بیکر شروع به دوباره باز کردن اقتصاد شروع با کارخانه ها و سایت های ساخت و ساز

رژیم صهیونیستی. بیکر امروز صبح اعلام کرد که فاز اول بازگشایی دولت: از امروز شروع, کارخانه ها و سایت های ساخت و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. بیکر امروز صبح اعلام کرد که فاز اول بازگشایی دولت: از امروز شروع, کارخانه ها و سایت های ساخت و ساز می تواند دوباره باز ارائه شده آنها را به مراحل برای محافظت از کارگران اجتماعی مانند فاصله و لیبرال توزیع ماسک و دسترسی به سینک ظرفشویی برای شستن مکرر دست ها.. خانه عبادت نیز می تواند دوباره باز با محدود تر صندلی.

هفته آینده دفاتر می تواند بازگشایی به 25 درصد ظرفیت به جز در بوستون که در آن آنها را مجبور به صبر کنید تا ژوئن 1.

همچنین در مارس 25, فروشگاه های خرده فروشی می تواند باز با قوانین جدید - مانند منظقه وانت. و آرایشگران و آرایشگاه: دریافت خود را قیچی تیز است که برای تاریخ.

مرحله بعدی که ممکن است به دنبال در سه هفته که شامل هتل ها, رستوران ها, و ناخن سالن و چشمه های معدنی روز با ظرفیت کاهش است.

فاز 3 احتمالا سه هفته پس از آن عبارتند از کافه ها و رستوران ناهار خوری اتاق قمار موزه ها و ورزشگاه, دوباره, با, ظرفیت کاهش است.

مرحله نهایی شامل کاباره ها و بزرگ سالن.

همه دوباره باز کردن کسب و کار را باید به Covid-19 طرح که شامل جزئیات که چگونه آنها را محافظت از کارگران و مشتریان. دولت نمی خواهد به طور فعال در اجرای این اما پاسخ به شکایت از کارگران و مشتریان سرهنگ رژیم صهیونیستی است. Karyn Polito گفت. او گفت: هدف این است که به کسب و کار خوب است اما برای کمک به آنها را به انطباق - اگر چه او هشدار داد جریمه می آیند اگر یک کسب و کار می شود تکرار شکایت.

او افزود: دولت راه اندازی یک پورتال برای اتصال کارفرمایان با تولید کنندگان است که می تواند به تامین ماسک های صورت و دیگر لوازم بهداشتی. دولت است و نه راه اندازی یک پورتال که از طریق آن کارگران و مردم می توانند شکایت; Polito گفت: آنها باید تماس خود را محلی هیئت مدیره بهداشت و درمان است.

بخش مهمی از این طرح تشویق کارفرمایان به کارگران اجازه ادامه کار در خانه و به تلو تلو خوردن شیفت به منظور کاهش بار بر روی MBTA. Polito گفت: T را در ابتدا در ادامه به اجرای کاهش خدمات و هواپیماهای بدون سرنشین بهداشت عمومی پیام به سوار گوش و بیش از بیش.

دولت همچنین دارای یک "امن تر در خانه" مشورتی که خواستار همه مردم به ماندن در خانه در هر زمان ممکن است - don't go wild با راه سفر. مردم بیش از 65 فقط باید در خانه بمانند و جز "ضروری" سفر به سوپر مارکت و یا دکتر.

بیکر گفت: وجود خواهد داشت حداقل سه هفته بین هر یک از طرح چهار مرحله به مقامات زمان به نگاه در بهداشت عمومی داده ها برای اطمینان از همه چیز می گذرد هنوز هم به عنوان به خوبی به عنوان ممکن است در یک کشور که در حال حاضر برخی از 5,800 مرگ و میر ناشی از ویروس ها - و برای مقابله با هر گونه امکان شعله ور شدن یو پی اس.

از بازگشایی ماساچوست:

State data showing decreases in Covid-19 metrics

بیکر که مقدمه اطلاعیه خود با اشاره وحشتناک تلفات ویروس گرفته در ماساچوست - تنها در نیویورک نیوجرسی و شاید میشیگان شده است ضربه سخت - گفت که حتی به عنوان دولت شیفت از نیاز مردم به انجام کارهای بیشتر از تکیه بر "مسئولیت شخصی" او امیدوار است مردم همچنان به شیوه او گفت: کمک مسطح منحنی: شستن دست و صورت و پوشش اجتماعی فاصله و ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است. در غیر این صورت او گفت: دولت ممکن است چهره جدید Covid-19 سنبله در پاییز.

و او تاکید کرد او ادامه خواهد داد تا هدایت عمومی-بهداشت داده ها در تصمیم گیری هر pullbacks ممکن است مورد نیاز.

سرهنگ رژیم صهیونیستی است. Karyn Polito گفت: کرسی در زمان اضطراری مراقبت از مراکز آغاز خواهد شد باز می شود به غیر اضطراری کارگران است. او گفت که در حال حاضر این مراکز باید اتاق را برای 10,000 کودکان و نوجوانان اما در حال حاضر تنها خدمت 3,500. او افزود: جزئیات بیشتر در مورد بازگشایی همه کودک-مراکز مراقبت و دولت 1,400 تابستان اردوگاه آمده می تواند در چند هفته آینده.

اطلاعات بیشتر در دولت طرح است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب