روز باستیل: خاموش جشن در فرانسه تحت سایه Covid-19

صادر شده در: 13/07/2020 - 18:06 فرانسه جشن ملی روز باستیل در روز سه شنبه, جولای 14 و تمرینات شده است که در ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 تیر 1399

صادر شده در:

فرانسه جشن ملی روز باستیل در روز سه شنبه, جولای 14 و تمرینات شده است که در روزهای اخیر به صورت سنتی flypast بیش پاریس, اما در این سال را جشن مجموعه به یک مقدار بیشتر خاموش امر پس از Covid-19 بیماری همه گیر.

تبلیغات

جشن روز باستیل معمولا گسترده هوایی نشان می دهد و رژه پایین شانزه لیزه شامل حدود 4000 پرسنل نظامی به دنبال یک صفحه نمایش آتش بازی در برج ایفل تماشا توسط دهها هزار نفر از تماشاگران.

در این سال هر چند این رژه برگزار خواهد شد کوچکتر Place de la Concorde تنها با نیمی از تعداد شرکت کنندگان و تنها در حدود 2500 تماشاگر در حالی که صفحه نمایش آتش بازی را هنوز هم می گیرد اما بدون ،

کسانی که در رژه نیز باید اقدامات احتیاطی را برای به حداقل رساندن خطر گسترش عفونت است.

"بله, ما در حال پوشیدن ماسک" استوار Guillaum یک مهندس پرواز و گفته.

"ما خوش شانس هستید. ما تنها با هواپیما تهویه مطبوع. من فکر می کنم که برای دیگران می توانید آن را بسیار گرم و بسیار به سرعت. بله ما با پوشیدن ماسک زیرا بدیهی است که در یک کابین خلبان ما نمی توانیم دور خودمان متاسفانه."

مقیاس پایین جشن را ترک کرده اند برخی در پایتخت فرانسه نا امید کرد.

"این یک روز تعطیل ملی است که هر کس را دوست دارد به جشن می گیرند. ما همه در خیابان ها در تلویزیون. در حال حاضر البته ما درک می کنیم که با coronavirus ما نمی توانیم همین کار را انجام و پس از آن خواهد شد کمی عجیب و غریب از آنجا که" پاریس ساکن آریانا سانتوس به رویترز گفت.

اما جشن امسال نیز مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک ادای احترام به پزشکی و پرسنل نظامی که کمک کرد در مبارزه با Covid-19 که به کشته شدن بیش از 30000 نفر در فرانسه از جمله ضمن تشکر از نظامی آلمانی برای کمک به تخلیه فرانسوی بیماران به بیمارستان آلمان در اوج بحران است.

"ما خارجی هواپیما از جمله دو گردباد هواپیما و یک آلمانی A400M. آن را به تشکر ما همکاران آلمانی برای متعهد بودن در کنار خودمان در مبارزه با Covid-19 آنجا برای اولین بار تخلیه با یک A400M انجام شد ما همکاران آلمانی" ژنرال لوران Lherbette از نیروی هوایی فرانسه به رویترز گفت.

"و به طوری که وجود دارد خواهد بود آلمانی ها در رژه و برای آنها آن را نیز چیزی جدید از, همه چیز در نظر گرفته, آن را بسیار فضای فرانسه."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن