بایدن سناتور کمالا هریس را به عنوان نامزد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخاب می کند

پیش فرض نامزد ریاست جمهوری دموکرات ها جو بایدن سه شنبه اعلام کرد که سناتور کمالا هریس از کالیفرنیا را به عنوان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399

پیش فرض نامزد ریاست جمهوری دموکرات ها جو بایدن سه شنبه اعلام کرد که سناتور کمالا هریس از کالیفرنیا را به عنوان معاون ریاست جمهوری خود انتخاب کرده است.

تبلیغات

هریس، 55 ساله، اولین زن سیاه پوست در یک بلیط بزرگ ریاست جمهوری در تاریخ ایالات متحده می شود و بایدن را فراهم می کند با یک شریک به خوبی مناسب برای رفتن به حمله علیه رئیس جمهور جمهوری خواه دونالد ترامپ.

هریس، که خود را برای نامزدی کاخ سفید قبل از پایان دادن به آن و تایید بایدن ساخته شده است، یک سیاستمدار با تجربه در حال حاضر توسط سخت گیری های مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2020 آزمایش شده است که آنها را به کشش نهایی انتخابات نوامبر 3 سر.

دختر مادر متولد هند و پدر جامائیکایی، هریس موانع را در طول زندگی حرفه ای خود را از بین می بره. او اولین زنی بود که به عنوان دادستان ناحیه سان فرانسیسکو خدمت کرد، که در سال ۲۰۰۳ به این دفتر انتخاب شد و اولین زنی بود که به عنوان دادستان کل کالیفرنیا خدمت کرد، که در سال ۲۰۱۰ به این دفتر انتخاب شد. او دومین عضو زن سیاه پوست مجلس سنای آمریکا در تاریخ خود شد که در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.

هریس همچنین اولین آسیایی آمریکایی با یک بلیط بزرگ ریاست جمهوری است.

بایدن در توییتر خود گفت: «من افتخار بزرگی دارم که اعلام کنم که @KamalaHarris را انتخاب کرده ام- یک مبارز بی باک برای پسر کوچک، و یکی از بهترین کارمندان دولتی کشور - به عنوان همسر در حال اجرا من- است.

با ناعدالتی های اجتماعی بر سر بی عدالتی نژادی و وحشی گی پلیس علیه سیاه پوستان آمریکایی که ماه ها کشور را تکان می داد، بایدن تحت فشار فزاینده ای قرار داشت تا زنی از رنگ را به عنوان همسر در حال اجرا خود انتخاب کند.

انتخاب بایدن از هریس جلب حمایت زنگ از محله های دیگر - از جمله از باراک اوباما، اولین آمریکایی آفریقایی تبار فرمانده کل.

او نتراز آن است که برای این کار آماده باشد. "امروز روز خوبی برای کشور ماست. حالا بيا بريم اين چيزرو ببريم

بایدن و هریس اولین حضور مشترک خود را به عنوان یک بلیط ریاست جمهوری در روز چهارشنبه در زادگاه خود ویلمینگتون، دلاور، کمپین گفت.

ترامپ 'تعجب'

رئیس جمهور دونالد ترامپ روز سه شنبه هریس را "وحشتناک ترین" عضو سنای آمریکا نامیده و گفته است که او "شگفت زده" است جو بایدن او را به عنوان نامزد معاونت ریاست جمهوری خود انتخاب کرده بود.

ترامپ در کاخ سفید به خبرنگاران گفت که هریس وقتی برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات اول در نهایت توسط بایدن برنده شد، او را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

او گفت: «من بیش از هر چیز دیگر شگفت زده شدم، زیرا او این کار را ضعیف انجام داد»

همچنین او گفت که در طول کبودی 2018 مجلس سنا تایید جلسه دادگاه عالی برت کاوانا، هریس "بدترین، وحشتناک ترین، بی احترامی ترین به هر کسی در سنای ایالات متحده".

ترامپ و کمپین او اولین تبلیغ خود را منتشر کردند که هریس را هدف قرار داد بلافاصله پس از اینکه بایدن او را به عنوان همسر در حال اجرا خود نام برد. آگهی به جفت «آهسته جو و فونی کامالا» می گند. هریس را متهم می کند که بخشی از "چپ رادیکال" است، طعم آنچه که در ماه های پیش رو در حال تلاش برای کمپین ترامپ برای رنگ کردن بایدن به عنوان veering به سمت جناح مترقی تر حزب دموکرات است.

-کشش نهایی

امید است که هریس به رای گیری آفریقایی-آمریکایی - وفادارترین حوزه انتخابیه حزب دموکرات - کمک کند. چهار سال پیش، اولین شرکت در رای دهندگان سیاه پوست در بیست سال گذشته به از دست دادن هیلاری کلینتون دموکرات در برابر ترامپ کمک کرد.

کمپین بایدن به حمایت رای دهندگان سیاه پوست نیاز دارد، که در ایالت های میدان جنگ مانند میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین بسیار مهم خواهند بود که ترامپ در سال ۲۰۱۶ با باریک ترین حاشیه ها برنده شد اما در جایی که نظرسنجی های نظر سنجی اکنون نشان می دهد که رقیب دموکرات خود را دنبال می کند.

