محروم از در حال اجرا برای انتخابات هنگ کنگ فعال پاکستان به خاطر مبارزه برای آزادی های سیاسی

صادر شده در: 31/07/2020 - 07:03 هنگ کنگ دموکراسی اردوگاه ادامه خواهد داد برای مبارزه با پکن سرکوب آزادی های

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 مرداد 1399

صادر شده در:

هنگ کنگ دموکراسی اردوگاه ادامه خواهد داد برای مبارزه با پکن سرکوب آزادی های سیاسی برجسته مخالف جاشوا وانگ گفت: جمعه پس از او و دیگر فعالان محروم شدند از انتخابات.

تبلیغات

"ما به مقاومت ادامه خواهد داد و ما امیدواریم که جهان می تواند ایستادن با ما در آینده دشوار نبرد," او گفت.

لباس پوشیدن و در لباس سیاه و سفید تی شرت های مزین با کلمات "آنها نمی توانند ما را بکشند همه" 23 ساله وانگ ناودان مقامات برای رد صلاحیت برخی از شهرستان بهترین و شناخته شده دموکراسی از فعالان ایستاده در ماه سپتامبر انتخابات پارلمانی.

"فراتر از هر گونه شک (این) است که رسوا ترین تقلب در انتخابات دوره در هنگ کنگ تاریخ," او گفت:.

این disqualifications شد آخرین ضربه در برابر نیمه مستقل در شهرستان جنبش دموکراسی است که تحت پایدار حمله از چین حزب کمونیست حاکمان.

چین تحمیل امنیت ملی قانون ماه گذشته در هنگ کنگ outlawing براندازی که در آن هشدار داده بود که "شمشیر" حلق آویز بر سر دموکراسی معترضان.

در پنج شنبه, 12 دموکراسی فعالان گفته شد آنها اجازه داده نمی شود به حدی منتخب قوه مقننه به دلیل قبلا بیان دیدگاه های سیاسی.

دموکراسی در عراق شده بود به امید پیروزی های اول تا کنون اکثریت 70-صندلی قوه مقننه است که به عمد وزن به بازگشت pro-پکن مجلسی.

در بیانیه ای اعلام کرد تصمیم خود را در هنگ کنگ دولت ذکر شده در دیدگاه های سیاسی که نیاز به رد صلاحیت.

آنها شامل نخوری پکن امنیتی جدید قانون مبارزه را به نفع خود یک قانون مسدود کردن اکثریت و امتناع از به رسمیت شناختن چین حاکمیت.

اما وجود دارد شک و تردید که آیا انتخابات را حتی پیش بروید.

چند رسانه های محلی گزارش کرده اند این هفته که دلار هنگ کنگ دولت به تعویق انداختن رای گیری به دلیل کاهش اخیر در coronavirus موارد است. اما شده است وجود دارد هیچ تایید و در عین حال از مقامات.

هنگ کنگ یک نیمه مستقل شهرستان تضمین خاصی از آزادی و استقلال تحت "یک کشور دو سیستم" توافق پیش از تحویل سال 1997 از بریتانیا.

اما پکن جدید امنیت ملی قانون به طور چشمگیری طرح میتوانست که وضعیت منحصر به فرد آخرین در یک کشت از اقدامات است که باید eviscerated آزادی های سیاسی در سال های اخیر است.

روز چهارشنبه چهار دانش آموز -- سن بین 16 و 21 -- برای بازداشت شدند و رسانه های اجتماعی پست های تلقی برای نقض امنیتی جدید قانون اول ساخته شده توسط یک اختصاصی جدید پلیس واحد.

چهار نفر بودند که همه از اعضای سابق دانشجویی Localism یک طرفدار استقلال که اعلام کرد که انحلال آن هنگ کنگ شعبه روز قبل از امنیت قانون تصویب رسید.

پلیس گفت: آنها به اتهام سازماندهی و تحریک تجزیه طلبی از طریق نظرات در رسانه های اجتماعی پست های بعد از این قانون در آمد.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب