نصب و راه‌اندازی آمپلی فایر و سیستم صوتی مجله اینترنتی IC2000

آمپلی ها یک نوع نیست که به فرض شما بگویید من برای سیستم خودم یک آمپلی فایر میخوام خیر باید بر پایه قدرت مورد ل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 دی 1401
آمپلی ها یک نوع نیست که به فرض شما بگویید من برای سیستم خودم یک آمپلی فایر میخوام خیر باید بر پایه قدرت مورد لحاظ آن را تهیه و تنظیم نمایید که در ادامه این موضوع را بخش اعظم تحلیل خوا‌هیم کرد. برای صدای ناچیز اول تحلیل کنید که نیز دستگاه متصل و هم بلندگو واضح باشد و مقدار صدای باند خودرو هم فراوان باشد. مطمئن گردید که آیا دستگاه متصل در اکنون پخش یک فولدر آهنگ هست یا این که خیر.اگر دستگاه متصل عملکردها یا موقعیت های متفاوت دارد ، آنان را بر روی مورد ها مناسب تهیه کنید. زمانی که پوشه های آهنگ در رایانه شما در درحال حاضر پخش هستند ، تحلیل کنید که تنظیمات خروجی صدای رایانه ، نظیر تنظیمات Bluetooth و غیره ، به صدق تهیه شده باشد. درصورتیکه دستگاه شما به دستگاه بلوتوث متصل نمیباشد ، یکبار دیگر دستگاه متصل را حیاتی واحد جفت کنید. درصورتیکه دستگاه شما کلیدی به کارگیری از سیم متصل هست ، سیم را موقتاً از الکتریسیته قطع نمایید و آنگاه آن را محکم به ترمینال های دستگاه متصل و بلندگو متصل کنید. دسته‌بندی نشده بیایید کارمان را کلیدی بررسی گونه های گوناگون آمپلی فایر جی تی آر آغاز کنیم. آمپلی فایر به فرآورده مختص و مهمی گفته می شود که کیفیت صدای خروجی شما را تا حد فراوان متعددی افزایش می دهد. مطمئنا در حالا حاضر دسته های زیاد متعددی از طرح ها و ساختار های متفاوت آمپلی فایر جی تی آر در بازار موجود است و هر کدام از همین مدل ها یا ساختار ها، یک سری خصوصیت های یگانه و مخصوص به شخص نیز دارند. در دنیای سیستم های صوتی، به کارگیری از اشکال آمپلی فایر جی تی آر می تواند حساس بالایی داشته باشد. این جنس حاذق و حساس قیمت به شدت مالامال کاربرد بوده و شما می توانید از آن در سیستم های مختلفی نیز به کارگیری کنید. دیدنی هست بدانید که دسته ها و طرح های متعدد آمپلی فایر جی تی آر می توانند برای پروژه های گوناگون به شدت عالی و پر بازده باشند.

اتصال یک بلندگو به آمپلی فایر

در نتیجه، در گزینش گونه های آمپلی فایر جی تی آر مراقب باشید. بعد از نقطه تصمیم فوق، بایستی اساسی سیستم صوت خودرو، آشنایی مختصری داشت. در یک نگاه کلی درصورتیکه بخواهیم اجزای بخش اعظم سیستم صوتی خودرو برای ماشین های محدوده قیمتی بی آلایش را بیان کنیم، عبارتند از رادیو پخش، بلندگو یا این که باند یا اسپیکر، آمپلی فایر، ساب ووفرو توییتر. گونه های باندها، ساب ووفر، آمپلی فایر و … از پاراگراف موارد پیشنهادی به جهت کارگزاری می باشند. در این مقاله به معرفی آمپلی فایر 4 شبکه پرداختیم و چگونگی نصب آن را هم ابلاغ نمودیم. نیاز می باشد تا به جهت نصب سیستم صوتی خودروی خویش به فردی که در همین فعالیت تبحر به اندازه داراست مراجعه نمایید. این ایراد ناشی از ناهماهنگی مقدار وات پشتیبانی شده به وسیله آمپلی فایر داخلی و بلندگوهای سیستم است. به تیتر مثال تصور نمایید آمپلی فایر شما از حداکثر 25 وات پشتیبانی می‌کند؛ در حالی که بلندگوهای سیستم صوتی خودروی شما 50 وات است. در این حالت طبیعی هست که شما نیمی از گنجایش سیستم صوتی خویش را از دست خواهید داد؛ و به نوعی بلندگوها قادر به ارائه کل گنجایش خود نیستند.
  • در ضمن در همین مداری که من به جهت شما طراحی کردم یه پل دیود وجود داره که می بایست جریان اون مهم حداکثر جریان ترانس برابر باشه به عنوان مثال اگه ترانستون سه آمپریه صد رد صد پل دیودتونم سه آمپری یا بخش اعظم باشه.
  • برای یادگیری تمام شغل کارگزاری ضبط و باند خودرو علاقمند هستید و می خواهید همین رشته را یاد بگیرید در زمان آموزش کارگزاشتن ضبط و باند ماشین مجتمع فنی پایتخت کمپانی کنید.
  • رنگ فرستادن سیگنال های موجود در مانیتور ها به خروجی هدفون است.
  • همچنین در آیتم مشکلات خاص گونه های آمپلی فایر حرف خوا‌هیم کرد.
  • این یک نحوه معمول در دربین عشق و علاقه مندان به صدای حاذق اتومبیل می باشد که می خواهند به جای هزینه به جهت تعویض بلندگوها به طور مجانی از همین شیوه به کارگیری کنند.
می توانید از مدارات حذف نویز هم به کارگیری کنید البته در شرایط عادی وجود نویز در خروجی ترانس منطقی نمی باشد و می بایست علت وجود نویز را پیدا کنید. امیدواریم به کمک خداوند بتوانیم در اسرع وقت جوابگوی نیاز همه بازدیدکنندگان عزیز سایت تهران کیت باشیم. اعتنا داشته باشید که مهمترین معضل امروزه در بازار یافتن متاع با است چرا که در تراز نخستین و فارغ از آزمایش قدرت واقعی بلندگوها فقط از بر روی مشخصات ذکر شده به جهت آنان قابل استخراج میباشد . اسپیکرها سیم هایی در پشت و جلو خویش دارا‌هستند که باید همین سیم ها به صدق به اسپیکر وصل شوند. در سطح بعدی شما بایستی سیم کشی از آمپلی فایر به سمت باتری را انجام دهید و سپس از آن می بایست فیوز داخلی در سیم الکتریسیته حساس را کارگزاشتن نموده و به محکم نمودن اتصالات و سرپوش ها اقدام نمایید. در طبقه سوم پری آمپلی فایر را می بینید که شامل مقاومتها ، آی سی های اپ امپ ، تعدادی ولوم ،فیش Rca ، دکمه کشویی و یکسری کانکتور می باشد . مدل اتصالات در محل ورود و خروجی آمپلی فایر تماما متعدد است. همین نکته را هم باید در نظر داشت که به جهت نمونه یک آمپلی فایر که دارای خروجی صدا مهم اقتدار 100 وات در هر شبکه میباشد می تواند حجم صدایی 2 برابر نسبت به آمپلی فایر 10 وات را ساخت کند.

تقویت‌کننده‌های فرکانس صدا

اغلب تولیدکنندگان اسپیکر هر دو مورد این مقادیر را به خریداران ارائه می‌کنند. هر دو هم نقش فراوان مهمی را در درست گزینش اسپیکر ایفا می‌کنند. ممکن است در استودیو یا این که در محفظه کار خویش آمپلی‌فایری داشته باشید که به صورت معمولی ۵۰ وات اقتدار دارد البته به قدرت پیک ۱۵۰ وات تهیدست باشد. در نتیجه شما به اسپیکری حیاتی مشخصات RMS ۵۰ وات و قدرت پیک ۱۵۰ وات نیازمند خواهید بود.

ماژول آمپلی فایر XH-M139 استریو 2x50W+ساب 100W

سوراخ موتور را ببندید تا آب از سیم الکتریسیته و باطن اتومبیل نریزد. تقویت کننده 4 کاناله را در یک قسمت خشک و با تهویه مطلوب مانند صندوق عقب قرار دهید. یک فیوز حساس درجه به اندازه که در یک محافظ فیوز حفظ می شود، از کابل الکتریسیته مثبت محافظت می کند. چنانچه مشکلی نظیر اتصال کوتاه رخ دهد، فیوز منفجر می شود و از تولید آتش سوزی مراقبت می کند.

آمپلی فایر 4 نتورک دی‌ ام‌ اس جور DNS D4100H

به عنوان مثال ، یک آمپلی فایر 4 کاناله می تواند به یک آمپلی فایر 2 یا این که 3 کانالی تبدیل شود و یک آمپلی فایر 5 کانالی می تواند به شبکه های کمتری متصل شود تا بلندگوها و ساب ووفرهای حاذق تری را راه اندازی کند. ولی روش پل زدن آمپلی فایر به این راحتی نیست که پایانه سیم‌ها را دو تا یکی از کرده و حجم صدا ارتقا پیدا کند. برای اینکار نیازی به سیم کشی پیچیده نیست، البته یک‌سری نکته حساس وجود داراست که باید قبل از پر‌نور نمودن الکتریسیته از صحیح بودن طرز پل زنی آن اطمینان حاصل کنید.

بهترین برند آمپلی فایر اتومبیل های اهل ایران و خارجی

بنابراین برای این‌که ترانزیستورهای خروجی شروع به جهت دهی هر نصفه از شکل موج نمایند (مثبت و منفی)، نیاز دارند که ولتاژ بیس-امیتر عمده از افت ولتاژ 0.7V مستقیم باشد که برای شروع جهت دهی ترانزیستور دو قطبی استاندارد اضطراری است. اصلی این حال، اصلی تغییر تحول وضعیت همین ولتاژ بایاس بیس، می‌توان از یک تقویت کننده در یک وضعیت تقویت غیر از موقعیت بازتولید تام شکل موج، به کارگیری کرد. کلیدی بیشتر نمودن ولتاژ بایاس بیس به تقویت کننده، می‌توان دامنه‌ها و حالت‌های متعدد عملکردی را به دست آورد که براساس طبقه بندی آنها جور بندی می‌شود. این حالت‌های مختلف کارایی عمده اصلی اسم کلاس‌های تقویت کننده شناخته می‌شوند. دقت داشته باشید که برای بهره توان می‌توانید اقتدار به دست آمده در خروجی را بر قدرت به دست آمده در محل ورود تقسیم کنید.

جبران فرکانس خارجی در آپ امپ

میکروفون های امنی دایرکشنال گاهی اوقات برای ضبط ارکست نیز استفاده می شوند البته در استودیوهای خانگی هم زیاد موءثر هستند. در پاسخ به این سوال می اقتدار جواب های بخش اعظمی مطرح کرد و از بعدها متنوعی آن را آیتم تحلیل قرار بخشید پیجینگ برنا پردازش البته اهمیت ترین و ساده ترین توضیحی که وجود داراست را می تواند تقویت سیگنال های صوتی و رساندن آن ها به مرحله لطف براش قابل پخش بودن تعریف و تمجید کرد. در سیستمهای صوتی اصلی میزان مرغوب بودن مناسب از خازنهای پلی کربنات (عدسی) به کارگیری نمیشود. ممکن میباشد علت این نویز تخریب سیگنال در عاقبت تداخل RF باشد. اساسا کابلِ آنتن فارغ از محافظ یا این که سیمی که بیش از حد به آنتن نزدیک است، موجب تداخل الکترو مغناطیسی می‌شود. در بخش اعظم مواقع می بایست از همان کابلی که به جهت اتصال آمپلی‌فایر به باطری به کار گیری کردید برای اتصال زمینی هم استفاده کنید، ولی ارتفاع سیم زمینی شما نیاز نمیباشد به‌اندازه طول کابل الکتریسیته شما باشد.

مشخصات فنی خودرو

اینطور به لحاظ میرسه که شما نیاز به یک ساب ووفر داشته باشید. در واقع شما نباید از باندهای بیضی انتظار ۱ ساب ووفر را داشته باشید به برهان اینکه بیس های شدیدی که اسپیکر شما در ارتفاع دانی مدت منجر از در میان رفتن سراند و ویس کویل و توییتر می شود. من ماشین صفر خریدم پارس نمایندگی میوه اگه باند وظبت عوض کنم گارانتی برق اتومبیل باطل میشه. به عبارت دیگر انرژی آمپلی فایر را به تک کانال اختصاص می‌دهید و اثر فوق‌العاده دارد. بلندگو‌ها را به حرکت در اورد این گونه امپلی فایر‌ها ممکن هست تعدادی نتورک و یا تک کانال باشند.

رفع مشکلات همگانی ویدئو کنفرانس

همانطوری که در رخ فوق ملاحظه می نمایید یک آمپلی فایر خودرو به سه طبقه کلی تقسیم می شود که ابتدار هر کدام را معرفی می کنیم و آن گاه جداگانه هر نصیب را گزینه باز‌نگری قرار می دهیم. دو نتورک استریو این آمپلی فایر مربوط می شود به بلندگو های فول رنج یا میدرنج و توییتر و نتورک سوم نیز به یک ساب ووفر اختصاص دارد. اتصال خروجی نیز کلیدی به کارگیری از اتصال پیچی و یا این که فیش های موزی (اسپیکون) صورت می گیرد. در حالت پیچی، کابل های باند تحت فیش های خروجی پیچی رخ آمپلی فایر قرار دیتا و پس از آن پیچ ها سفت کرده و اتصال برقرار می شود. همینطور بایستی کانال‌های آمپلی فایر بریج خود را به صحت تنظیم کنید. بیشتر آمپلی فایرها با یک خصوصیت متقاطع داخلی میباشند که به شما امکان می دهد تا گذر بالا ، کل پیروزی یا این که تحت گذر را تنظیم نمایید و تا وقتی که صدای دلخواه خود را دریافت نکنید بایستی امتحان و اشتباه کنید. اما در وضعیت کلی می بایست کلیه ورودی های آمپلی فایر چک کردن بشوند تا معلوم شود که اتصال کوتاهی میان دو سرو ورودیها وجود نداشته باشد. و در صورتیکه نتوانستید نسب به از بین بردن آن اقدام کنید واجب میباشد تا رفع آن به گارانتی مراجعه نمایید. یکی از خدماتی که گارانتی به عنوان تمیرگاه تخصصی آمپلی فایر ارائه می دهد، تعمیر آمپلی فایر در محل است.
آخرین مطالب