رأی سیاه ان ها همچنین به امید بایدن برای پیروزی در ایالت های جنوبی گرجستان و فلوریدا که ترامپ چهار سال پیش انجام داد، مرکزی است اما کدام نظرسنجی ها نشان می دهد امسال رقابتی خواهد بود.

هریس، دادستان سابق و دادستان کل ایالت در کالیفرنیا، به خوبی برای او گاهی اوقات سبک پرسش گری تهاجمی در سنا شناخته شده است، به ویژه برت کاوانا در دادگاه عالی خود را در جلسه تایید.

به عنوان نامزد ریاست جمهوری، او همچنین بایدن را به وظیفه در یک بحث تلویزیونی ملی در مورد مواضع گذشته خود را در مورد اتوبوس اجباری برای دانش آموزان به عنوان یک وسیله برای جدا کردن مدارس. برخی مشاوران بایدن به رویترز گفته اند که این حملات باعث شده تا آنها این سوال را داشته باشند که آیا او به دلیل جاه طلبی های سیاسی اش شریک کاری قابل اعتمادی خواهد بود یا نه.

در حالی که این مبادله نتوانست امیدهای کاخ سفید او را تقویت کند، کمپین بایدن اکنون به دنبال او خواهد بود تا آتش دادستانی خود را بر ترامپ و مایک پنس معاون رئیس جمهور آموزش دهد. هریس قرار است در ۷ اکتبر در سالت لیک سیتی، یوتا بحث کند.

-عامل سن

انتخاب یک همسر در حال اجرا اهمیت ی را برای بایدن اضافه کرده است که در ماه نوامبر به ۷۸ می رسه و در صورت انتخاب شدن ش، پیرترین فرد رئیس جمهور خواهد بود.

سن بایدن همچنین منجر به حدس و گمان گسترده او تنها یک دوره خدمت می کنند، و هریس را به یک مدعی بالقوه برای نامزدی در سال 2024. برخی از متحدانش نگران بودند که او را برای کار شماره ۲ مناسب ی بد کند و وفاداری او را زیر سؤال ببرد.

بایدن در یک مناظره ماه مارس پس از بحث در مورد این موضوع با همسرش جیل، به انتخاب یک زن به عنوان معاون خود در انتخابات ریاست جمهوری متعهد شد. او همچنین رقیبان سابق ریاست جمهوری مانند سناتورهای امی کلبوچار و الیزابت وارن را در نظر گرفته بود.

هریس به عنوان همسر اداره کننده بایدن در کنوانسیون دموکرات ها که از روز دوشنبه آغاز می شود، تأیید خواهد شد، جایی که بایدن نیز به طور رسمی به عنوان انتخاب دموکرات ها برای به چالش کشیدن ترامپ نامزد خواهد شد.

صدای برجسته ای در مسابقه

هریس تبدیل به متحد کلیدی برای بایدن در زمانی شده است که نژاد به خط مقدم مبارزات انتخاباتی با اعتراضاتی که بر سر کشتار ۲۵ مه جرج فلوید، یک سیاه پوست، توسط یک پلیس سفید پوست در مینیاپولیس فوران کرده است، به پیشتاز شده است.

پس از مرگ فلوید، او به یک صدای برجسته در فشار برای عدالت نژادی و اصلاحات پلیس تبدیل شد، ایستاده با راهپیماها و در مجلس سنای آمریکا به خاطر قانون اصلاحات با جمهوری خواهان در کنار هم ایستاد.

هریس در زمان های مورد انتقاد برخی در جامعه سیاه پوستان و از طرفداران مترقی برای سابقه خود را به عنوان دادستان کل کالیفرنیا که در آن ، آنها می گویند ، او به اندازه کافی برای تحقیق در تیراندازی پلیس و بیش از حد اغلب با دادستان در موارد محکومیت اشتباه طرف شده بود.

مدافعان او می گویند او همیشه اصلاح فکر بوده است - و اشاره به سابقه خود را در سنا، جایی که او را قهرمان لایحه اصلاحات پلیس و لایحه ضد لینچ، در میان اقدامات دیگر است. هریس خودش گفته است که او به منظور آوردن رویکرد مترقی تر به دفتر دادستان شد.

بایدن در نظر گرفته شده بود چند زن رنگ علاوه بر هریس، از جمله مشاور سابق دولت اوباما امنیت ملی سوزان رایس، شهردار آتلانتا Keisha لنس باتم و نماینده ایالات متحده وال دمینگه، یک رئیس پلیس سابق در اورلاندو، فلوریدا. بایدن همچنین سناتور آسیایی-آمریکایی تامی داک ورث و میشل لوژان گریشام فرماندار نیومکزیکو را که یک لاتینا بود، در نظر گرفت.

از لحاظ تاریخی، نامزد معاونت ریاست جمهوری کسی بوده است که در انتقاد از بلیت مخالف، رهبری را به دست می گرفت، هرچند ترامپ تا حد زیادی این سنت را پاره پاره کرده است. برایان بروکاو، مشاور سیاسی کالیفرنیا که کمپین های هریس را برای دادستان کل و سنا مدیریت می کرد، گفت هریس به خوبی با این نقش تناسب دارد.

بروکاو گفت: «او کسی است که واقعاً می تواند جمهوری خواهان را در چکمه های خود لرزه کند»

(فرانسه 24 با خبرگزاری رویترز و خبرگزاری فرانسه)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن