نرم افزار سپیدار چیست؟ | مهمترین ویژگی های نرم افزار سپیدار

  هر شرکت و سازمانی در روند متفاوت کسب و کارشان دارای بحران های مختلفی رو به رو میشن. یکی از مهمترین همی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 شهریور 1400

 

هر شرکت و سازمانی در روند متفاوت کسب و کارشان دارای بحران های مختلفی رو به رو میشن. یکی از مهمترین همین معضل های رئیس مالی و رئیس حسابداری کمپانی ها، ایراداتی مانند مدیریت وجوه نقد و گزارش گیری های مختلف، پایان سال مالی، پرداخت حقوق کارکنان و بررسی طولانی تر حقوق، مدیریت چک ها و مشکلاتی از این قبیل.

نرم افزار سپیدار چیست؟ این نرم افزار چه ویژگی هایی دارد. در ادامه این مقاله با ویژگی های مهم این نرم افزار آشنا می‌شوید.

مهمترین خصوصیت های نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم:

در لیست پایین سعی کردیم چندتا از با اهمیت ترین خصوصیت‌های نرم افزار حسابداری سپیدار رو مهیا کنیم تا بتونید با بقیه نرم افزار های حسابداری مقایسه کنید.

·         نصب و راه اندازی  سریع در کمترین زمان ممکن 

·         اخذ ساده اشکال گزارش های مروری و نمودارهای مدیریتی. تنوع گزارش ها در فرمت های   Text، PDF، Excel، Word

·         سپیدار با رعایت استانداردهای جهانی ارتباط با کمپانی های خارجی را تسهیل کرده است. در سپیدار امکان به کار گیری از چند زبان و چند ارزی وجود دارد.

·         سپیدار با یکپارچگی در میان سیستم های خودش باعث سرعت بخشیدن به به حرفه و کار شما می‌شود.

·         سیپدار شما رو همواره به روز و با آخرین تغییرات منطبق می‌کند. گزارش های متفاوتی مانند ارزش افزوده، مالیات حقوق، گزارش های خرید و فروش فصلی و بیمه تامین اجتماعی در سپیدار تعریف شده و تغییرات آن توسط باشگاه مشتریان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

آسودگی در کار با نرم افزار سپیدار سیستم

سیپدار مدام تلاش داشته که پیشرفته ترین امکانات رو در ساده ترین موقعیت ممکن در اختیار مشتریان خودش قرار بده تا بتونین با به کار گیری از نرم افزار سپیدار دغدغه های مالی خودتون رو از بین ببرید و از مدیریت کسب و کارتون لذت ببرید. سپیدار با ظاهری ساده ولی پیشرفته و امکاناتی نظیر گزارش گیری در فرمت های مختلف، نصب و راه اندازی ساده، پشتیبانی همه روزه، مدیریت مالی رو برای مدیران کسب و کارها آسوده کرده است.

نرم افزار سپیدار پیشرفته و قوی، البته کاربری ساده

نرم افزار حسابداری سپیدار با کد گذاری مناسب، نوشتن به موقع دفاتر رسمی به صورت تجمیعی یا روزانه، تنظیم و آماده سازی گزارش های قانونی ترازنامه، صورت حساب سود و زیان و تهیه گزارش های متنوع بدون نیاز به اتلاف وقت، کار رو برای حسابدار ها، مدیران و موسسه های مالی آسان و سریع کرده است.

با نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم شما میتونید به شکل اتوماتیک حساب های سود و زیان رو انجام بدید و صادر شدن سندهای افتتاحیه و اختتامیه و عملیات های پایان سال مالی رو در کمترین زمان و به راحتی و آسودگی انجام بدید.

برخی دیگر از امکانات پیشرفته نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم:

·         انواع کدگذاری پیش فرض مناسب بازرگانی ها، تولیدی ها، شرکت های خدماتی و پیمانکاری

·         تحریر دفاتر رسمی در ساده ترین شکل ممکن

·         انجام اتوماتیک عملیات های پر حجم و وقت گیر پایان سال مالی

·         گزارش های گردش حساب و باقی‌مانده حساب در سطح ها به تفکیک و به شکل دلخواه 

·         پیوست ضمیمه به مدرک های حسابداری

·         تبدیل ارز ها و واحد های پولی متعدد و ارز پایه در عملیات های تجاری و صدور گواهی تسعیر ارز

 

آخرین مطالب