قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن ارزان را فقط از منبع با اعتبار خود دریافت کنید و با خیالی آسوده خرید نمایید.لوله پلی اتیلن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 دی 1399

قیمت لوله پلی اتیلن ارزان را فقط از منبع با اعتبار خود دریافت کنید و با خیالی آسوده خرید نمایید.

لوله پلی اتیلن حدود 70 سال است که در صنایع مختلف در اروپا و سپس در ایالات متحده مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های فعلی آن شامل انتقال آب (سیستم های تأمین آب ، آبیاری تحت فشار و غیره) ، انتقال و انتقال مایعات شیمیایی ، خنک کننده ها و مایعات گرم کننده ، قطعات مختلف مورد استفاده در صنعت خودرو ، استفاده به عنوان پوشش محافظ و عایق قدرت و فیبر کابلها او از نور و کاربردهای مختلف دیگر اشاره کرد.

لوله پلی اتیلن تک جداره از آن دسته لوله هایی است که می تواند در فشارهای بین 2 تا 40 اتمسفر (بسته به مواد اولیه و قطر و ضخامت لوله) در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. خصوصیات منحصر به فرد لوله های پلی اتیلن در مقایسه با انواع دیگر لوله ها (فولاد ، آزبست و ...) باعث شده است که میزان رشد استفاده از این لوله ها در شبکه های آبرسانی و توزیع و سیستم های آبیاری تحت فشار بسیار بیشتر از سایر موارد باشد. مصرف لوله های پلی اتیلن به مرور زمان افزایش قابل توجهی پیدا کرده و این رشد فزاینده به دلیل استفاده از فناوری های جدید در تولید مواد اولیه با کیفیت بهتر منجر به ظهور نسل جدیدی از لوله های پلی اتیلن با کیفیت بالا شده است.

لوله PE

مواد اولیه برای لوله های پلی اتیلن

پلی اتیلن از هیدروکربن اتیلن در دمای بالا و فشار بسیار بالا تولید می شود. مارک های مصرفی برای تولید لوله های پلی اتیلن PE63 ، PE80 ، PE100 است. مواد PE 63 برای تولید لوله های پلی اتیلن چگالی کمتری نسبت به مواد جدید دارند و بنابراین وزن و ضخامت لوله های پلی اتیلن PE 63 را افزایش می دهند و هزینه تولید لوله های پلی اتیلن با مواد PE 63 بسیار بیشتر از جدیدتر است مواد. در نتیجه ، استفاده از این مواد اولیه دیگر توجیه اقتصادی ندارد و منسوخ شده است (اطلاعات تخصصی تر اینجا).

تولید کنندگان لوله های پلی اتیلن متوجه می شوند که با افزایش تراکم مواد اولیه حاصل از لوله های پلی اتیلن ، می توان لوله هایی با تحمل فشار بیشتر و هزینه کمتر ، با ضخامت و وزن کمتر تولید کرد. بنابراین ، استفاده از مواد PE 80 برای تولید لوله های پلی اتیلن آغاز شد. PE 100 یکی از جدیدترین مواد اولیه تولید لوله های پلی اتیلن است که جز component مواد با کیفیت و با کیفیت است و از سال 1990 در اروپا به عنوان یک کلاس مناسب در صنعت لوله سازی است. لوله پلی اتیلن PE 100 دارای تراکم بیشتر ، وزن و ضخامت کمتری است و می تواند فشار بیشتری را تحمل کند. در حال حاضر ، تولید لوله های پلی اتیلن با مواد اولیه PE 80 و PE 100 در ایران رایج است.

تخمگذار لوله های پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن که به اختصار HDPE یا پلی اتیلن سفت و سخت شناخته می شود ، به طور گسترده ای در کشاورزی ، آبیاری ، آبیاری ، پوشش و پوشش و انتقال گاز استفاده می شود. اینها شامل برنامه های زیر است:

استفاده در شبکه های آبرسانی شهری و روستایی

استفاده در شبکه های فاضلاب شهری و روستایی

استفاده در شبکه های گازرسانی

استفاده در شبکه ها و سیستم های تخلیه

سیستم های صنعتی برای انتقال مایعات و فاضلاب

سیستم های آبیاری تحت فشار (دستگاه قطره ای و اسپری)

به عنوان پوششی برای کابلهای مخابراتی ، کابلهای برق و فیبرهای نوری

و سایر کاربردهای لوله های پلی اتیلن

مزایای استفاده از لوله و اتصالات پلی اتیلن

لوله ها و اتصالات پلی اتیلن می تواند بهترین انتخاب برای سیستم های انتقال مایعات در پروژه های مختلف صنعتی ، نیروگاه ها ، خطوط فاضلاب ، سیستم های آبیاری قطره ای و بارانی ، خطوط لوله گاز ، شبکه های آب و شبکه های آبرسانی باشد. از جمله مزایای لوله پلی اتیلن موارد زیر است:

اتصال آسان

انعطاف پذیری بالا

نصب آسان ، سریع و ارزان لوله و اتصالات پلی اتیلن

عمر طولانی لوله پلی اتیلن و کاهش هزینه های نگهداری

مقاومت در برابر خوردگی و اثرات مواد شیمیایی مختلف

ضریب اصطکاک کم پلی اتیلن و پایداری آن در حین استفاده

لوله پلی اتیلن بهداشتی و غیر سمی (مناسب برای آب آشامیدنی)

وجود اندازه های مختلف لوله و اتصالات پلی اتیلن

مقاومت در برابر اشعه خورشید و اشعه ماورا بنفش

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن