یک کتاب درسی طرح دعوی در دادگاه: بوستون ناشر شکایت کالیفرنیا رقیب بیش از گفته purloined تکرار فروش و اسرار است که آنها را نگه داشته

K-12 ناشر کتاب Houghton Mifflin Harcourt مستقر در خیابان های مرکز شهر است که متهم سابق فروش exec که شروع به پر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

K-12 ناشر کتاب Houghton Mifflin Harcourt مستقر در خیابان های مرکز شهر است که متهم سابق فروش exec که شروع به پریدن کرد به رقیب IXL San Mateo, CA مصرف "محرمانه HMH اطلاعات و اسرار تجاری" با او و با بازی "Pied Piper" را به بیش از سه نفر فروشندگان بالا.

در یک طرح دعوی در دادگاه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون در این هفته در برابر هر دو ارشد سابق معاون رئیس جمهور برای فروش, دونالد, سیاه, زن و کارفرما Houghton Mifflin Harcourt اتهامات که به نقض قانون فدرال در برابر گرفتن HMH "اسرار تجاری" با او و شکست قرارداد خود را با این شرکت با استخدام و دور از فروشندگان مسئول برخی از 130 میلیون دلار در فروش سالانه این شرکت کتاب های درسی و مواد آموزشی.

HMH می گوید: بعد برگشت گفت: HMH او ترک او ارسال یک e-mail به یک حساب شخصی شامل انواع فایل های که فقط ممکن است اثبات مفید در شغل جدید خود از جمله یک ارائه پاورپوینت جزئیات محصول و استراتژی کمپین برای این شرکت موفق ترین خط از خواندن منابع و اطلاعات از این شرکت را به تلاش برای برنده شدن در یک ایالت قرارداد در فلوریدا برای مواد - و که او ممکن است به دریافت حتی بیشتر اطلاعات اختصاصی از یک سرویس ابری HMH استفاده برای ذخیره اسناد همه در نقض قانون فدرال دفاع از اسرار تجاری عمل می کنند.

این شرکت مدعی به عقب ممکن است تلاش کرده اند برای به دست آوردن حتی اطلاعات بیشتر: دو روز پس از IXL خود را اعلام کرد استخدام, بازگشت دو بار تلاش برای ورود به HMH e-mail اما شکست خورده است چرا HMH در حال حاضر غیر فعال خود دسترسی داشته باشید.

HMH اضافه می کند که استخدام به دور از سه منطقه ای فروشندگان بیش از فقط سه روز بود که تخطی از پشت قرارداد. این شرکت ادعا می کند این بسیار روشن است که بازگشت درگیر شد. به عنوان سابق معاون ارشد رئيس جمهور از فروش او شناخته شده اند که چقدر این سه ساخته شده است و بنابراین می تواند آنها را بهتر ارائه می دهد HMH می گوید: اضافه کردن هیچ کس از HMH همیشه قبل از شروع به پریدن کرد به IXL.

[I]t محتمل است که منطقه ای مدیران فروش خواهد همه اتفاقا استعفا از HMH در جانشینی سریع به دنبال خود رئیس سابق در شرکت های جدید است.

در یک جداگانه حرکت HMH درخواست یک قاضی صدور موقت ضابط سفارش و دستور مقدماتی در برابر بازگشت و IXL که نیاز به آنها را به دست بیش از همه HMH اطلاعات آنها گفته اند که جزئیات آنها چه کرده ایم با استفاده از این اطلاعات و برای جلوگیری از انجام این کار در واقع آتش سه بچه او گفته به ترک HMH و نه به استخدام آنها را برای حداقل یک سال منع از تلاش برای جذب هر اضافی HMH کارکنان و نوار را از ساخت و فروش هر گونه تماس در هر یک از مشتریان او "تماس با مواد و یا تهدیدی" در حالی که در HMH.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن