ضد نژاد پرستی فعالان پشت سیاتل unpoliced منطقه جرقه تلخ مغلوب ساختن پیشی جستن-شهردار اختلاف

صادر شده در: 12/06/2020 - 15:04ویرایش: 12/06/2020 - 15:04 ضد نژادپرستی تظاهرات که پس باید شنبه راه اندازی و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

ضد نژادپرستی تظاهرات که پس باید شنبه راه اندازی و اشغال مستقل unpoliced منطقه در شهر سیاتل در مرکز کلامی slanging مسابقه بین رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و شهردار این شهرستان.

تبلیغات

سیاتل شهردار گفته دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به "بازگشت به پناهگاه خود را" پنج شنبه افزایش یک نئونازی پس از رئیس جمهور تهدید به مداخله بیش از یک پلیس-رایگان خودمختار منطقه معترضان در غرب شهر.

اشاره به یک "پناهگاه" بود که اشاره به گزارش تهمت بود با عجله توسط عوامل سرویس مخفی به یک منطقه امن در کاخ سفید به تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس موجب مرگ جورج فلوید رسیده رئيس جمهور در محل اقامت.

تهمت موجب نمیشود که او را تهدید به دخالت در محله در سیاتل لقب "کاپیتول هیل منطقه خودمختار" یا CHAZ, بود که توافق توسط تظاهرکنندگان و پلیس.

"نگاهی به بازگشت به شهرستان خود را در حال حاضر. اگر شما آن را انجام نمی, من را" مغلوب ساختن پیشی جستن هشدار داد شهردار جنی Durkan و واشنگتن فرماندار جی Inslee – هر دو حزب دموکرات – در یک صدای جیر جیر اواخر روز چهارشنبه در تماس تلفنی با معترضان "داخلی تروریست ها" گرفته اند که بیش از سیاتل.

"این یک بازی نیست. این زشت آنارشیست ها باید stooped (sic) بلافاصله. حرکت تند و سریع" او ادامه داد: در یکی دیگر از صدای جیر جیر.

شهردار جنی Durkan پاسخ داد: اصرار مغلوب ساختن پیشی جستن به "ما را همه امن است. بازگشت به پناهگاه خود را" با Inslee پیوستن به در توییتر مسخره از مغلوب ساختن پیشی جستن.

"مردی که کاملا ناتوان از حاکم باید اقامت در خارج از واشنگتن کسب و کار. 'خم' به tweeting" Inslee نوشت.

اعتراضات صورت گرفته در سراسر کشور پس از مرگ فلوید, گزارشی مرد کشته شده در بازداشت پلیس در مینیاپولیس در مه 25.

مقامات در سیاتل باید گزارش را رد کرده است که جناح چپ فعالان پشت خودمختار منطقه که قرار بود بعد از پلیس روز دوشنبه منتقل خیابان سنگر و خود را رها شرق حوزه ایستگاه برای کاهش تنش است.

'صلح آمیز به عنوان جهنم'

در CHAZ منطقه چهار شنبه وجود دارد چادر با تجهیزات برای پزشکان داوطلب به عنوان به خوبی به عنوان خوراک شناس مواد غذایی اهدا شده توسط رستوران های محلی همراه با میوه و تنقلات و آب بطری برای مصرف است.

آفتابی بعد از ظهر جمع آوری کرده بود آرام هوا با مردم از همه سنین از جمله مادران با کودکان فرز ماشین-رایگان خیابان.

در یک نقطه و یک جمعیت قفل اسلحه و جلوگیری پلیس از رسیدن به یک سوار کردن ایستگاه پلیس در این منطقه است. ماموران موفق به شکستن در زمانی که آنها در تلاش برای ورود از طریق جاده های مختلف.

"صحنه در اینجا این است که صلح آمیز به عنوان جهنم" گفت: یک تظاهرکننده که شناسایی خودش را به عنوان Jahtia B.

او با صدای بلند فکر چه تهمت به معنای تویت "پشت شهر".

"این است که شهرستان ما است. من متولد و بزرگ شده در این لعنت شهرستان. اجازه دهید آن را به کسانی که زندگی در سیاتل و پر رونق شده اند در اینجا" او به خبرگزاری فرانسه گفت.

یک آفریقایی-آمریکایی نشان دهنده غنی قهوه ای گفت: "می ترسم در روز یکشنبه زمانی که پلیس با استفاده از گاز اشک آور و فلش انفجار نارنجک در تلاش برای پاک کردن این منطقه است.

"امروز من احساس پشتیبانی, استقبال," او گفت:. "ما قادر به صحبت می کنند, این چیزی است که ما شده ایم که مایل به انجام این کار تمام وقت و بدون ارعاب و بدون ترس."

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن