نقش شاتون و پیستون خودرو و نشانه های خرابی

این قطعه حرکت خطی پیستون را به حرکت چرخشی میل لنگ تبدیل میکند. تعداد پیستون موتور خودرو: بر شالوده طریق چیدمان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 بهمن 1400
این قطعه حرکت خطی پیستون را به حرکت چرخشی میل لنگ تبدیل میکند. تعداد پیستون موتور خودرو: بر شالوده طریق چیدمان موتورها به دودسته خطی V شکل تقسیم می شوند که هر یک از همین آرایشها اساسی سیلندرهایی میباشند که به تعداد سیلندرها پیستون در باطن آن کارگزاری میگردد. در شکل جدا شدن این خنك كاري پیستون بر اثر حرارت حاصل از احتراق منبسط شده و حیاتی تراز داخلي بوش تماس پیدا مي كند. پیستون یکی از از قطعات متحرک و با موتور هست که در باطن سیلندر به طور متناوب حرکت رفت و برگشتی انجام داده تا چهار مرحله اهمیت چرخه یعنی مکش ، جرم ، احتراق - انبساط و تخلیه ( خروج دود) شکل گیرد. همین رینگ عمل عده کردن روغن از دیواره سیلندر را به جهت جلوگیری از رخنه آن به گوشه و کنار احتراق به یاری رینگ حجمی تکمیل می‌نماید و اگر رینگ جرم جمع نمودن روغن را ناقص انجام داده باشد رینگ روغن آن را تمام میکند. نیمه بالای یاتاقان ها به قطعه موتور کارگزاشتن است و نصفه زیر در محیط های یاتاقان ها حساس که به قطعه موتور پیچ شده اند قرار دارد. موتورهای پیستونی به نظر ساختار مشابه حیاتی پمپ های پیستونی می باشند. موتورهای پیستونی می توانند از جور جابجایی ثابت و یا این که جابجایی متغییر باشند. این پیستونها به جهت موتورهای کوچک و موتورسیکلتها به کار گیری شده و به دلیل ماهیت کارایی موتورهای دو زمانه، در معرض بارهای شدید مکانیکی و حرارتی قرار میگیرند. از چدن یا فولاد غالبا در ساختار پیستونهای موتورهای سنگین که به شتاب دوچندان و شتاب آنی نیاز ندارند به کارگیری میشود. استفاده ناصحیح از پیستون و مشتقاتش میتواند از مواقعی مثل نقص‌ در سیستم روغنکاری، به کارگیری از روغن نامناسب به جهت خودرو، وجود مشکل در سیستم خنککاری و رانندگی دارای بدور موتور بالا به مدت طولانی نشات بگیرد. در این مقاله قصد داریم به جهت شناخت بیشتر شما دارای پیستون به عنوان یک راننده فن ای بپردازیم و از عملکرد و کالا و انواع آن تا عوارض فساد و علامت های آن سخن کنیم. امروز میخواهیم کاملترین نوشته در مورد این قطعه دوچندان اساسی را در تراز وب ایران بررسی نماییم . رینگ روغني كه در قسمت تحت پیستون قرار مي گیرد,وظیفه توده آوري روغن هاي اضافي از روي سطح بوش را دارد. وقتی تسمه تایم ببرد، ریتم باز و بسته شدن سوپاپ ها بهم میریزد و اگر دور موتور بالا باشد، بسته به طراحی موتور به احتمال دوچندان سوپاپ اساسی مرحله رویی پیستون عکس العمل می نماید و غیر از شکسته شدن خویش سوپاپ منجر جراحت دیدن پیستون نیز میشود. چنانچه پیستون پهن یا این که قطر بزرگ را کنار پیستون حیاتی قطر زیاد قلیل قرار دهیم ( شاتون یک ترازو باشد ) , شاهد همین خواهید بود که توان تولیدی زیاد زیادتر از اقتدار پیستون لاغر می باشد . اگر شما هر جور سوالی در رابطه مهم کجا و روش استعمال از قیمت پیستون ژاپنی پراید دارید، می توانید دارای ما در برگه وب تماس بگیرید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن