واشنگتن NFL تیم به 'بررسی کامل' نام در میان نژاد بحث

واشنگتن NFL تیم آغاز شد "بررسی دقیق" از آن نام مستعار جمعه یک گام مهم به سمت در حال حرکت از ردسکینز و چه ک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 تیر 1399

واشنگتن NFL تیم آغاز شد "بررسی دقیق" از آن نام مستعار جمعه یک گام مهم به سمت در حال حرکت از ردسکینز و چه کارشناسان و طرفداران یک تماس "dictionary-تعریف نژادی لکه دار کردن."

حتی اگر صاحب دن اسنایدر نشان داده بود هیچ تمایل به تغییر نام پس از خرید این تیم در سال 1999 اخیر ملی گفتگو در مسابقه تمدید مخالفت با نام و درخواست, فدرال اکسپرس, پپسی و دیگر حامیان تیم به صحبت کردن.

"در چند هفته گذشته ما تا به حال بحث های مداوم با دن و ما در حال حمایت از این گام مهم" کمیسر راجر Goodell گفت.

در بیانیه این تیم گفت: حوادث اخیر در سراسر آمریکا و بازخورد از جامعه درخواست رسمی را نقد کنید.

• در لیگ فوتبال کانادا به ادمونتون اسکیموها در حال نگه داشتن تیم خود را زیر نام مستعار "گسترده سال تحقیقاتی رسمی و تعامل برنامه با Inuit رهبران و اعضای جامعه در سراسر کانادا است."

49ers

پشت دفاعی نی دارای سینه ای پاره پاره

The 49ers شروع فصل خود را بدون پشت دفاعی D. J. نی که دچار پاره سینه در دوران اخیر تمرین.

نی تایید آسیب, اولین گزارش NBC Sports منطقه خلیج در یک صدای جیر جیر.

"امروز این احساس من در خواب" نی توییتی پنج شنبه. "من می خواستم از خواب بیدار از داشتن یک پاره شده يافت شده است. من متوجه شدم این است که آنچه در آن است. همه من می توانید کنترل کنید که چگونه من در پاسخ به آنچه در زندگی می اندازد در من. ... پس از من به عمل جراحی من را التیام بخشد و من حمله خواهد کرد من نوتوانی."

نی, 23, یک پنجم دور انتخاب توسط 49ers در سال 2018 است. او در 31 بازی ساخت دو شروع می شود به عنوان یک تازه کار.

در جای دیگر

جانسون 1st راننده به تست مثبت

هفت بار قهرمان نسکار Jimmie Johnson دارای آزمایش مثبت برای coronavirus خواهد شد و دست آخر این هفته مسابقه در ایندیاناپولیس موتور جاده سریع السیر.

Johnson, 44, اولین راننده در هر نسکار سری به تست مثبت و اخبار جمعه شب بازیگران سایه های تاریخی نسکار-IndyCar doubleheader مسابقه در روز شنبه و یکشنبه. وجود دارد هیچ نشانه ای از هر مسابقه تحت تاثیر قرار خواهد.

جانسون است بدون علامت باشد.

• در مسیر قدرت را از تیم Penske در زمان قطب برای روز شنبه GMR جایزه بزرگ, Indianapolis, IndyCar اولین مسابقه پس از همه گیر shutdown.

NBA: ایندیانا پیسرز گارد ویکتور Oladipo گفته ورزشی او تصمیم گرفته است او نمی خواهد شرکت در لیگ را راه اندازی مجدد در اورلاندو در این تابستان.

همچنین بنا به گزارش ها, کنار هستند, New Orleans Pelicans دانشیار سر مربی جف Bzdelik, 67, و لس آنجلس لیکرز دستیار مربی لیونل فلوریس, 66 که در نظر گرفته شده در دسته پر خطر اگر آنها به قرارداد coronavirus.

گلف: یک سال پس از گرفتن مرخصی از PGA Tour برای رسیدگی به سوء استفاده از الکل و افسردگی کریس کرک بود 7-تحت-par 65 برای یک سهم از سرب با Webb سیمپسون (64) 12-تحت 132 در موشک وام مسکن کلاسیک در دیترویت.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب