'آن ' پیچیده': روابط در کانون به عنوان تجاوز کشیدن هزاران نفر از نیروهای نظامی از آلمان

صادر شده در: 07/06/2020 - 16:02بروز رسانی: 07/06/2020 - 16:03 وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت: در مصاحب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت: در مصاحبه روز شنبه که روابط با واشنگتن هستند "پیچیده" پس از گزارش های رسانه ای که آمریکا می خواهد به برداشت 9,500 نیروهای نظامی از آلمان به طور قابل توجهی کاهش تعهدات ما به دفاع اروپا تحت ناتو در آنچه که یک فرمانده نظامی سابق آمریکا گفت: می توان یک "هدیه" به روسیه ولادیمیر پوتین.

تبلیغات

آلمان روز یکشنبه با ابراز نگرانی از گزارش ها که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قصد دارد برای کاهش تعداد نیروهای آمریکایی مستقر در آلمان بیم آن می تواند تضعیف ارکان اصلی دفاع ناتو در منطقه است.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت: هر دو کشور ایستاده بود برای به دست آوردن از همکاری نزدیک حتی اگر این رابطه تا به حال تبدیل شدن به "پیچیده" تحت مغلوب ساختن پیشی جستن.

دیگر سیاستمداران ارشد در برلین بودند بیشتر بلانت کوبیدن این طرح به عنوان آخرین ضربه را به آمریکا و آلمان روابط و یک خطر امنیتی بالقوه.

"باید آن را به خروج بخشی از نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا, ما, توجه داشته باشید این" Maas گفت: Bild am Sonntag روزانه.

"ما قدردانی از همکاری با نیروهای مسلح ایالات متحده است که بیش از چند دهه. آن است که به نفع هر دو کشور ما."

پیتر بیر آنگلا مرکل هماهنگ کننده اطلس روابط هشدار داد که "در آلمانی-ما ارتباط می تواند به شدت تحت تاثیر قرار" با صدای شیپور تصمیم.

وال استریت ژورنال و دیگر رسانه های روز جمعه گزارش داد که مغلوب ساختن پیشی جستن دستور داده بود پنتاگون به بریده بریده تعدادی از پرسنل نظامی ایالات متحده توسط 9,500 از زمان 34,500 اختصاص داده شده به طور دائم در آلمان است.

این حرکت را به طور قابل توجهی کاهش تعهد آمریکا به دفاع اروپا در زیر چتر ناتو و به نظر می رسد به گرفتن برلین خاموش نگهبان.

'بیدارباش'

اما Maas بستری روابط با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تبدیل شده بود تیره و تار.

"ما از همکاران نزدیک در اقیانوس اطلس داد. اما این پیچیده" Maas گفت: Bild در اشاره به ردیف اعم از ایران به ناتو کمک و برلین را برای حمایت از یک خط لوله گاز روسیه.

هیچ فوری تایید از مقامات ایالات متحده در مورد اتهام برنامه ریزی برای اسلش ما سربازان اعداد در آلمان و کلاه آنها را در 25,000 در آینده است.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن ولرم حمایت از دیرینه موافقت نامه همکاری با متحدان اروپایی به مدت طولانی باعث زنگ در این قاره.

ایران شده است به خصوص داغدار نسبت به آلمان در سال های اخیر متهم همکار عضو ناتو از صرف نه به اندازه کافی در دفاع.

آلمان میزبان بیشتر نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا بیش از هر کشور دیگری در اروپا, میراث متفقین در آلمان پس از جنگ جهانی دوم است.

یوهان Wadephul یک عضو ارشد در صدراعظم محافظه کار حزب CDU گفت: نیروهای نظامی طرح کاهش نشان داد که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بود "غفلت ابتدایی رهبری وظیفه: شامل شرکای ائتلاف در فرایند تصمیم گیری".

آن را نیز به عنوان یکی دیگر از "بیدارباش" برای اروپایی ها به مسئولیت های بیشتر برای خود دفاع کرد و در بیانیه ای در روز شنبه.

تنها چین و روسیه برای به دست آوردن از "اختلاف" میان ناتو و متحدان Wadephul اضافه شده است.

> > ', روسیه, استراتژیک دشمن' می گوید: سابق ناتو راسموسن

'اشتباه'

رولف Muetzenich رهبر گروه پارلمانی از مرکز-چپ SPD مرکل junior شریک ائتلافی گفت: Funke روزنامه گروه که ما طرح می تواند منجر به "پایدار تجدید از سیاست های امنیتی در اروپا".

سابق ارتش آمریکا و اروپا و فرمانده بن هاجز که مستقر در آلمان در شهر ویسبادن قبل از بازنشسته شد گفت: ما خروج خواهد بود "یک اشتباه بزرگ" و "هدیه" برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه.

"نیروهای نظامی آمریکا در اروپا برای حفاظت از آلمانی ها" او هنوز توییتی. "آنها رو به جلو بر اساس به عنوان بخشی از ناتو برای محافظت از تمام اعضا از جمله ایالات متحده آمریکا."

اگر چه آمریکا حضور نظامی به شدت کاهش یافته و پس از پایان جنگ سرد نزدیک به سه دهه پیش در آلمان باقی مانده است بسیار مهم hub برای نیروهای مسلح ایالات متحده.

و همچنین در خدمت به عنوان یک بازدارندگی برای احیا, روسیه, آمریکا نیروهای نظامی خود را استفاده کنید, آلمانی, پایگاه برای هماهنگ کردن عملیات نظامی در اروپا, آفریقا و شرق میانه.

ستاد نیروهای ایالات متحده در اروپا و آفریقا هستند و هر دو بر اساس در اشتوتگارت در حالی که ایالات متحده در پایگاه هوایی در Ramstein نقش عمده ای در حمل و نقل سربازان و تجهیزات به عراق و افغانستان.

ایالات متحده بیمارستان نظامی در لندستوهل نزدیکی Ramstein بزرگترین از نوع خود در خارج از ایالات متحده است.

نخست وزیر لهستان, Mateusz Morawiecki روز شنبه گفت که او امیدوار است برخی از نیروهای منتقل شده از آلمان می تواند reassigned به لهستان.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب