربه و ضد آب آسارایان

هارد اکسترنال SanDisk G-Drive Professional 18TBیک درایو سازمانی هست که اساسی طراحی بدنه محکم، حیاتی امکان حمل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مهر 1401
هارد اکسترنال SanDisk G-Drive Professional 18TBیک درایو سازمانی هست که اساسی طراحی بدنه محکم، حیاتی امکان حمل آسان است. همین هارد دیسک از جور HDD است که از رابط USB-C کلیدی شتاب انتقال 5 گیگابایت در ثانیه بهره می موفقیت و به جهت سیستم عامل Mac فرمت شده، به این ترتیب می تواند بهترین گزینش به جهت macOS باشد. هاردهای اکسترنال سری Expansion Portable یکی معروف‌ترین محصولات مارک سیگیت می باشد که بزرگترین ایجاد کننده هارد دیسک در عالم است. این جور هارد بر خلاف هارد اینترنال، امکان انتقال اطلاعات از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر را به راحتی مهیا می‌کند. به کارگیری از هارد اکسترنال هم بسیار ساده میباشد و تنها کافی هست که یک سر آن را به کامپیوتر و سر دیگر آن را در هارد قرار دهید. درحال حاضر ما در ادامه قصد داریم که عارضه ها کافی در مورد برهان خرید کردن هارد اکسترنال را ابلاغ کرده و آنگاه در ادامه به برندهای معتبری بپردازیم که هارد اکسترنال در مدل‌های مختلف را ایجاد کرده و روانه بازار می‌کنند.
  • ولتاژ الکتریسیته هم می‌تواند فیوز را از بین برده یا این که این که یک نوشیدنی بر روی لپ تاپ بریزد.
  • هارد اکسترنال اهمیت یک کابل می باشد که از شیوه آن می تواند اطلاعات را دریافت و ارسال کند.
  • ظرفیت همین هارددیسک یک ترابایت می باشد و به جهت کاربرانی ‌که دیتاها متعددی برای ذخیره‌سازی دارند، گزینه‌ی مضاعف مناسبی است.
به فکر این نقص‌ گیمرها بوده و هاردهای اکسترنال مناسب برای گیمینگ را به بازار عرضه کرده‌اند. همین هاردها امکان اتصال به کنسول بازی ایکس باکس و پلی‌استیشن را داشته و به ادله برخورداری از فضای ذخیره‌سازی کافی، می‌توان بازی اصلی حجم بالا رو در آنها ذخیره کرد. هارد دیسک اینترنال در فضای داخلی لپ تاپ یا کیس وصل شده و قابلیت و امکان جابه‌جایی مضاعف مقداری دارد. در واقع زمانی که یک هارد دیسک اینترنال را به لپ تاپ یا این که کیس کامپیوتر خود وصل کردید، می بایست پس از باز نمودن دستگاه و با توجه آن را جابجا کرد. اطلاعاتی همچون سیستم‌عامل و نرم‌افزارها بر روی هارد اینترنال نصب و ذخیره می‌شوند. به طور کلی هاردهای اینترنال دسکتاپی در فرم‌فکتور ۳.۵ اینچی و هاردهای اینترنال لپ‌تاپی در فرم‌فکتور کوچک‌تر ۲.۵ اینچی در دسترس هستند. مهمترین وظیفه هارد اکسترنال نگهداری از بک آپ فایل‌های اساسی شما میباشد و به این برهان بایستی مراقب هارد باشید. فرض نمایید هارد اکسترنال را در کیف لپ تاپ قرار بدهید و همین کیف در گیر ایراد شود، در این رخ هم فایلهای بر روی لپ تاپ از دست می‌روند و نیز بک آپ آن ها که بر روی هارد اکسترنال بود. همینطور فایلهای فراوان دیگری مثل فیلم، سریال، ترانه و بک آپ دوره‌ای از تمام درایو ویندوز لپ تاپ نیز وجود دارا هستند که ممکن است بخواهید آنان را هم نگه دارید. همین امکان وجود داراست که حتی پس از مراقبت‌های هارد اکسترنال شما خراب شود. اگر داده ها زیاد مهمی را روی هارد خود ذخیره کرده باشید مطمنا به بازیابی داده ها خود نیاز پیدا می‌کنید؛ در این تراز است که تیم بازیابی دیتاها هارد متخصص وارد عمل می‌شود. ای دیتا یک عدد از برترین شرکت های ایجاد کننده قطعات کامپیوتری هست که محصولات زیاد اهمیت کیفیتی را با دقت به نیازهای مخاطبان تولید و عرضه می کند. سایت خبری HD770G یکی از نوع های 2 ترابایت همین کمپانی میباشد که کاربران برای ذخیره بازی های خویش بر بر روی PS5 از آن بهره می برند. رابط هایی که شرکت ای دیتا برای اتصال هارد به کنسول بازی از آن بهره برده USB 3.2 و Gen 1 هست که اعضا از این دو روش و در کمترین دوران می توانند بازی های خویش را از هارد به پلی استیشن انتقال دهند. بدون شک یک عدد از مهمترین نکته ها در روزگار خرید کردن هارد اکسترنال، همین میباشد که آن هارد در مقابل ضربه و شوک چه میزان استقامت داراست و جقدر می‌تواند از دیتای شما مراقبت کند.

کابل هارد اکسترنال

در اینجا می‌توانید داده ها بیشتری در مورد مراحل بررسی هر کدام از محصولات پایین کسب کنید. در صورتی که بیشتربا ویدیوها ، به ویژه کلیدی فرمت k4 سر و عمل دارید ، می بایست دستکم درایو2 الی 4 ترابایتی را کاوش کنید. مطمئن باشید شما سریعتر از آنچه که تصورش را نمایید فضای هارد را لبریز خواهید کرد. درایوHDD خوبتر می باشد در یک مکان ثابت در منزل جای بگیرد که در اغلب مورد ها نیاز به جابجایی آن نباشد. عمومی البته حتمی به ذکر می باشد که تولیدکنندگان هارد اکسترنال ممکن می باشد بعضی نرم‌افزارها یا این که محافظ‌های سخت‌افزاری به دیسک مشقت بار بیش تر کنند یا این که ممکن هست رخ ظاهری یک هارد اکسترنال را نسبت به هارد اکسترنال دیگر بیشتر بپسندید. امروزه هارد کامپیوتر اکسترنال ابزاری لازم به جهت آسان‌تر سپری کردن زندگی مدرن است. اهمیت همین حال، اهمیت توجه به تنوع هارد در بازار سخت افزار، گزینش یک هارد اکسترنال مناسب ممکن میباشد پاره ای طاقت فرسا باشد. هارد اکسترنال ADATA مدل HD330 یک هارد مقرون‌به‌صرفه و مجهز به فناوری حسگر بوده که برای توقف فعالیت درایو در زمان شناسایی شوک طراحی شده است. همین جور در سه رنگ و چهار ظرفیت از ۱ ترابایت تا ۵ ترابایت موجود است. یکی از بهترین منش هایی که شما می توانید برای مراقبت و حراست از اطلاعاتتان تعیین کنید، خرید کردن هارد اکسترنال است. خب صد رد صد گاهی اطلاعاتی در کامپیوتر یا لپ تاپداریم که میترسیم داده ها بپرد یا این که به هر عاملی از دست برود‌. در این رخ خیالتان سهل وآسان است که درصورتیکه به هر علتی آن اطلاعات نیز از میان رفت شما نسخه برداری شده ان را هارد اکسترنال ذخیره کرده اید. اصلی یک نسخه برداری پیست ساده می توانید داده ها را در هارد اکسترنال انتقال دهید. در صورتی که میخواهید بدانید که آیا‌ هارد اکسترنال به موبایل وصل می‌شود یا این که نه؟ باید بگوییم این فعالیت قابلیت و امکان پذیر است. احتمالاً می‌پرسید چرا‌ هارد اکسترنال به تلفن همراه وصل نمی‌شود؟ به این استدلال که باتری گوشی شما نمی تواند منشاء انرژی کافی برای‌ هارد اکسترنال را تولید کند.

هارد اکسترنال ای داده کلیدی گنجایش دو ترابایت Adata HD710 Pro External HDD 2Tb

بعد از خرید هر متاع از شرکت دیدنگار، ارسال به جهت تهران 24 ساعت هست و به جهت شهرستان‌ها 2 تا 3 روز کاری دوران می‌برد. دانشجوی ترم آخر کامپیوتر بودم که حساس دستی خالی و به کمک یکی از دوستانم عمل خویش را شروع کردیم. سال 1397 بود هارد اکسترنال وسترن دیجیتال 4 ترابایت که کالی بویز دارای عشقی که چاشنی عمل خویش قرار دیتا بودیم پر توان در اینترنت ظاهر شد. از همان لحظه اول هدف خویش را تولید بهترین محتوای آموزشی قرار دادیم و فقط حمایت های صمیمی و گرم شما بود که ما را در همین خط مش ثابت گام کرد. مدل HD710M Pro وقتی که درب پورت USB به طور کامل بسته باشد، ضد گرد و غبار و آب است. به کارگیری از مطالب مغازه اینترنتی وب متاع تنها به جهت مقاصد غیرتجاری و حساس ذکر منشا بلامانع است. منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل معین کنید. در هر نگرش می توانید حداکثر 5 گزینه نقاط قوت و ضعف محصول را تصویب کنید. ذخیره نام، آدرس اینترنتی و وب سایت من در مرورگر به جهت زمانی که مجدد دیدگاهی می‌نویسم. برخی فروشندگان این هارد های اکسترنال را هارد دیسک های صنعتی می نامد و معمولا فضای ذخیره سازی بالاتری نسبت به سایر هارد های اکسترنال دارند. همین نوع از تجهیزات ذخیره سازی به دو دسته هارد اکسترنال قابل حمل و هارد اکسترنال رومیزی تقسیم می‌شوند. اگر کامپیوتر و یا لپ تاپ شما مهم پورت Thunderbolt 3 میباشد و از لحاظ بودجه مشکلی ندارید،Samsung X5 Thunderbolt 3 می تواند انتخاب مهربانی باشد.

هارد اکسترنال ارزان

هارد دیسک‌های اکسترنال بخاطر قطعات متحرکی که دارا‌هستند دچار خرابی می‌شوند. یک نقص‌ کوچک در چرخش هارد می‌تواند به اندازه به اندازه ایراد تولید کند و هارد بوسیله سیستم شناسایی نشود. همه هاردهای اینترنال و اکسترنال دیر یا زود می‌میرند ولی این بدان معنا نمی باشد که همگی آن ها به یک مقدار در معرض هلاکت قرار می‌گیرد. میانگین طول عمر یک هارد ۶ سال هست بطوری که ۵۰ % هاردها تا ۶ سال زنده می‌مانند. هارد اکسترنال جدید سامسونگ ،‌ هارد اکسترنال ال جی و‌ هارد اکسترنال شیائومی هم محصولاتی میباشند که توسط برندهای به نامِ حوزه تکنولوژی طراحی و عرضه شده‌اند. عمده وقت ها پاسخ سوالاتی مثل چرا‌ هارد اکسترنال شناخته نمیشود یا چرا‌ هارد اکسترنال در سیستم بالا نمی‌آید را بایستی در اتصال کابل‌ها کاوش کنید. کابل‌ هارد اکسترنال قابل حمل به طور معمول ظریف هست و درصورتیکه به صحت از آن محافظت نکنید، ممکن می باشد مبتلا قطعی شود. ولی عامل ها دیگری نیز بر روی شتاب قرائت و نوشتن‌ هارد اکسترنال تاثیر دارند. ولی به طور کلی برای آرشیو نمودن دیتاها شتاب 5400 بدور در دقیقه به اندازه می باشد و چنانچه میخواهید برای نقل و انتقال اطلاعات از‌ هارد اکسترنال به کار گیری کنید یا این که اطلاعات را روی‌ هارد ویرایش کنید، به دنبال سرعت 7200 دور بر دقیقه باشید. انواع‌ هارد اکسترنال 2 ترابایت و عمده را می‌توانید به تیتر هادرهای رومیزی تهیه نمایید تا دردسری برای ارتقاء حجم سیستم رایانه‌ای خود نداشته باشید. بامیلو آی تی، يک ده سال پس از آغاز فعاليت، دارای داشتن مراکز توزيع در سراسر کشور قابلیت و امکان تحويل محصول را به‌صورت رايگان (در گزینه خريدهاي بيش از 3میلیون تومان) در همان روز ثبت توصیه آماده کرده است. متداول ترین دسته این جور که معمولا حیاتی ظرفیت های کوچک ساخت شده و اهمیت یک کابل USB یا Type-C به رایانه شما متصل می شود. صد رد صد قبل از ثبت پیشنهاد خرید کردن یا این که اعلام استعلام ارزش ، موجودی و بها روز را کلیدی بخش فروش تکنوسان تحلیل کنید. خلاصه‌وار که کاربرد همین هاردها در داده سنتر (مرکز داده) هست و از ویژگی‌های مهم همین هارد ادامه دادن به عمل خود در گرمای بالا و دو پردازنده بودن آن است.

هارد اکسترنال ترنسند Transcend 25M3 4TB

این جنس حساس طراحی زیبا و خاصی می باشد که در رنگ های متنوعی ایجاد شده می باشد و جوابگوی سلایق اشخاص می باشد. بدلیل استفاده از پورت USB 3.2 در همین فرآورده ، براحتی می توانید در کمترین... هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book یکی از محبوب ترین محصولات کمپانی وسترن دیجیتال در بازارهای جهانی می باشد. شما می‌توانید داده ها و قیمت هارد اکسترنال آیتم نظر خود را از دکان اینترنتی اگزو مشاهده و آنگاه هارد انتخابیتان را اهمیت ضمانت اصالت متاع از اگزو خریداری کنید. هارد دیسک وسترن دیجیتال المنتز نیازی به آداپتور و یا منبع تغذیه جداگانه ندارد، زیرا حاذق میباشد برق مصرفی خود را از همان پورت USB که از روش آن به کامپیوتر و یا لپ‌تاپ متصل می‌شود تامین کند. فقط کافی می باشد شما رابط آن را به پورت USB کامپیوتر و یا لپ‌تاپ خود متصل نمائید و سوای نیاز به کارگزاشتن هیچ نرم‌افزار و یا درایور خاصی از آن به آسانی استعمال نمایید. در رایانه ها طاقت فرسا افزاری وجود داراست که می توانیم داده های خویش مانند عکس، فیلم، موسیقی، فیلم و غیره را در آن نگهداری و ذخیره کنیم و به این عامل آن دشوار افزار به تیتر هارد دیسک داخلی شناخته می شود. همین حافظه مهم شناخته شده میباشد زیرا حافظه ای است که می توانیم در داخل کامپیوتر پیدا کنیم چرا که یک هارد دیسک داخلی در درون کامپیوتر قرار دیتا شده است. اما در حالا حاضر‌ هارد اکسترنال اهمیت حجم قلیل نمی‌تواند داده ها زیادی را در خود ذخیره کند؛ مگر این که دیتاها شما اسنادی در قالب ورد و اکسل باشد. حافظه SSD به عامل فناوری متعدد و مدرن خویش سرعت فراوان بیشتر و گاه تا ده‌ها برابر هارد دیسک دارد. هاردهای اکسترنال ضد ضربه عموما فقط در وضعیت خاموش بودن و به کار گیری نشدن در برابر ضربه و شوک مقاوم هستند. همینطور هاردهای ضد آب هم بسته به مدل آن ها عموما فقط در موقعیت بسته شدن خوب درگاه USB ضد آب هستند. امروزه حیاتی توجه به پیشرفت فناوری ، نشانه گر مموری هایی حساس حجم های به میزان یا حتی عمده از هارد دیسک ها به بازار آمده، البته فلش مموری های حجم بالا از هارد دیسکی دارای به عبارتی حجم گرانتر است.

هارددیسک نظامی ضدضربه، ضدآب HD710M Pro ای‌دیتا

اطلاعات مورد نیاز تحت را وارد نمائید تا در اسرع وقت با شما جهت مشاوره رایگان تماس گرفته شود. T5از طرز درگاه‌هایUSB 3.1 Type-C و Type-Aمتصل می شود و کلیدی سیستم‌عامل‌هایWindows ، Mac و Androidسازگاری دارد،علاوه بر این، می تواندبا استعمال از رمزگذاری سخت افزاری نوعAES 256-bit امنیت داده ها شما را تضمین کند. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اهمیت فروش محصولات آی تی و ... در این صورت، کمپانی ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا این که آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت. دارای برداشتن تیک مورد «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما زیر پوشش بیمه قرار نمی گیرد.

هارد اکسترنال LaCie STFR5000800 5 TB Rugged Mini USB 3.1-ارسال 7 الی 10 روز کاری

زیرا در آینده‌ای نه‌چندان دور، این پورت جایگزین دیگر پورت‌های سابق می‌شود. با استعمال از کابل Y شکل USB، اقتدار حتمی برای شروع به عمل هارد اکسترنال دیجی کالا از نحوه پاوربانک تامین میگردد و داده ها از سر دیگر کابل به تلفن همراه جهت دهی می‌شوند. وزن بخش اعظم هارد HD830 به معنا شتاب عمده بوده و پوشش فلزی آن سبب انتقال ضربه بیشتر، در زمان افتادن می‌شود. با همین حال، HD830 زیاد مقاوم‌تر در برابر شکستگی بوده و به جهت تحمل وزن بیش از ۳ تن طراحی شده است. کلیدی خرید کردن هارد اکسترنال در اصفهان تجربه خریدی مطمئن و ایمن را داشته باشید. تفاوت اصلی در بین یک هارد اینترنال و هارد اکسترنال در نهایت به مکان آن بستگی دارد. هارد اکسترنال دستگاهی هست که برای ساخت فضای ذخیره‌سازی تقریبا فوری و بدون نیاز به گشوده نمودن هارد اینترنال کامپیوتر و تولید نسخه‌ی جدید اطلاق می‌شود. شما می‌توانید استعمال ساده‌تری از یک هارد اکسترنال داشته باشید، در حالی که چنین موضوعی در آیتم یک هارد اینترنال صحت نمی‌کند. هارد اکسترنال یک دستگاه قابل حمل میباشد که غالبا برای ذخیره داده‌هایی مانند عکس، فیلم و اسناد آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد. در صورتی که شما پوشه هایی دارید که حجیم میباشند و صرفا قصد ذخیره سازی آن ها را دارید و شتاب انتقال بالا برای شما اساسی ندارد، مناسب ترین مورد به جهت شما خرید کردن هارد اکسترنال است. در مطلب “بهترین هارد اکسترنال به جهت آرشیو” بهترین هاردهای اکسترنال آداپتوری را معرفی کردیم، در همین مطلب نیز بهترین هاردهای اکسترنال مطلوب لپ تاپ را که از نوع بدون آداپتور هستند معرفی می‌کنیم. هارددیسک اکسترنال «My Passport» محصولی از شرکت «وسترن دیجیتال» می باشد که از روش رابط USB3.0 به رایانه‌ی شما متصل می‌شود و شما را در ذخیره‌سازی دیتاها اهمیت شتاب ملازمت و همراهی می‌کند. ظرفیت همین هارددیسک یک ترابایت هست و به جهت کاربرانی ‌که اطلاعات متعددی به جهت ذخیره‌سازی دارند، گزینه‌ی مضاعف مناسبی است. هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport اساسی همگی سیستم‌عامل‌های رایج ازجمله‌ نسخه‌های گوناگون سیستم‌عامل ویندوز سازگار است. هارددیسک اکسترنال My Passport در رنگ‌های متفاوتی ارائه شده که دارای توجه به هر سلیقه‌ای حق گزینش قابل قبولی وجود خواهد داشت. شما می بایست آلودگی و گرد و غبار را به دستکم برسانید و تهویه هوا را حداکثر کنید. در مقال، اگر طول عمر، شتاب جابجایی دیتاها و مقاومت برای شما حیاتی هست و حصر بودجه ندارید خرید کردن SSD پیشنهاد می‌شود. کلیه حقوق دنیوی و معنوی همین وب تارنما به جهت شرکت فارِس آتیه روش سپید ( دکان آنلاین عجم بازار ) محفوظ می باشد. این گروه تغییرات زیادی در خریدار مداری، خدمات پس از فروش و ورود محصولات حرفه ای به همین صنعت به وجود آورده است. حتی هنگامی که از همین کابل به کارگیری می‌کنید هم احتمال جراحت داده ها به صفر نمی‌رسد و اگر اطلاعات شما کلیدی و کلیدی هستند می‌بایست تدابیر واجب برای تحلیل صحت و اضافه کردن قابلیت و امکان بازیابی اطلاعات را در حیث داشته باشید. در طرف دیگر SSD ابزاری الکترونیکی هست که سوای نیاز به قطعات مکانیکی، دیتاها را در خویش حفظ می‌کند. رابطی که از آن برای اتصال همین هارد به سیستم استعمال شده میباشد USB می باشد که در شکل نیاز مخاطبان می توانند آن را وصل کرده و یا این که جداسازی نمایند. ولی نا گفته نماند همین گونه از هارد اکسترنال وسترن دیجیتال از ظرفیت های متعدد دیگری نیز برخوردار شده که اصلی مراجعه به فروشگاه ما می توانید دسته مورد لحاظ خود را انتخاب و خرید نمایید. وسترن ديجيتال یکی از از بزرگ‌ترين توليدكننده‌های‌ هاردديسک در دنيا براي مصارف گوناگون می‌باشد. هنگامی کلام از كيفيت درايوهای ذخيره‌سازی پيش می‌آيد، كمتر كسی است كه در آیتم قطعات كامپيوتر اطلاع داشته باشد و هارددیسک اکسترنال وسترن ديجيتال را نشناسد. شركت وسترن دیجیتال از سال 1970 ميلادی آغاز به کار كرد و در زمينه شبكه و همچنين درايوهای ذخيره‌سازی شناخته شد ویکی از بهترین برند‌های هارد اکسترنال WD بوده است. اگر قصد خرید کردن هارد اکسترنال در اصفهان را دارید و از جمله کسانی می‌باشید که قبل از خرید به بررسی برندها می پردازید، می بایست بگوییم همین قسمت ویژه شما است. البته حتی اگر به جور مارک نیز حیاتی نمی بدهید خوب تر است تا کلیدی بهترین برندهای هارد اکسترنال آشنا شوید، و از آن اطلاع یابید، چون در خرید کردن هارد اکسترنال بسیار به شما امداد می نماید و راهنمای کار شما خواهد بود. از طرفی اهمیت اعتنا به این‌که امکان سرقت و یا پاک شدن و از میان رفتن دیتاها دارای شما در لپ تاپ وجود دارد، پس ضروری می باشد اطلاعات خویش را در محل امنی ذخیره نمایید، و این محل می تواند هارد اکسترنال شما باشد. حساس دقت به اینکه سیستم های فردی و کامپیوترها حافظه محدودی دارند و آن گاه از گذشت مدتی حافظه آن‌ها پر می شود، نیاز میباشد تا هر شخصی یک هارد اکسترنال به جهت خویش خریداری نماید. هارد اکسترنال یک طاقت فرسا افزار کوچک، قابل حمل و سبک می باشد که از طرز پوشه USB می تواند به سیستم شما وصل شود و اطلاعات شما در خویش ذخیره سازی کند.
آخرین مطالب